curve i podwójne obciążenie

Data: 2019-11-20 21:06:22
Autor: Robert Sierant
curve i podwójne obciążenie
taka sytuacja:

chcę zapłacić curve, odrzucenie, płacę zwykłą kartą i przechodzi, loguję się do apki i mam 1x obciążenie curve i 1x zwykłą kartą

ktoś miał podobną sytuację?
RobertS

https://finansowewariacje.wordpress.com/

Data: 2019-11-20 12:34:29
Autor: Dawid Rutkowski
curve i podwójne obciążenie
Ale do której apki się logujesz?
Blokada od curve powinna zejść bez rozliczenia.
Jak nie to reklamacja.

Data: 2019-11-20 22:00:50
Autor: Robert Sierant
curve i podwójne obciążenie
Ale do której apki się logujesz?
Blokada od curve powinna zejść bez rozliczenia.
Jak nie to reklamacja.

do curve i do millennium (ta karta była podpięta pod curve)

coś mi ostatnio ta kurwica nie działa, nie wiem czy to mille coś namieszało czy curve, spróbuję podłączyć inną kartę

Data: 2019-11-20 22:26:56
Autor: Waldek
W dniu 2019-11-20 o 22:00, Robert Sierant pisze:

do curve i do millennium (ta karta była podpięta pod curve)

coś mi ostatnio ta kurwica nie działa, nie wiem czy to mille coś namieszało czy curve, spróbuję podłączyć inną kartę

Mam podpiętą kartę Milka, Inteligo, CA, GO, Santiego, Żubra
i nie ma żadnego problema.

A przy okazji - obie blokady zeszły, ta na ~1 funciaka i groszówkowa
założone przy autoryzacji nowej żubrowej debetówki

Pozdro

Data: 2019-11-21 04:46:45
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 20 listopada 2019 22:00:52 UTC+1 użytkownik Robert Sierant napisał:
> Ale do której apki się logujesz?
> Blokada od curve powinna zejść bez rozliczenia.
> Jak nie to reklamacja.

do curve i do millennium (ta karta była podpięta pod curve)

Nie no, w apce curve nie zobaczysz transakcji kartą milka.
Jeśli widzisz blokadę w apce curve, to w milkowej powinieneś widzieć dwie (jedna z przedpiskiem CRV* - o ile tak jest w blokadach, a nie jedynie w rozliczeniach).

coś mi ostatnio ta kurwica nie działa, nie wiem czy to mille coś namieszało czy curve, spróbuję podłączyć inną kartę

A po co curvujesz w PL z tylko jedną podpiętą kartą?
Testy (jak wrażenia DCC?) czy zbierasz moneyback podwójny - czyli i z curve i z milka?

Data: 2019-11-21 20:33:43
Autor: Robert Sierant
curve i podwójne obciążenie

Nie no, w apce curve nie zobaczysz transakcji kartą milka.

to oczywiste, to działa tylko w jedną stronę

Jeśli widzisz blokadę w apce curve, to w milkowej powinieneś widzieć dwie (jedna z przedpiskiem CRV* - o ile tak jest w blokadach, a nie jedynie w rozliczeniach).

w mille widzę dwie transakcje, jedna "normalna" i druga curve, a w curve tylko tę drugą

A po co curvujesz w PL z tylko jedną podpiętą kartą?
Testy (jak wrażenia DCC?) czy zbierasz moneyback podwójny - czyli i z curve i z milka?

mam podpięte 4 karty, ale akurat ta akcja z podwójnym obciążeniem wyszła mi w mille