Data: 2012-01-12 21:59:22 | |
Autor: Irokez | |
cwaniactwo sklepu komputerowego | |
Użytkownik "K" <a@b.c> napisał w wiadomości news:jeifju$7pa$1inews.gazeta.pl...
jestem w podobnej. w sierpniu kupilem dysk samsunga 500gb 2,5"..... czy ktos moze poradzic, jak to wyglada od strony prawnej w przypadku: Oddajesz do sklepu? Ja zgłosiłem dysk bezpośrednio do serwisu Samsunga i dostałem drugi nowy http://telmark.waw.pl/ ale kurde widzę że nie masz wyjścia: http://telmark.waw.pl/index.php?id=9 " Od dnia 5 grudnia 2011 zostanie wstrzymana bezpowrotnie obsługa gwarancyjna dysków HDD przez firmę Samsung. Dyski które otrzymały RMA w Samsung przed 5 grudnia powinny zostać dostarczone do serwisu do dnia 7 grudnia 2011. Klientów indywidualnych prosimy o zwrot uszkodzonych dysków u sprzedawcy. Szczegółowe informacje są dostępne na stronach firm Samsung oraz Seagate. Informacje te mogą ulec zmianie, zależnie od etapu przejęcia obsługi przez Seagate. Za wszystkie niedogodności przepraszamy" No więc nie dziwię się, że chce Cię sklep w chu..a zrobić. ALE !! http://www.seagate.com/www/pl-pl/support/warranty_%26_returns_assistance/verify_warranty_%26_submit_rma Krok 3: Sprawdzenie gwarancji i uruchomienie nowej procedury zwrotu Widzę jest Samsung - a weź spróbuj, ja nie mam dysku samsunga przed sobą. Jak wyjdzie ok, to ślij do serwisu Seagate. Wymienią na drugi. Pozdr -- Irokez |
|
Data: 2012-01-12 22:02:54 | |
Autor: Irokez | |
cwaniactwo sklepu komputerowego | |
Użytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał w wiadomości news:4f0f49ab$0$1255$65785112news.neostrada.pl...
Jak wyjdzie ok, to ślij do serwisu Seagate. Wymienią na drugi. kurde węszę dalej... Sklep odda Ci kase a sobie weźmie nowy i sprzeda...ale cyrk Tylko że może sklep dostać taki z naklejką Refurb (ja taki dostałem rok temu) ale sprawny. -- Irokez |
|
Data: 2012-01-12 22:20:42 | |
Autor: Irokez | |
cwaniactwo sklepu komputerowego | |
Użytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał w wiadomości news:4f0f4a7f$0$1213$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał w wiadomości news:4f0f49ab$0$1255$65785112news.neostrada.pl... http://www.seagate.com/www/pl-pl/support/warranty_%26_returns_assistance/samsung-warranty-faq Ja bym kazał oddać mi dysk i sam bym załatwił. I gwno by mnie obchodziło że gdzieś tam poszedł jakby się tłumaczyli. Nie zgadzasz się na ich propozycję i odbierasz dysk. Wysyłasz do przedstawiciela. Tutaj paragon nie jest potrzebny, decyduje gwarancja fabryczna. Drukujesz RMA, i wysyłasz kurierem na swój koszt (jak wysyłałem przez TanieKrurier za 19 zeta), spowrotem odsyłają na ich koszt. Musisz kurierem wysłać. Pozdro -- Irokez |
|
Data: 2012-01-15 12:32:05 | |
Autor: K | |
cwaniactwo sklepu komputerowego | |
W dniu 12-01-2012 22:20, Irokez pisze:
bym kazał oddać mi dysk i sam bym załatwił. I gwno by mnie obchodziło że o i tak chyba zrobie. |
|
Data: 2012-01-18 14:50:21 | |
Autor: K | |
cwaniactwo sklepu komputerowego | |
W dniu 15-01-2012 12:32, K pisze:
W dniu 12-01-2012 22:20, Irokez pisze: sklep twierdzi ze dysk zostal zutylizowany przez gwaranta, ktory oddal pieniadze. |
|
Data: 2012-01-18 18:08:47 | |
Autor: Czeslawek | |
cwaniactwo sklepu komputerowego | |
W dniu 2012-01-18 14:50, K pisze:
sklep twierdzi ze dysk zostal zutylizowany przez gwaranta, ktory oddalCiekawe dlaczego gwarant zniszczy³ Twoj± w³a¶no¶æ, wszak do chwili zaakceptowania przez Ciebie sposobu rozpatrzenia gwarancji dysk powinien byæ Twoj± w³asno¶ci±. Móg³by¶ napisaæ jakiej marki by³ to dysk? -- Pozdrawiam, Czes³awek |
|
Data: 2012-01-18 17:11:54 | |
Autor: AZ | |
cwaniactwo sklepu komputerowego | |
On 2012-01-18, Czeslawek <czeslawek-1Ctrl+X@gazeta.pl> wrote:
Przeciez to sciema jest. Niech mu pokaza odpowiedz producenta. Sklepsklep twierdzi ze dysk zostal zutylizowany przez gwaranta, ktory oddalCiekawe dlaczego gwarant zniszczył Twoją właśność, wszak do chwili zaakceptowania przez Ciebie sposobu rozpatrzenia gwarancji dysk powinien być Twoją własnością. dostal "za darmo" dysk ktory sprzeda po aktualnej wyzszej cenie a jemu oddadza kase. -- Artur |
|
Data: 2012-01-18 18:29:17 | |
Autor: Irokez | |
cwaniactwo sklepu komputerowego | |
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jf6ugq$dji$4node2.news.atman.pl...
On 2012-01-18, Czeslawek <czeslawek-1Ctrl+X@gazeta.pl> wrote: Dokładnie jest tak jak mówisz. Jaki to sklep ku pamięci potomnym? A poza tym jaki dysk? Aha i stan dysku możesz sprawdzić u dystrybutora. Tylko potrzebny serial i typ. UOKiK się takimi sprawami czasami nie zajmuje? A może i PIH? Bo mi się dwie rzeczy nie podobają - nie oddadzą kasy bo nie ma paragonu (to na jakiej podstawie wiedzą ile kosztował)? Ale zutylizowali (gwarant.. hahaha.. pierwsze słyszę..) i jednak dają jakąś tam kasę? hmm.. może nawet zgłoszenie podejrzenia wyłudzenia Pozdro -- Irokez |
|
Data: 2012-01-18 21:19:04 | |
Autor: K | |
cwaniactwo sklepu komputerowego | |
W dniu 18-01-2012 18:29, Irokez pisze:
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości Sklep to Gral w Gdańsku/Gdyni, dysk Samsung HM500JI. numer seryjny oraz numer paragonu mam na zgloszeniu reklamacyjnym. teraz sklep twierdzi ze moze mi dac pieniadze i paragon (chyba duplikat?). |
|
Data: 2012-01-18 21:32:13 | |
Autor: Irokez | |
cwaniactwo sklepu komputerowego | |
Użytkownik "K" <a@b.c> napisał w wiadomości news:jf79fo$1ln$2inews.gazeta.pl...
Sklep to Gral w Gdańsku/Gdyni, dysk Samsung HM500JI. numer seryjny oraz numer paragonu mam na zgloszeniu reklamacyjnym. teraz sklep twierdzi ze moze mi dac pieniadze i paragon (chyba duplikat?). Zaraz bo nie trybię. Zgubiłeś paragon a jednak oni mają numer paragonu? To jak imienny był? Druga sprawa dostałeś papier zatytułowany "gwarancja" ? kto był gwarantem na nim jak tak? Jak nie to gwarantem jest obecnie Seagate, a ten nic nie utylizuje za kasę tylko zamienia sztukę na sztukę. Ja bym żadał dysku na zasadach jak tutaj: http://www.seagate.com/www/pl-pl/support/warranty_%26_returns_assistance/samsung-warranty-faq a jak nie to potraktował jak próbę wyłudzenia pieniędzy. -- Irokez |
|
Data: 2012-01-18 21:42:38 | |
Autor: K | |
cwaniactwo sklepu komputerowego | |
W dniu 18-01-2012 21:32, Irokez pisze:
Użytkownik "K" <a@b.c> napisał w wiadomości tak, ale to chyba normalne ze maja przypisany numer paragonu do numeru seryjnego dysku. po za tym numer paragonu jest tez na zgloszeniu reklamacyjnym ktore otrzymalem. Druga sprawa dostałeś papier zatytułowany "gwarancja" ? kto był Papier zatytulowany jest Zloszenie reklamacyjne xxxxx/xx na dokumencie nie jest jednoznacznie napisae kto jest gwarantem. Jak nie to gwarantem jest obecnie Seagate, a ten nic nie utylizuje za tak tez im napisalem. jutro zadzwonie do samsung polska i do pihu albo do uokik. |
|
Data: 2012-01-18 21:35:47 | |
Autor: januszek | |
cwaniactwo sklepu komputerowego | |
K napisa?(a):
Sklep to Gral w Gdańsku/Gdyni, dysk Samsung HM500JI. numer seryjny oraz numer paragonu mam na zgloszeniu reklamacyjnym. teraz sklep twierdzi ze moze mi dac pieniadze i paragon (chyba duplikat?). Odpisz grzecznie, ze nie zgadzasz sie na zaproponowany zwrot pieniedzy i prosisz o zwrot reklamowanego dysku, bo chcesz samodzielnie oddac go producentowi :) j. -- http://www.predkosczabija.pl/ "Prędkość zabija. Włącz myślenie!" |
|
Data: 2012-01-18 23:54:31 | |
Autor: K | |
cwaniactwo sklepu komputerowego | |
W dniu 18-01-2012 22:35, januszek pisze:
Odpisz grzecznie, ze nie zgadzasz sie na zaproponowany zwrot pieniedzy i tak napisalem. poinformuje tu, co odpisali. |
|
Data: 2012-01-18 20:19:24 | |
Autor: Mateusz | |
cwaniactwo sklepu komputerowego | |
Przeciez to sciema jest. Niech mu pokaza odpowiedz producenta. Sklep Hurtownia Action na moje rz±danie wymiany na podobny dysk w ramach gwarancji stwierdzi³a, ¿e przy tych cenach im sie to nie op³aca i woli oddaæ kasê. Dodam, ¿e argumentacja by³a na poziomie nieprzystaj±cym do Spó³ki Akcyjnej: "Pan przys³a³ dysk SATA II a teraz mamy tylko SATA III i dlatego nie mo¿emy wymieniæ." Teraz wysy³am HDD bezpo¶rdnio do serwisu producenta. Dla klienta musia³em kupiæ nowy dysk, wiêc ten post to na pewno nie o moim sklepie. pozdrawiam |
|
Data: 2012-01-18 21:17:06 | |
Autor: K | |
cwaniactwo sklepu komputerowego | |
W dniu 18-01-2012 18:08, Czeslawek pisze:
W dniu 2012-01-18 14:50, K pisze: samsung 2,5" HM500JI |