cyc konus zaczyna wariowac

Data: 2010-08-27 22:39:50
Autor: Jaksa
cyc konus zaczyna wariowac
Co sie dzieje, cyc zaczyna korespondowac sam ze soba
pod postacia swojego alter ego, czyli konusa.

Oto do czego prowadzi anychrzescijanski i ani-pisowski obled!

Cycu, nikt nie uwierzy (no dobra, poza wyznawcami PO rzecz jasna,
bo to intelektualnie muminki) ze konus to inna osoba niz ty sam.

Jaksa

Data: 2010-08-27 22:42:54
Autor: u2
cyc konus zaczyna wariowac
W dniu 2010-08-27 22:39, Jaksa pisze:
Co sie dzieje, cyc zaczyna korespondowac sam ze soba
pod postacia swojego alter ego, czyli konusa.

Niewykluczone, że ma więcej nicków na p.s.p.

Pewnie musi odrobić dniówkę :)

Data: 2010-08-27 22:51:04
Autor: raff
cyc konus zaczyna wariowac
Co sie dzieje, cyc zaczyna korespondowac sam ze soba
pod postacia swojego alter ego, czyli konusa.

Niewykluczone, że ma więcej nicków na p.s.p.

Pewnie musi odrobić dniówkę :)

Chyba jeszcze robertbig.

Ten ciul zaraz zacznie ze soba dyskutowac w trzech osobach.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-27 22:53:33
Autor: u2
cyc konus zaczyna wariowac
W dniu 2010-08-27 22:51, raff pisze:
[...]

Zaraz będę wyglądał przez okno gwiazdy betlejemskiej.

BTW Tak było po śmierci mojego śp. dziadka.

Data: 2010-08-28 01:28:39
Autor: Polok_prawdziwy
cyc konus zaczyna wariowac
Jaksa wrote:

Co sie dzieje, cyc zaczyna korespondowac sam ze soba
pod postacia swojego alter ego, czyli konusa.

A dlacego nie....!?

- jo tes censto łokrutnie politycne i powazne deskusje som zesobom prowadzem...

Bo lubiem łodcasu docasu z IMTELIGENTNYMI łosobami pogodać ty CIMNOMASO BENGALSKO...!!!

Data: 2010-08-28 01:32:08
Autor: u2
cyc konus zaczyna wariowac
W dniu 2010-08-28 01:28, Polok_prawdziwy pisze:
Bo lubiem łodcasu docasu z IMTELIGENTNYMI łosobami pogodać ty CIMNOMASO BENGALSKO...!!!

Nie pierdol, GWniana mendo.

Data: 2010-08-28 02:28:48
Autor: MH
cyc konus zaczyna wariowac
Jaksa wrote:

> [...]

Bo lubiem łodcasu docasu z IMTELIGENTNYMI łosobami pogodać ty CIMNOMASO BENGALSKO...!!!

Nodyć !!  Stakim dżaksom Kumie nieidzie siem posty.. , podyskuteroroć..
Dyć łon łokrutnym ŁOBROŃCOM KRUCYFUKSA JEZ ...  Cobyś takemu TALIBOWI niepedzioł
, straśliwie łostanies bez niego łoksycany i swyzywany łod poganinuw !!

MH

P.S. Hah !!  Dyć i Wonduś , łokrytnie wiezoncy i Wielebny , pedzieli , ze te
łobrońce krucafuksa nasrano wełbach majom !!

Data: 2010-08-28 02:16:00
Autor: MH
cyc konus zaczyna wariowac

anychrzescijanski i ani-pisowski obled!

===============

Anychybił ześ łocipioł i ani nikt ciem stego ziewylecy !!

MH

Data: 2010-08-28 09:06:30
Autor: cyc
cyc konus zaczyna wariowac

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vh36coqo1j561patlantis...
[...]

Jak widze znowu .... znowu ? ( u Ciwbw to stan permanentny ) Ci odbilo .
Ale niech Ci tam bedzie  konus , czy jak tam chcesz .
Przeciez z pisomenelami trudno dyskutowac . Trzeba tolerowac - poki co ale juz nie dlugo .
O Twoim pedalskim kumplu raffie nie wspomne bo to juz kompletny degenerat .
Trzeba bedzie pomyslec znowu o uaktywnieniu filtra bo czytajac takich jak wy , czlowiek dziwnie zaczyna czuc sie jak na odwiedzinach w domu wariatow .

cyc

cyc konus zaczyna wariowac