Data: 2013-07-17 02:14:31 | |
Autor: Kris | |
cwaniactwo Toyota Bank | |
W dniu wtorek, 16 lipca 2013 19:08:19 UTC+2 użytkownik p47 napisał:
gdzie "uderzać"? - Uderz do kogoś kto Tobie wytłumaczy że za usługi normalnie się płaci. Konto miałeś, kartę miałeś, bank udostępnił Tobie te usługi, wycenił je odpowiednio w TOiP Ty cenę zaakceptowałes to płac. Teraz nie lamentuj tylko zapłac ile sie nalezy. |
|
Data: 2013-07-17 11:45:00 | |
Autor: TrzyLinie | |
cwaniactwo Toyota Bank | |
W dniu 2013-07-17 11:14, Kris napisał(a):
W dniu wtorek, 16 lipca 2013 19:08:19 UTC+2 użytkownik p47 napisał:> je odpowiednio w TOiP Ty cenę zaakceptowałes to płac. Teraz nie lamentuj > tylko zapłac ile sie nalezy. Przecież napisał, że nie został poinformowany o wprowadzeniu opłaty, zaakceptował opłatę zero, a wprowadzili niezerową - jeśli tak jest - nie musi płacić, nie? -- TrzyLinie |
|
Data: 2013-07-17 16:08:09 | |
Autor: p47 | |
cwaniactwo Toyota Bank | |
W dniu 2013-07-17 11:14, Kris pisze:
W dniu wtorek, 16 lipca 2013 19:08:19 UTC+2 użytkownik p47 napisał: Zawsze znajdzie się ktoś, kto musi się (nieproszony) dowartościować!;-) A że mija się przy tym z prawda , to głupstwo! Powtarzam więc, skoro za pierwszym razem nie zrozumiałeś tego, co napisałem, mimo, że nie używałem specjalnie trudnych słów,- bank w żaden sposób NIE poinformował mnie, że zmienił warunki, jakie zaakceptowałem!, - zakładając konto i przyjmując kartę akceptowałem to, że NIC za te usługi nie będę musiał płacić! Niczego ponadto nie akceptowałem! |
|
Data: 2013-07-17 13:21:56 | |
Autor: Kris | |
cwaniactwo Toyota Bank | |
W dniu środa, 17 lipca 2013 16:08:09 UTC+2 użytkownik p47 napisał:
Niczego ponadto nie akceptowaďż˝em!Przekopiuj to co wyżej napisałes i wyslij do TB. Zapewne dostniesz odpowiedż kiedy zmienili TOiP i w jaki sposób Ciebie o zmianie poinformowali |
|
Data: 2013-07-17 20:47:28 | |
Autor: Andrzej Kubiak | |
cwaniactwo Toyota Bank | |
Dnia Wed, 17 Jul 2013 16:08:09 +0200, p47 napisał(a):
bank w żaden sposób NIE poinformował mnie, że zmienił warunki, jakie zaakceptowałem!, - zakładając konto i przyjmując kartę akceptowałem to, że NIC za te usługi nie będę musiał płacić! Niczego ponadto nie akceptowałem! A otwierając konto nie zaakceptowałeś regulaminu, w którym było napisane, że bank może zmieniać TOiP, kiedy mu się żywnie podoba, a pacjent ma się na bieżąco orientować? Pytam tylko, bo z TB nie miałem dotąd do czynienia, i raczej tak już zostanie. AK |
|
Data: 2013-07-17 20:55:05 | |
Autor: z | |
cwaniactwo Toyota Bank | |
W dniu 2013-07-17 20:47, Andrzej Kubiak pisze:
A otwierając konto nie zaakceptowałeś regulaminu, w którym było napisane, Już miałem strzelić brechta że niedługo wg. nowych wytycznych komisji nadzoru... obowiązkiem klienta będzie co 3 dni dowiadywać się o zmianach w opłatach usług, ukrytych ujemnych saldach... A tu proszę. Takie zapisy już istnieją. Jak one się mają o unijnego prawa prokonsumenckiego? :-) Kolejny argument żeby do "cfaniaków" podchodzić jak do wściekłego podstępnego psa co tylko czeka żeby znienacka ugryźć w łydkę :-) z |
|
Data: 2013-07-17 13:27:22 | |
Autor: Kris | |
cwaniactwo Toyota Bank | |
W dniu środa, 17 lipca 2013 20:55:05 UTC+2 użytkownik z napisał:
Już miałem strzelić brechta że niedługo wg. nowych wytycznych komisji nadzoru... obowiązkiem klienta będzie co 3 dni dowiadywać się o zmianach w opłatach usług, ukrytych ujemnych saldach... Ale przecież ROR itp to normalne usługi i bank ma prawo zmienić ich ceny. Jak kupujesz chleb za 2zł a za tydzień kosztuje on 2,2zł to też piszesz że sklep/piekarz to "cfaniaki" itp bo nie poinformował Ciebie listem poleconym o podwyżce? Jak zmiana opon zeszłej jesieni kosztowała zł to rozumiem ze jak teraz będzie ta usługa kosztować 60zł to "cwaniaki"? |
|
Data: 2013-07-17 13:34:24 | |
Autor: Kris | |
cwaniactwo Toyota Bank | |
W dniu środa, 17 lipca 2013 22:27:22 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
Jak zmiana opon zeszłej jesieni kosztowała zł50zł miało być;) |
|
Data: 2013-07-17 22:34:55 | |
Autor: sqlwiel | |
cwaniactwo Toyota Bank | |
W dniu 2013-07-17 22:27, Kris pisze:
Ale przecież ROR itp to normalne usługi i bank ma prawo zmienić ich ceny. .... jak zawrzesz z piekarzem umowę abonamentową, że on Ci będzie przywoził chleb codziennie pod drzwi, a na koniec miesiąca rachunek i dowiesz się wtedy, że chlebuś 5-go podrożał, o czym on informował na drzwiach piekarni, to nie nazwiesz go cwaniakiem i naciągaczem? -- Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel. |
|
Data: 2013-07-17 13:44:28 | |
Autor: Kris | |
cwaniactwo Toyota Bank | |
W dniu środa, 17 lipca 2013 22:34:55 UTC+2 użytkownik sqlwiel napisał:
... jak zawrzesz z piekarzem umowďż˝ abonamentowďż˝, ďż˝e on Ci bďż˝dzie przywoziďż˝ chleb codziennie pod drzwi, a na koniec miesiďż˝ca rachunek i dowiesz siďż˝ wtedy, ďż˝e chlebuďż˝ 5-go podroďż˝aďż˝, o czym on informowaďż˝ >na drzwiach piekarni, to nie nazwiesz go cwaniakiem i naciďż˝gaczem? Rzucisz jakims linkiem że umowa o ROR np to umowa abonamentowa? http://www.toyotabank.pl/_files/regulamin_swiadczeni1a_uslug_ki.pdf Gość podpisał zapewne cos takiego- masz tam coś o abonamencie? Cena chleba jest podana na polce, cena usługi ROR w TOiP/ukryta raczej nie jest. |
|
Data: 2013-07-17 13:46:53 | |
Autor: Kris | |
cwaniactwo Toyota Bank | |
W dniu środa, 17 lipca 2013 22:34:55 UTC+2 użytkownik sqlwiel napisał:
a na koniec miesiďż˝ca rachunek i dowiesz siďż˝ wtedy, ďż˝e chlebuďż˝ 5-go >podroďż˝aďż˝, o czym on informowaďż˝ na drzwiach piekarni, to nie nazwiesz go >cwaniakiem i naciďż˝gaczem?Bank zapewne poinformował gościa z odpowiednim wyprzedzeniem o zmianach.. |
|
Data: 2013-07-17 22:27:01 | |
Autor: Piotrek | |
cwaniactwo Toyota Bank | |
On 2013-07-17 20:55, z wrote:
Już miałem strzelić brechta że niedługo wg. nowych wytycznych komisji Zgaduję, że są sprzeczne. Głównie dlatego, że wymagają od konsumenta czytania ze zrozumieniem i myślenia ;-) Piotrek |
|
Data: 2013-07-21 22:03:09 | |
Autor: vvvvvv | |
cwaniactwo Toyota Bank | |
-- -- - Original Message -- -- - From: "z" <z@z.pl>
Już miałem strzelić brechta że niedługo wg. nowych wytycznych komisji nadzoru... obowiązkiem klienta będzie co 3 dni dowiadywać się o zmianach w opłatach usług, ukrytych ujemnych saldach... mozna sie poklonic o linka? Jak one się mają o unijnego prawa prokonsumenckiego? :-) |