cwaniaczek a teraz policja

Data: 2010-09-28 17:07:15
Autor: J.F.
cwaniaczek a teraz policja
Użytkownik "p 47" <karolakowie1@wp.pl> napisał w
Dziś żona poinformowała mnie, ze dostała wezwanie na policję jako świadek w związku ze "zdarzeniem drogowym". [...]
Poniewaz uznała to za próbę oszustwa nawet zajechała od razu na komisariat gdzie niestety ją spławiono nie przyjmując zgłoszenia, ponieważ przyznała, że nie odniosła żadnych strat.

Hm, skoro jako swiadek, to albo ktos jednak wszczal sprawe przeciw temu kierowcy, albo zamierzaja z niej zrobic oskarzona.

Proponuje sobie przypomniec kiedy dokladnie ja splawiono i odpowiednio zeznac do protokolu.
Tylko na tyle ostroznie zeby policjanci nie wymyslili ze najlepiej isc w zaparte - nigdy u nas nie byla.
Ewentualnie przypomniec sobie czy gdzies zostal namacalny dowod wizyty - przepustka, ksiazka odwiedzin ?

J.

cwaniaczek a teraz policja