cuda w terminalu jednego sklepu...

Data: 2009-09-20 20:46:56
Autor: Paweł
cuda w terminalu jednego sklepu...
bylem sobie dzis kupic w pewnym sklepie dzieciecym prezent.
wyciagam kk mc/citi - transakcja odrzucona/blad polaczenia [(P)(Z)],
debetowa visa/db - odmowa, kod odpowiedzi 51 [(C)(-)],
ostatecznie debetowa visa/eb przeszla bez bolu [(C)(K)].
wszystkie karty mialy odpowiednie dostepne srodki
i dzialaja jak dotad wszedzie bez oporow.
na terminalu wyswietlalo sie logo eCard-u i to juz
drugi raz terminal w tym sklepie zrobil mi taki myk.
ktos ma pomysl co tam sie dzieje?

Data: 2009-09-20 22:12:18
Autor: Valdi.Pavlack
cuda w terminalu jednego sklepu...
"Pawel"news:h95tb7$u89$1achot.icm.edu.pl

na terminalu wyswietlalo sie logo eCard-u i to juz
drugi raz terminal w tym sklepie zrobil mi taki myk.
ktos ma pomysl co tam sie dzieje?

eCard? A nie przypadkiem eService? Ten pierwszy rozlicza (w pewnym sensie)
transakcje w necie ale nie w punktach naziemnych.
Zas co do pytania, dlaczego byly takie jaja? Moze odpowiedz zabrzmi glupio,
ale ta firma tak ma - eService to jedna wielka niewiadoma. Kilka razy sam
mialem taka sytuacje o jakiej piszesz. Na cale szczescie sklep przesiadl sie
na Polcard - zero problemów, po za tym, ze w stosunku do eService dluzej
idzie transakcja "z chipa" :)

Data: 2009-09-20 22:34:45
Autor: MK
cuda w terminalu jednego sklepu...
Uzytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisal w wiadomosci news:h96138$h8t$1news.interia.pl...

eCard? A nie przypadkiem eService? Ten pierwszy rozlicza (w pewnym sensie)
transakcje w necie ale nie w punktach naziemnych.

Hehe... to bankomaty maja internetowe? ;)

[...]

Za to eService potrafi obslugiwac karty zblizeniowe... Z eService mialem problemy tylko przy platnosciach karta DC, bo nie bylo komunikatu, ze karta nie jest obslugiwana, a zwykle "ODMOWA". Najadlem sie przez to wstydu w knajpie...

MK

Data: 2009-09-20 22:39:24
Autor: Paweł
MK wrote:

Za to eService potrafi obslugiwac karty zblizeniowe... Z eService mialem
problemy tylko przy platnosciach karta DC, bo nie bylo komunikatu, ze
karta nie jest obslugiwana, a zwykle "ODMOWA".

chyba takie cos tez mnie spotkalo z visa electron db - "odmowa".
jest sens zglaszac to do banku zeby porozmawiali sobie z tym operatorem?

Data: 2009-09-20 23:02:28
Autor: Valdi.Pavlack
cuda w terminalu jednego sklepu...
"MK" news:h963ld$epu$1news.wp.pl

> eCard? A nie przypadkiem eService? Ten pierwszy rozlicza (w pewnym
sensie)
> transakcje w necie ale nie w punktach naziemnych.

Hehe... to bankomaty maja internetowe? ;)

Oczywiscie, ze nie. Jezeli moja wiedza jest poprawna i sie nie zdewaluowala
to:
1. transakcje dokonane w bankomatach eCardu rozlicza BZWBK
2. transakcje dokonywane w sieci za posrednictwem eCardu rozlicza eService.
Jezeli ww. strzelilem jakas gafe bardzo prosze o wybaczenie i jednoczesne
sprostowanie - bede bardzo wdzieczny.

Za to eService potrafi obslugiwac karty zblizeniowe...

A Polcard/FirstData nie potrafi? :) - chyba w sklepach (niektórych) sieci
Ropucha transakcje rozlicza Polcard.

[...]

Ale te odmowy to im sie lubia zdarzyc w najmniej oczekiwanej sytuacji... i
licho wie dlaczego wlasnie padlo na mnie/Ciebie czy Pana/Pania, który/która
znajduje sie w kolejce na przedzie :)

Data: 2009-09-20 22:34:53
Autor: Paweł
Valdi.Pavlack wrote:

"Pawel"news:h95tb7$u89$1achot.icm.edu.pl

na terminalu wyswietlalo sie logo eCard-u i to juz
drugi raz terminal w tym sklepie zrobil mi taki myk.
ktos ma pomysl co tam sie dzieje?

eCard? A nie przypadkiem eService?

a faktycznie pomylilo mi sie, eCardem placilem za bilety pkp,
a ten eService tylko spowodowal kilka minut wstrzymania kolejki
za mna :/

[...]
przesiadl sie na Polcard - zero problemĂłw, po za tym, ze w stosunku do
eService dluzej idzie transakcja "z chipa" :)

Data: 2009-09-21 13:28:09
Autor: wspolna-flaszka.pl
[...]

e service chodzi szybciutko

--
http://dumpingowiec.pl - faktury / paragony /rachunki, ksiega przychodów i rozchodów,
ewidencja ryczalt, rejestry vat, modul allegro i wiele innych - UWAGA -  za 29,99 brutto

Data: 2009-09-21 15:52:07
Autor: Valdi.Pavlack
cuda w terminalu jednego sklepu...
"wspolna-flaszka.pl" news:h97o0i$q3h$1inews.gazeta.pl

e service chodzi szybciutko

Pod jakim wzgledem?

Data: 2009-09-22 19:04:44
Autor: Seba
Paweł <root@127.0.0.1> napisał(a):
[...]
 wszystkie czytane z paska czy ktoras z chipa ?

Data: 2009-09-22 21:31:48
Autor: Paweł
Seba wrote:

Paweł <root@127.0.0.1> napisał(a):

[...]

citi - chip.
db, eb - pasek (brak chipa).

jedna korekta, to to, ze odmowa db byla zasadna, bo bylo zblokowane
50pln z wyplaty bankomatu i saldo bylo mniejsze od kwoty transakcji.
czyli reasumujac debetowki z paskiem poszly od strzala,
a chipowa citi miala w eservice problemy (zreszta w jednym terminalu
evalona w cinemacity tez miala te same problemy i eb mnie tam uratowal).

cuda w terminalu jednego sklepu...