cuchnie Rzydem

Data: 2010-05-02 16:25:18
Autor: Dirko
cuchnie Rzydem

Użytkownik "EUR" <eur@eur.pl> napisał w wiadomości news:hrk0m9$6j6$1speranza.aioe.org...

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote

Od ciebie cuchnie Rzydem, sledziami z beczki i cebula, cuchnie strasznie Rzydem, tym czerwonym Rzydem z gownianej gazety dla milicjantow Michnika

    Inwektywy świadczą o braku argumentów. Rozumiem, ze musisz tę hańbe jakos odreagowac ale moze lepiej milczeć.

Data: 2010-05-02 17:25:00
Autor: Dirko
cuchnie Rzydem

Użytkownik "EUR" <eur@eur.pl> napisał w wiadomości news:hrk25c$ad5$1speranza.aioe.org...

Cuchnie od ciebie Rzydem i beczka ze sledziami.

    Żadna kobieta mi tego nie powiedziała. ;-)

Data: 2010-05-02 20:35:45
Autor: Dirko
cuchnie Rzydem

Użytkownik "EUR" <eur@eur.pl> napisał w wiadomości news:hrk5m7$jh9$1speranza.aioe.org...

"Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> wrote

   Żadna kobieta mi tego nie powiedziała. ;-)

Moze sie myjesz raz na miesiac i miala szczescie.
    Chyba cierpisz na koprolalię

cuchnie Rzydem