Data: 2012-01-11 16:28:31 | |
Autor: Czeslawek | |
cwaniactwo sklepu komputerowego | |
W dniu 2012-01-10 23:54, K pisze:
czy ktos moze poradzic, jak to wyglada od strony prawnej w przypadku:Korzystałeś z gwarancji czy z niezgodności z umową? -- Pozdrawiam, Czesławek |
|
Data: 2012-01-15 12:30:28 | |
Autor: K | |
cwaniactwo sklepu komputerowego | |
W dniu 11-01-2012 16:28, Czeslawek pisze:
W dniu 2012-01-10 23:54, K pisze: z gwarancji. |
|
Data: 2012-01-15 16:17:12 | |
Autor: Czeslawek | |
cwaniactwo sklepu komputerowego | |
W dniu 2012-01-15 12:30, K pisze:
A przeczytałeś warunki gwarancji? Za gwarancję z reguły odpowiada producent, a dla niego taniej i łatwiej jest dać nowy dysk niż oddawać pieniądze.Korzystałeś z gwarancji czy z niezgodności z umową? Kiedyś kupiłem sobie dysk 250GB na złączu ATA z 5 letnią gwarancją. Dysk padł po dwóch latach, więc postanowiłem skorzystać z gwarancji i zaniosłem go do sklepu. W okresie kiedy ten dysk się uszkodził producent nie produkował już takiego modelu i ciężko było dostać jakikolwiek dysk na złączu ATA. A te, które można było nabyć miały pojemność 500 GB i kosztowały ok 2,5 razy tyle, co dałem za swój. Po trzech tygodniach od dostarczenia dysku otrzymałem od sklepu informację, że uszkodzenie zostało uznane i że zwrócą mi pieniądze, bo producent takich dysków już nie produkuje. Przeczuwając szwindel zażądałem dysku o nie gorszych parametrach lub zwrotu starego dysku. Po dłuższej wymianie korespondencji otrzymałem dysk 500GB ba złączu ATA. Podsumowując jestem prawie pewien, że producent w ramach gwarancji wymienił dysk na 500 GB, a sklep próbował na tym skorzystać. -- Pozdrawiam, Czesławek |
|
Data: 2012-01-18 14:50:56 | |
Autor: K | |
cwaniactwo sklepu komputerowego | |
W dniu 15-01-2012 16:17, Czeslawek pisze:
W dniu 2012-01-15 12:30, K pisze: sklep twierdzi ze dysk zostal zutylizowany przez gwaranta, ktory oddal pieniadze. |
|