cycki mi opad³y normalnie - kolejna inicjatywa KRP w P³ocku

Data: 2009-09-15 20:54:46
Autor: S³awek
cycki mi opad³y normalnie - kolejna inicjatywa KRP w P³ocku
K.M.C. <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisa³(a):
po przzeczytaniu, powiedzia³em, jak g³ówny bohater dnia ¶wira - ¿eszja pi...le k..wa

http://miasta.gazeta.pl/plock/1,35681,7042851,Czy_Plock_zakaze_wjazdu_motocykli
stom_.html
Ciekawe kiedy wpadna na ten pomysl wlodarze innych miast

Mo¿e na takie drastyczne pomys³y maj± wp³yw debile pa³uj±cy sprzêty z
wybbebeszonymi rurami o ró¿nych porach dnia i czasami nocy?
Sam czasami takiemu kretynowi ukrecil bym ³eb, z dzik± rozkosz±!

--

cycki mi opad³y normalnie - kolejna inicjatywa KRP w P³ocku