curve & KK Citi

Data: 2019-08-25 20:40:29
Autor: Robert Sierant
curve & KK Citi
cześć

czy ktoś ma jakieś doświadczenia z ww parą?

jest ok czy będzie cyrk z prowizjami jak w przypadku doładowywania revoluta?

właśnie curve dostałem i zastanawiam się czy mogę KK z Citi do niej podpiąć

ps
gdyby ktoś potrzebował kod promocyjny to takowy posiadam, po założeniu curve z tym kodem dostaniesz 5 GBP na zakupy

RobertS

https://finansowewariacje.wordpress.com/

Data: 2019-08-26 01:40:45
Autor: Dawid Rutkowski
curve & KK Citi
Z KK citi nie próbowałem, bo pole minowe - nie dość, że jednym biorą prowizję do revoluta, a innym nie, to jeszcze w cenniku mają 2% za transakcje DCC - niby curve to nie DCC, ale obciążenie w złotówkach przychodzące z Londynu (a nie Lądku Zdroju ;), więc mogą jako DCC zakwalifikować.

Dawno temu robiłem jeszcze experymenty z KK bodajże ING - nawet dało się bezprowizyjnie wypłacić z bankomatu.
Ale teraz mam już zarejestrowane tylko debetówki.

W ogóle używając curve należy dobrze się przyglądać aktualnym warunkom oraz "fair use policy", kombinują z tym..

Ciekawy jestem w sumie, ile jeszcze pociągną, do spółki z revolutem zmusili banki do obniżenia prowizji (póki co na "wielowalutowości", ale sądzę, że już niedługo na zwykłych płatnościach) - i przez to ich nisza znika.
Ostatnio zapraszali mnie do crowdfundingu - co dziwne, w tym samym mailu chwaląc się, że zebrali chyba 55M$ od inwestorów. To po co im ten crowdfunding?

Data: 2019-08-26 22:24:36
Autor: Robert Sierant
curve & KK Citi

[...]

bo chcą być jeszcze lepsi i bardziej revolucyjni od revoluta?

Data: 2019-08-27 17:55:18
Autor: Wojciech Bancer
curve & KK Citi
On 2019-08-26, Robert Sierant <bob75@xpostx.pl> wrote:

[...]

[...]

Już są, bo mają kartę, która nie jest identyfikowana jako prepaid.
I do tego całkiem ładną :)

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2019-08-27 21:16:05
Autor: Robert Sierant
curve & KK Citi

Już są, bo mają kartę, która nie jest identyfikowana jako prepaid.
I do tego całkiem ładną :)

ładna jest, ale co z tego jak Apple Pay nie obsługuje ;-/

Data: 2019-09-09 13:22:26
Autor: lolekanabolek
curve & KK Citi
W dniu 2019-08-25 o 20:40, Robert Sierant pisze:
[...]

bez problemu, jako płatność w sklepie KK z Citi nie ma żadnych prowizji, wypłaty z bankomatu nie testowałem

Marcin "lolekanabolek"

Data: 2019-09-09 04:27:32
Autor: Dawid Rutkowski
curve & KK Citi
W dniu poniedziałek, 9 września 2019 13:23:14 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:
> [...]
> bez problemu, jako płatność w sklepie KK z Citi nie ma żadnych prowizji, wypłaty z bankomatu nie testowałem

Poczekaj jeszcze na wyciąg.
I sprawdź dobrze, czy przypadkiem prowizji 2% za "transakcje DCC" nie doliczyli.

curve & KK Citi