cycki mi opad³y normalnie - kolejna inicjatywa KRP w P³ocku

Data: 2009-09-15 03:27:33
Autor: maverik
cycki mi opad³y normalnie - kolejna inicjatywa KRP w P³ocku

U¿ytkownik "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h8oq4p$mjd$1inews.gazeta.pl...
po przzeczytaniu, powiedzia³em, jak g³ówny bohater dnia ¶wira - ¿eszja pi...le k..wa

http://miasta.gazeta.pl/plock/1,35681,7042851,Czy_Plock_zakaze_wjazdu_motocyklistom_.html
Ciekawe kiedy wpadna na ten pomysl wlodarze innych miast

nom, to im potem wjedzie tys. motocykli o 22ej na pustych wydechach, zobaczymy ile da radê taki zakaz i kto wygra, przy³±cze siê, nie lubiê p³ockiej policji

Data: 2009-09-16 07:18:43
Autor: RadoslawF
cycki mi opad³y normalnie - kolejna inicjatywa KRP w P³ocku
Dnia 2009-09-15 03:27, U¿ytkownik maverik napisa³:

[...]

A oni na podstawie obrazu z kamery wy¶l± do w³a¶cicieli ³adne
mandaty. Tak polubisz ich policje ¿e wiêcej nie pojedziesz. :-)

Pozdrawiam

Data: 2009-09-16 07:44:32
Autor: Arni
RadoslawF pisze:

A oni na podstawie obrazu z kamery wy¶l± do w³a¶cicieli ³adne
mandaty. Tak polubisz ich policje ¿e wiêcej nie pojedziesz. :-)

kamera zbada gosnosc kazdego z motocykli i wska¿e tenprzekraczaj±cy normy?

--
Arni         Toruñ
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-09-16 08:06:49
Autor: K.M.C.
Arni pisze:

kamera zbada gosnosc kazdego z motocykli i wska¿e tenprzekraczaj±cy normy?

oczywiscie, to bedzie kamera VHS-C z mikrofonem ;-)
a tak serio, sie zagotowalem, przyspieszam poszukiwania moto normlanie, zeby pojezdzic poki sie jeszcze da ;-)

pozdr

--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.kmciesielski.pl

Data: 2009-09-16 08:32:40
Autor: Kuba \(aka cita\)
cycki mi opad³y normalnie - kolejna inicjatywa KRP w P³ocku
Arni wydusi³ z siebie te s³owy:

RadoslawF pisze:

[...]

przecie¿ mandat bêdzie za ³amanie zakazu wjazdu, a nie za g³o¶no¶æ.

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2009-09-16 08:58:32
Autor: BartekZX9R
cycki mi opad³y normalnie - kolejna inicjatywa KRP w P³ocku

U¿ytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h8q0qb$du2$1inews.gazeta.pl...

RadoslawF pisze:

[...]

Przeciez zakaz bedzie miedzy 18-22. Czytaj ze zrozumieniem.

--
Bartek
Blue9'99

Data: 2009-09-16 11:27:03
Autor: maverik
cycki mi opad³y normalnie - kolejna inicjatywa KRP w P³ocku

U¿ytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h8ps93

A oni na podstawie obrazu z kamery wy¶l± do w³a¶cicieli ³adne
mandaty. Tak polubisz ich policje ¿e wiêcej nie pojedziesz. :-)

bo kazdy motocykl bedzie mial ja widoczna, i niech nawet 5 patroli wysla.. zeby zatrzymac te 1000 motocykli, wlepia 10 mandatow a tak bawic sie mozna w kolko

Data: 2009-09-16 08:56:01
Autor: Hinek
cycki mi opad³y normalnie - kolejna inicjatywa KRP w P³ocku
U¿ytkownik "maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> napisa³

nom, to im potem wjedzie tys. motocykli o 22ej na pustych wydechach, zobaczymy ile da radê taki zakaz i kto wygra, przy³±cze siê, nie lubiê p³ockiej policji

W Gdyni od dawna obowiazuje zakaz jazdy po glownej ulicy (Swietojanskiej)
Malo tego, trzeba placic za parkowanie motocykla w centrum, a poniewaz
nie ma gdzie w moto polozyc kwitka z parkometru - nie mozna wogole
zaparkowac motocykla w centrum.
I nic sie nie poradzi! Mozna sobie potupac. Na pisma p.Prezydent nie
odpowiada. Za pare lat obudzimy sie z reka w nocniku :(
Pozdr

--
Hinek

cycki mi opad³y normalnie - kolejna inicjatywa KRP w P³ocku