curve & KK Citi

Data: 2019-09-09 13:22:26
Autor: lolekanabolek
curve & KK Citi
W dniu 2019-08-25 o 20:40, Robert Sierant pisze:
cześć

czy ktoś ma jakieś doświadczenia z ww parą?

jest ok czy będzie cyrk z prowizjami jak w przypadku doładowywania revoluta?

właśnie curve dostałem i zastanawiam się czy mogę KK z Citi do niej podpiąć

ps
gdyby ktoś potrzebował kod promocyjny to takowy posiadam, po założeniu curve z tym kodem dostaniesz 5 GBP na zakupy

bez problemu, jako płatność w sklepie KK z Citi nie ma żadnych prowizji, wypłaty z bankomatu nie testowałem

Marcin "lolekanabolek"

Data: 2019-09-09 04:27:32
Autor: Dawid Rutkowski
curve & KK Citi
W dniu poniedziałek, 9 września 2019 13:23:14 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:
> [...]
> bez problemu, jako płatność w sklepie KK z Citi nie ma żadnych prowizji, wypłaty z bankomatu nie testowałem

Poczekaj jeszcze na wyciąg.
I sprawdź dobrze, czy przypadkiem prowizji 2% za "transakcje DCC" nie doliczyli.

curve & KK Citi