cyfra+ i zwłoka w płatnościach

Data: 2009-12-16 11:04:16
Autor: zorka
cyfra+ i zwłoka w płatnościach
Czy kilkumiesięczna zwłoka w płaceniu należności cyfrze+ może być potraktowana (przez cefre) jako wypowiedzenie umowy?

Pozdr
zor

Data: 2009-12-16 11:09:52
Autor: pawell32
zorka pisze:
Czy kilkumiesięczna zwłoka w płaceniu należności cyfrze+ może być potraktowana (przez cefre) jako wypowiedzenie umowy?

Pozdr
zor
nie, ale powód do sprzedaży długu, no koszta, każde pismo 5 czy 10 zł

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-12-16 11:19:56
Autor: zorka

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b28b1f6$1news.home.net.pl...
zorka pisze:
[...]

Dostałęm włąśnie pismo od cyfry dotyczącemo mojego rzekomego wymówienia umowy. Dziekuja za dotychczasowe zaufanie i proszą o zdanie dekodera w terminie 1 miesiaca.
Ja żadnego wymówienia nie wysyłałem.
Faktem jest natomiast, że przebywałem za granica i przez kilka miesiecy nie płaciłem abonamentu (mam zaległość). Dlatego pytałem czy ta zaległość moze być przez nich potraktowana jako wymowienie umowy. Było by to wymowienie umowy przezd terminem na jaki została zawarta. Jakie kary sa naliczane w takim przypadku?

Pozdrawiam
zor

Data: 2009-12-16 11:24:27
Autor: pawell32
zorka pisze:
[...]

a tego to nie wiem, zadzwoń na pewno się dogadasz.
myślę, że mogli tak to odebrać.

Data: 2009-12-16 11:20:14
Autor: Cavallino
zorka pisze:
[...]

Nieprawda.
Móc, może.
Ale raczej nie będzie, bo bardziej opłaca się ścigać kontrahenta.

Data: 2009-12-16 12:09:23
Autor: zorka

Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości news:hgabb0$fsa$1news.onet.pl...
Czy kilkumiesięczna zwłoka w płaceniu należności cyfrze+ może być potraktowana (przez cefre) jako wypowiedzenie umowy?

Może kogoś zainteresuje wiec opisze jak to wygląda. po rozmowie z cyfrą+.

Okazało się, że 3 miesieczna zwłoka w płatności jest podstawą dla cyfry+ do wypowiedzenia umowy.
Cyfra+ skorzystała z tej możliwości i umowe wypowiedziała.

Oprócz zaległego 3-miesiecznego abonamentu w wysokości (299,40zł) cyfra+ naliczyła KARE w wysokości 290 zł.
Po zapłaceniu 299,40 + 290 zł kary będę mógł iść do punktu i zdać sprzet. Jezeli nie zrobie tego w ciagu 1 miesiaca to dostane kolejna kare w wysokości 300 zł.

Jest też inna możliwość:
Zadzwonic do biura obsługi klienta i poprosic o wystawienie aneksu do umowy. Wtedy kara 290 zostanie anulowana a do zapłaty pozostanie tylko zaległy abonament w wysokości 299,40zł.
Aneks zostanie wystawiony na okres 12 miesiecy, a wiec do konca 2010 roku podczas gdy umowa miała skonczyć sie w maju 2010r. Tak wiec dodatkowo 7 miesiecy bez zadnych promocji. Oczywiscie aneks nie bedzie mogł obejmowac obecnych promocji.

Tak to wygląda.

I zastanawiam się czy nie lepiej zapłacic te 299,40 + 290 zł i oddac sprzet, a nastepnie ewentualnie zawrzec nowa umowe na warunkach promocyjnych. Bezpłatnie kanały HD, bezpłatne wynajecie dekodera.

Co o tym myslicie?

Pozdrawiam
zorka

Data: 2009-12-16 13:40:44
Autor: pawell32
zorka pisze:
[...]

super, słyszałem że są najlepsi i natańsi

Data: 2009-12-17 16:59:10
Autor: Chris
Dnia Wed, 16 Dec 2009 12:09:23 +0100, zorka napisał(a):

I zastanawiam się czy nie lepiej zapłacic te 299,40 + 290 zł i oddac sprzet, a nastepnie ewentualnie zawrzec nowa umowe na warunkach promocyjnych. Bezpłatnie kanały HD, bezpłatne wynajecie dekodera.

Teraz już chyba nie ma bezpłatnego wynajęcia dekodera. Szukam i widze tylko cenę za wynajem 10 zł/m-c.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-12-17 17:11:10
Autor: Cavallino
Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:hgdkse$na7$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Kilka tygodni temu, w tej samej promocji bez problemu dostałem dekoder HD za 0 zł.
Na stronie nic o tym nie było, ale w punkcie już tak.

Data: 2009-12-18 08:02:48
Autor: pawell32
Chris pisze:
[...]

zapytaj cavallino, ostatnio twierdził, że za dekodery hd nie pobierają
opłat

Data: 2009-12-18 09:50:21
Autor: zorka
[...]

Analizuje te oferty i skłaniam sie do "N" za 68 zł. Chyba to wybiore.

Pozdrawiam
zorka

Data: 2009-12-16 14:29:26
Autor: zorka
cyfra+ i zwłoka w płatnościach

Interesuje mnie jeszcze jedna sprawa.
Zawierając umowe z Cyfrą+ kupiłem na własność dekoder PACE DSR2221/91.
Teraz kiedy umowa zostaje rozwiązana musze zwrócić cyfrze karte abonencką bez ktorej ten zakupiony przezemnie odbiornik nie odbiera nic, nawet programów FTA. Moje pytanie jest nastepujące: czy cyfra+ nie powinna umozliwić mi na sprzedanym przez siebie dekoderze oglądania programów nadawanych free?

Kilka lat temu miałem podobna sytuacje z Polsatem cyfrowym. Tam, po zakonczeniu umowy karta chipowa zostawała i umozliwione było (jest do tej pory) bezpłatne ogladanie programow nadawanych FTA.

Pozdrawiam
zorka

Data: 2009-12-16 14:39:22
Autor: pawell32
zorka pisze:
[...]

nie wiem, może wysyłają soft, który umożliwia.
ja zakończyłem współprace z cyfrą na etapie, kiedy
tylko dzierżawili, ale i w tedy i teraz możesz zapłacić
100zł za karte. tylko, że tamte dekodery dało się przerobić
i mogły całkiem sporo, płacąc im za niego 700 zł
na tamte czasy (bo na tyle był wyceniony) i tak się opłacało.

Data: 2009-12-16 14:45:06
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b28e311$1news.home.net.pl...
zorka pisze:
[...]

Niezłe, znowu ktoś coś powinien i pewnie znowu nie potrafisz podać na to podstawy, oprócz własnego chciejstwa ?
Robi się ciekawie, chyba muszę Cię odplonkować i sprawdzić czy w międzyczasie nie stwierdziłeś w którymś z postów, że również Twoje rachunki powinien ktoś za Ciebie płacić.... ;-)

Data: 2009-12-16 14:49:46
Autor: zorka

zorka pisze:
[...]

A nie widzisz ciulu (tak juz do ciebie chyba przylgnęło) w tym wszystkim znaku zapytania?

Robi się ciekawie, chyba muszę Cię odplonkować i sprawdzić czy w międzyczasie nie stwierdziłeś w którymś z postów, że również Twoje rachunki powinien ktoś za Ciebie płacić.... ;-)

Teraz ty spierdalaj

PLONK

Data: 2009-12-16 14:55:19
Autor: zorka
cyfra+ i zwłoka w płatnościach

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b28e632$1news.home.net.pl...
co za typ...

Oj, gdybyś przeczytał wczesniejszy dialog z tym panem (zresztą nie tylko mój) to pewnie pomyślał bys inaczej.

Pozdrawiam
zorka

Data: 2009-12-16 14:58:25
Autor: pawell32
zorka pisze:
[...]

zablokowałem go i nie dochodzą do mnie, wszędzie
widzi inaczej.

Data: 2009-12-16 15:02:14
Autor: Cavallino
Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości news:hgaos7$np6$1news.onet.pl...

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b28e632$1news.home.net.pl...
co za typ...

Oj, gdybyś przeczytał wczesniejszy dialog

Dialog.
LOL.

Jaki może być dialog z kimś kto nie potrafi kupić telewizora, uważa że platforma dla jego wygody powinna mu soft na jego własnym dekoderze dostosować do jego oczekiwań, oraz nie wie że jak się nie płaci rachunków podczas umowy terminowej, to trzeba płacić kary?
I w każdej z tych sytuacji obciąża winą wszystkich świętych, tylko nie siebie.
A zamiast powiedzieć "dziękuję", posuwa się do wyzwisk i oszczerstw wobec ludzi, którzy mu za darmo doradzają, jak się trzeba przed dokonaniem tak poważnej czynności jak zakup czegokolwiek zachować.

Data: 2009-12-16 22:13:50
Autor: Krystian Zaczyk

zorka pisze:
[...]

Czyli najpierw kogoś plonkujesz, potem z nim dyskutujesz,
a na końcu odplonkowujesz? :-)))

Krystian

Data: 2009-12-17 09:30:40
Autor: zorka

zorka pisze:
[...]

Ja wiem, że to cavallino mnie splonkował, ale jakimś dziwnym trafem to właśnie mnie teraz wyciągnąłeś go z kibla.
:-)

Pozdrawiam
zorka

Data: 2009-12-16 14:47:04
Autor: zorka
[...]

Wiem, wiem. Pamietam te czasy - laki, polari$.
Tez edukowałem się, najpierw na pfilku chyba 1330 a potem na ferdku 5018ci.
Raz świeciło a raz nie. Ferdek został i leży do dzis. Chyba już zupełnie nie przydatny do nauki.

Pozdrawiam
zorka

Data: 2009-12-16 14:53:51
Autor: zorka
cyfra+ i zwłoka w płatnościach

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b28e5c4$1news.home.net.pl...

ale do tnk pasuje

Ferguson 5018ci nie ma slotu na karte, a tego 1330 juz niestety nie mam.
Mam za to jakiegoś echostara po polsacie z czytnikiem kart. Niestety nie pamietam jaki to model.

Pozdrawiam
]zorka

Data: 2009-12-16 14:57:01
Autor: pawell32
zorka pisze:
[...]

ten z polsata nie da rady, nie obsługuje conax-a, a do ferdka
można podpiąć phenixa, może masz.
jest troszkę zabawy, ale jak ma leżeć

Data: 2009-12-16 15:00:28
Autor: zorka

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b28e733$1news.home.net.pl...

ten z polsata nie da rady, nie obsługuje conax-a, a do ferdka
można podpiąć phenixa, może masz.
jest troszkę zabawy, ale jak ma leżeć

Ferdek odbiera mi kanały FTA. A co da podpiecie phenixa?

Pozdr
zorka

Data: 2009-12-16 15:01:32
Autor: pawell32
[...]

[...]