cs7 czyli historia głupoty polskiej

Data: 2010-03-29 02:43:02
Autor: Charlie delta
cs7 czyli historia głupoty polskiej
takie tam mam przemyslenia

podesłao mi strone cs7 - cóż za idiotyzm pasie się na niej hehehehe

panienki z tej strony piszą na obrazku z 27 marca 2010
cytuję"niedźwiedzie ruszają do ataku"

zaś w txt z dnia cholera też 26 marca 9ten sam dzień - jakaś schiza -
piszą jełopy o poziomach cytuję

"kluczowe momenty w tej fali będą rozgrywać się na poziomach 2612 v
2920 v 3419"

dobra to ja stawiam 4000 jako poziom do którego "zapierdalamy" w tej
pięciolatce

panienki uważajnie na nich , jełopy ze strony cs7 to podpucha na was !

buhahahahahha

cs7 czyli historia głupoty polskiej