cuda w ziobroturze

Data: 2019-10-14 16:36:56
Autor: ąćęłńóśźż
cuda w ziobroturze
Wybory odbyły się wczoraj, dostałe¶ w du.ę na sucho, to teraz siedĽ cicho przez 4 lata.

-- -- -
"Olin"  wrote

Data: 2019-10-14 16:46:37
Autor: Olin
cuda w ziobroturze
Dnia Mon, 14 Oct 2019 16:36:56 +0200, ±ćęłń󶼿 napisał(a):

Wybory odbyły się wczoraj, dostałe¶ w du.ę na sucho, to teraz siedĽ cicho przez 4 lata.

To jest oficjalne stanowisko Nowogrodzkiej w sprawie juznetu?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
Jacek Czaputowicz

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-10-14 18:10:39
Autor: Shrek
cuda w ziobroturze
W dniu 14.10.2019 o 16:36, ±ćęłń󶼿 pisze:
Wybory odbyły się wczoraj, dostałe¶ w du.ę na sucho, to teraz siedĽ cicho przez 4 lata.

Z ciekawo¶ci - ty tak na poważnie?

--
Shrek

Data: 2019-10-14 18:50:12
Autor: ąćęłńóśźż
cuda w ziobroturze
Je¶li głosowałe¶ na jakie¶ tam czę¶ci rowerowe, to słowa "na sucho" trzeba zamienić na "z lubrykantem" czy czego tam używacie i na czas przyszły, bo jak Twoi zrealizuj± jak±kolwiek obietnicę to mi kaktus na wacku wyro¶nie.

-- -- -
ty tak na poważnie?

Data: 2019-10-14 18:52:56
Autor: Shrek
cuda w ziobroturze
W dniu 14.10.2019 o 18:50, ±ćęłń󶼿 pisze:
[...]

Nie o to pytałem.

--
Shrek

Data: 2019-10-15 12:26:15
Autor: nie ma emaila
cuda w ziobroturze
w <5da4a745$0$552$65785112@news.neostrada.pl>, ±ćęłń󶼿 <a@e.pl> napisał(-a):

[...]

możesz odpowiedzieć zamiast pitolić jakie¶ głupoty?

Data: 2019-10-15 14:27:23
Autor: ±ćęłń󶼿
cuda w ziobroturze
nie_masz_emaila

-- -- -
możesz odpowiedzieć

Data: 2019-10-14 19:04:36
Autor: A. Filip
cuda w ziobroturze
±ćęłń󶼿 <a@e.pl> pisze:
Wybory odbyły się wczoraj, dostałe¶ w du.ę na sucho, to teraz siedĽ
cicho przez 4 lata.

Jak chcesz w duchu "polityka ponad prawem": za cztery lata kolejne
wybory Sejmowe a wybory prezydenta wcze¶niej.  Jak my¶lisz ile czasu
będzie trwało formalne sprawdzenie tych "(jako¶ tam) uzasadnionych
w±tpliwo¶ci"?  Poniżej roku "bez po¶piechu"?  Okaże się że nie było
manipulacji to "powolne" rozgrywanie sprawny osłabi efekt dla
"pow±tpiewaj±cych".  Okaże się że manipulacja była będzie lepszy
czas na polityczne rozegranie.

--
A. Filip
| Baba gruba - chłopa chluba.  (Przysłowie polskie)

cuda w ziobroturze