cv, przetwarzanie danych, spam

Data: 2009-04-08 11:53:29
Autor: GregZorbaEmmanuelYork
cv, przetwarzanie danych, spam
Witam

Otóż sprawa ma się tak, wysłałem CV do firmy, a ta bezczelnie wysyła mi maile z tre¶ciami reklamowymi, pomimo że wysłałem maila z pro¶b± o całkowite zaprzestanie przetwarzania danych, oraz ich usunięcie, sytuacja sie nadal powtarza. Kto w PL zajmuje się z urzędu ¶ciganiem takich wykroczeń/przestępstw.

Andrzej

Data: 2009-04-08 10:13:44
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 08 Apr 2009 11:53:29 +0200, GregZorbaEmmanuelYork napisał(a):

Kto w PL zajmuje się z urzędu ¶ciganiem takich wykroczeń/przestępstw.

Nikt.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-04-08 12:39:33
Autor: GregZorbaEmmanuelYork
cv, przetwarzanie danych, spam
Kto w PL zajmuje się z urzędu ¶ciganiem takich wykroczeń/przestępstw.

Nikt.

czyli pozostaje walka z wiatrakami? spróbuje uderzyć jeszcze do operatora od którego maj± ł±cze, może ichni abuse co¶ zdziała

Andrzej

Data: 2009-04-08 11:19:42
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 08 Apr 2009 12:39:33 +0200, GregZorbaEmmanuelYork napisał(a):

[...]

Nie, możesz jeszcze złożyć wniosek o ukaranie jako pokrzywdzony.

Data: 2009-04-08 13:27:02
Autor: Andrzej Adam Filip
cv, przetwarzanie danych, spam
GregZorbaEmmanuelYork <fanxr@at.cy_ROT13> pisze:

Kto w PL zajmuje się z urzędu ściganiem takich wykroczeń/przestępstw.

Nikt.

czyli pozostaje walka z wiatrakami? spróbuje uderzyć jeszcze do
operatora od którego mają łącze, może ichni abuse coś zdziała

UĹ‚atwienie techniczne raportowania spamu:
Możesz sobie założyć konto na spamcop.net i przez nie raportować każdy
taki email jako spam. To załatwi uderzanie do operatora u którego mają
Ĺ‚Ä…cze.

--
Andrzej Adam Filip : anfi@onet.eu : Andrzej.Filip@gmail.com
Jaka potrawa jest najsmaczniejsza? Ta, którą się je o głodzie.

Data: 2009-04-11 20:26:28
Autor: Zbynek Ltd.

Olgierd napisał(a) :
Dnia Wed, 08 Apr 2009 11:53:29 +0200, GregZorbaEmmanuelYork napisał(a):

Kto w PL zajmuje się z urzędu ¶ciganiem takich wykroczeń/przestępstw.

Nikt.

Jak to nikt? No chyba, że masz na my¶li praktykę, która rozmija się z teori±.
Może jeszcze Greg tu jest:
Wysyłanie niezamówionych reklam jest wykroczeniem z art. 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu usług drog± elektroniczn± (Dz.U. Nr 144 z 2002 r., poz. 1204).
Tyle teorii.

    Zbyszek
PGP key: 0x39E452FE

Data: 2009-04-11 20:39:30
Autor: spp
Zbynek Ltd. pisze:

Wysyłanie niezamówionych reklam jest wykroczeniem z art. 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu usług drog± elektroniczn± (Dz.U. Nr 144 z 2002 r., poz. 1204).
Tyle teorii.

I to ma być dowód na to że jest ¶cigane z urzędu?

--
spp

Data: 2009-04-11 21:06:21
Autor: Zbynek Ltd.

spp napisał(a) :
Wysyłanie niezamówionych reklam jest wykroczeniem z art. 10 ustawy z

I to ma być dowód na to że jest ¶cigane z urzędu?

A kto mówił o ¶ciganiu z urzędu? Zreszt± w tejże ustawie jest wyraĽnie napisane: "na wniosek pokrzywdzonego"

    Zbyszek
PGP key: 0x39E452FE

Data: 2009-04-11 22:07:28
Autor: spp
cv, przetwarzanie danych, spam
Zbynek Ltd. pisze:
Witam

spp napisał(a) :
[...]

A przeczytałe¶ dokładnie zdanie przedpi¶cy które sam zacytowałe¶?

"
Witam

Olgierd napisał(a) :
Dnia Wed, 08 Apr 2009 11:53:29 +0200, GregZorbaEmmanuelYork napisał(a):

Kto w PL zajmuje się z urzędu ¶ciganiem takich wykroczeń/przestępstw.
                        ^^^^^^
Nikt.

Jak to nikt?
"

:)

--
spp

Data: 2009-04-11 22:11:50
Autor: Zbynek Ltd.
cv, przetwarzanie danych, spam
spp napisał(a) :
Zbynek Ltd. pisze:
Witam

spp napisał(a) :
[...]

Dokładnie? Nieeee :-)

Kto w PL zajmuje się z urzędu ¶ciganiem takich wykroczeń/przestępstw.
                        ^^^^^^

Byłem pewien, że jeszcze przed chwil± tego "urzędu" nie było. Sprawdzałem przed wysłaniem poprzedniego postu. Ech... dobra, już nic nie mówię.

    Zbyszek
PGP key: 0x39E452FE

Data: 2009-04-11 22:19:48
Autor: spp
Zbynek Ltd. pisze:

Byłem pewien, że jeszcze przed chwil± tego "urzędu" nie było. Sprawdzałem przed wysłaniem poprzedniego postu. Ech... dobra, już nic nie mówię.

Pora spać? ;)

--
spp

cv, przetwarzanie danych, spam