cukierek albo psikus

Data: 2020-07-20 21:22:39
Autor: Robert Tomasik
cukierek albo psikus
W dniu 20.07.2020 o 18:53, J.F. pisze:

,,Kto w dniu 31 października danego roku kalendarzowego przebiera się za
straszną postać, w szczególności za kościotrupa, czarownicę, wampira,
diabła lub inną kojarzącą się z piekłem istotę, podlega karze
ograniczenia wolności lub aresztu na okres nie krótszy od 15 dni"

Ciekawe jak zdefiniowano w ustawie "czarownicę" albo "straszną postać".
Dla mnie strasznie wygląda kilku polityków, ale rozumiem, ze oni się nie
przebierają. A jak ktoś jest po prostu brzydki? No i ciekawe, co się
komu z z piekłem kojarzy :-)

--
Robert Tomasik

Data: 2020-07-20 22:03:43
Autor: u2
cukierek albo psikus
Dla mnie strasznie wygląda kilku polityków, ale rozumiem, ze oni się nie
przebierają.

bo starzy, czy niegustownie ubrani ? zawsze możesz zagłosować na kogoś innego, na ładniutkiego, ale głupiego:)

Data: 2020-07-21 10:30:15
Autor: Uncle Pete
cukierek albo psikus
On 2020-07-20 22:03, u2 wrote:
[...]

Duda jest ładniutki? Każdy ma własny gust...

Data: 2020-07-21 10:56:00
Autor: u2
cukierek albo psikus
W dniu 21.07.2020 o 10:30, Uncle Pete pisze:
On 2020-07-20 22:03, u2 wrote:
[...]

Doodah na pewno nie taki niechlujny jak twój trzask-prask:))))))))))))))

Data: 2020-07-21 16:14:12
Autor: Uncle Pete
cukierek albo psikus
On 2020-07-20 22:03, u2 wrote:
[...]

Czasami zastanawiam się, czy skończyłeś już podstawówkę.

Data: 2020-07-21 16:40:54
Autor: u2
cukierek albo psikus
W dniu 21.07.2020 o 16:14, Uncle Pete pisze:
Czasami zastanawiam się, czy skończyłeś już podstawówkę.

zastanawiaj się dalej, mędrzec z ciebie jak Wałęsa:))))))))))))

Data: 2020-07-21 17:10:23
Autor: RadoslawF
cukierek albo psikus
W dniu 2020-07-21 o 16:40, u2 pisze:

Czasami zastanawiam się, czy skończyłeś już podstawówkę.

zastanawiaj się dalej, mędrzec z ciebie jak Wałęsa:))))))))))))

Nie ma co ukrywać, robi zaocznie.
I jak się przyłoży to ten ostatni rok zrobi w trzy czy cztery lata
i zostanie absolwentem.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2020-07-21 09:43:27
Autor: u2
cukierek albo psikus
W dniu wtorek, 21 lipca 2020 17:13:17 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

Nie ma co ukrywać, robi zaocznie.
I jak się przyłoży to ten ostatni rok zrobi w trzy czy cztery lata
i zostanie absolwentem.  :-)

Pozdrawiam

a ja rzydo-ubeków nie pozdrawiam:)))))))))))))))))

Data: 2020-07-21 20:16:20
Autor: RadoslawF
cukierek albo psikus
W dniu 2020-07-21 o 18:43, u2 pisze:

[...]

Masz za niskie wykształcenie aby to zrobić i nikogo nie pozdrawiasz.
A i tak twoi rodzice są dumni z ciebie.
Podstawówkę skończysz za kilka lat jak dobrze pójdzie.
Tak trzymać.  :(

Pozdrawiam

Data: 2020-07-21 11:24:40
Autor: u2
cukierek albo psikus
W dniu wtorek, 21 lipca 2020 20:19:43 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]
A i tak twoi rodzice są dumni z ciebie.
Podstawówkę skończysz za kilka lat jak dobrze pójdzie..

nadal ciebie rzydo-ubeku nie pozdrawiam:))))))))))))))))

Data: 2020-07-21 15:14:17
Autor: u2
cukierek albo psikus
W dniu środa, 22 lipca 2020 00:12:14 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

Masz za niskie wykształcenie aby to zrobić.
A i tak twoi rodzice są dumni z ciebie.
Podstawówkę skończysz za kilka lat jak dobrze pójdzie..
Tak trzymać.

Pozdrawiam

widać żeś debil

nie pozdrawiam ciebie debilu

Data: 2020-07-22 00:32:59
Autor: RadoslawF
cukierek albo psikus
W dniu 2020-07-22 o 00:14, u2 pisze:

[...]

Masz za niskie wykształcenie debilu.

Data: 2020-07-21 23:02:57
Autor: u2
cukierek albo psikus
W dniu środa, 22 lipca 2020 00:36:00 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

Masz za niskie wykształcenie debilu.
A i tak twoi rodzice są dumni z ciebie.
Podstawówkę skończysz za kilka lat jak dobrze pójdzie..
Tak trzymać.

Pozdrawiam

widać żeś palant

nie pozdrawiam ciebie palancie

Data: 2020-07-22 03:34:58
Autor: u2
cukierek albo psikus
W dniu środa, 22 lipca 2020 12:18:32 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

Masz za niskie wykształcenie debilu.
A i tak twoi rodzice są dumni z ciebie.
Podstawówkę skończysz za kilka lat jak dobrze pójdzie..
Tak trzymać.

Pozdrawiam

a ja ciebie palancie nie pozdrawiam:)))))))))))))))))

Data: 2020-07-22 16:47:39
Autor: RadoslawF
cukierek albo psikus
W dniu 2020-07-22 o 12:34, u2 pisze:

[...]

A ja pozdrawiam twojego tatkę mośka i twoją mame rebekę.
Oraz całą resztę twojej ubeckiej rodzinki która jest dumna z ciebie.
Wszak podstawówkę skończysz już za trzy lata jak dobrze pójdzie.

Pozdrawiam

cukierek albo psikus