cwaniactwo Toyota Bank

Data: 2013-07-17 02:14:31
Autor: Kris
cwaniactwo Toyota Bank
W dniu wtorek, 16 lipca 2013 19:08:19 UTC+2 użytkownik p47 napisał:
gdzie "uderzać"? -

Uderz do kogoś kto Tobie wytłumaczy że za usługi normalnie się płaci.
Konto miałeś, kartę miałeś, bank udostępnił Tobie te usługi, wycenił je odpowiednio w TOiP Ty cenę zaakceptowałes to płac. Teraz nie lamentuj tylko zapłac ile sie nalezy.

Data: 2013-07-17 11:45:00
Autor: TrzyLinie
cwaniactwo Toyota Bank
W dniu 2013-07-17 11:14, Kris napisał(a):
> [...]

Konto miałeś, kartę miałeś, bank udostępnił Tobie te usługi, wycenił
> je odpowiednio w TOiP Ty cenę zaakceptowałes to płac. Teraz nie lamentuj

Przecież napisał, że nie został poinformowany o wprowadzeniu opłaty,
zaakceptował opłatę zero, a wprowadzili niezerową - jeśli tak jest
- nie musi płacić, nie?

--
TrzyLinie

Data: 2013-07-17 16:08:09
Autor: p47
cwaniactwo Toyota Bank
W dniu 2013-07-17 11:14, Kris pisze:
[...]

Zawsze znajdzie się ktoś, kto  musi się (nieproszony) dowartościować!;-)
A że mija się przy tym z prawda , to głupstwo!
Powtarzam więc, skoro za pierwszym razem nie zrozumiałeś tego, co napisałem, mimo, że nie używałem specjalnie trudnych słów,- bank w żaden sposób NIE poinformował mnie, że zmienił warunki, jakie zaakceptowałem!, - zakładając konto i przyjmując kartę akceptowałem to, że NIC za te usługi nie będę musiał płacić! Niczego ponadto nie akceptowałem!

Data: 2013-07-17 13:21:56
Autor: Kris
cwaniactwo Toyota Bank
W dniu środa, 17 lipca 2013 16:08:09 UTC+2 użytkownik p47 napisał:
Niczego ponadto nie akceptowa�em!
Przekopiuj to co wyżej napisałes i wyslij do TB. Zapewne dostniesz odpowiedż kiedy zmienili TOiP i w jaki sposób Ciebie o zmianie poinformowali

Data: 2013-07-17 20:47:28
Autor: Andrzej Kubiak
cwaniactwo Toyota Bank
Dnia Wed, 17 Jul 2013 16:08:09 +0200, p47 napisał(a):

[...]

A otwierając konto nie zaakceptowałeś regulaminu, w którym było napisane,
że bank może zmieniać TOiP, kiedy mu się żywnie podoba, a pacjent ma się na
bieżąco orientować?

Pytam tylko, bo z TB nie miałem dotąd do czynienia, i raczej tak już
zostanie.

AK

Data: 2013-07-17 20:55:05
Autor: z
cwaniactwo Toyota Bank
W dniu 2013-07-17 20:47, Andrzej Kubiak pisze:
A otwierając konto nie zaakceptowałeś regulaminu, w którym było napisane,
że bank może zmieniać TOiP, kiedy mu się żywnie podoba, a pacjent ma się na
bieżąco orientować?

Już miałem strzelić brechta że niedługo wg. nowych wytycznych komisji nadzoru... obowiązkiem klienta będzie co 3 dni dowiadywać się o zmianach w opłatach usług, ukrytych ujemnych saldach...
A tu proszę. Takie zapisy już istnieją. Jak one się mają o unijnego prawa prokonsumenckiego? :-)
Kolejny argument żeby do "cfaniaków" podchodzić jak do wściekłego podstępnego psa co tylko czeka żeby znienacka ugryźć w łydkę :-)

Data: 2013-07-17 13:27:22
Autor: Kris
cwaniactwo Toyota Bank
W dniu środa, 17 lipca 2013 20:55:05 UTC+2 użytkownik z napisał:

[...]

Ale przecież ROR itp to normalne usługi i bank ma prawo zmienić ich ceny.
Jak kupujesz chleb za 2zł a za tydzień kosztuje on 2,2zł to też piszesz że sklep/piekarz to "cfaniaki" itp bo nie poinformował Ciebie listem poleconym o podwyżce?
Jak zmiana opon zeszłej jesieni kosztowała  zł to rozumiem ze jak teraz będzie ta usługa kosztować 60zł to "cwaniaki"?

Data: 2013-07-17 13:34:24
Autor: Kris
cwaniactwo Toyota Bank
W dniu środa, 17 lipca 2013 22:27:22 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

Jak zmiana opon zeszłej jesieni kosztowała  zł
50zł miało być;)

Data: 2013-07-17 22:34:55
Autor: sqlwiel
cwaniactwo Toyota Bank
W dniu 2013-07-17 22:27, Kris pisze:

[...]

.... jak zawrzesz z piekarzem umowę abonamentową, że on Ci będzie przywoził chleb codziennie pod drzwi, a na koniec miesiąca rachunek i dowiesz się wtedy, że chlebuś 5-go podrożał, o czym on informował na drzwiach piekarni, to nie nazwiesz go cwaniakiem i naciągaczem?

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-07-17 13:44:28
Autor: Kris
cwaniactwo Toyota Bank
W dniu środa, 17 lipca 2013 22:34:55 UTC+2 użytkownik sqlwiel napisał:

... jak zawrzesz z piekarzem umow� abonamentow�, �e on Ci b�dzie przywozi� chleb codziennie pod drzwi, a na koniec miesi�ca rachunek i dowiesz si� wtedy, �e chlebu� 5-go podro�a�, o czym on informowa� >na drzwiach piekarni, to nie nazwiesz go cwaniakiem i naci�gaczem?

Rzucisz jakims linkiem że umowa o ROR np to umowa abonamentowa?
http://www.toyotabank.pl/_files/regulamin_swiadczeni1a_uslug_ki.pdf
Gość podpisał zapewne cos takiego- masz tam coś o abonamencie?
Cena chleba jest podana na polce, cena usługi ROR w TOiP/ukryta raczej nie jest.

Data: 2013-07-17 13:46:53
Autor: Kris
cwaniactwo Toyota Bank
W dniu środa, 17 lipca 2013 22:34:55 UTC+2 użytkownik sqlwiel napisał:
a na koniec miesiďż˝ca rachunek i dowiesz siďż˝ wtedy, ďż˝e chlebuďż˝ 5-go >podroďż˝aďż˝, o czym on informowaďż˝ na  drzwiach piekarni, to nie nazwiesz go >cwaniakiem i naciďż˝gaczem?
Bank zapewne poinformował gościa z odpowiednim wyprzedzeniem o zmianach..

Data: 2013-07-17 22:27:01
Autor: Piotrek
cwaniactwo Toyota Bank
On 2013-07-17 20:55, z wrote:
[...]

Zgaduję, że są sprzeczne. Głównie dlatego, że wymagają od konsumenta czytania ze zrozumieniem i myślenia ;-)

Piotrek

Data: 2013-07-21 22:03:09
Autor: vvvvvv
cwaniactwo Toyota Bank

[...]