cyfra+ słowna zgodna na promocję - chętnie oddam sprawe prawnikowi, który zobowiąze sie wygrać

Data: 2009-03-14 12:45:27
Autor: maximus
cyfra+ słowna zgodna na promocję - chętnie oddam sprawe prawnikowi, który zobowiąze sie wygrać
Pewnego dnia zadzownił do mnie pan z canal+ i poinformował opromocji.
"Mianowicie iż moge mieć 2 razy taniej obecny abonament i czy się na to zgadzam będe musiał za to zobowiązac się do nie zmieniania abonamentu przez okres 6 miesięcy"

- Pytam czy może mi go przesłac w formie pisemnej przed wyrażeniem zgody
odp - NIE
W takim razie zgodziłem się telefonicznie na podwyższenie oferty abonamentu przy brakuprzy zachowaniu dotychczasowej oferty.

Po paru tygodniach dostaje pismo z regulaminem promocji.
W regulaminie promocji znajduje mase innych jeszcze zapisów o których nie poinformowano mnie w rozmowie telefonicznej np:
"7. Abonent korzystający z Akcji, którego uprawnienia w Okresie Promocyjnym zostały zawieszone, zgodnie z art 13. Regulaminu Umowy o Abonament, pomimo uregulowania na rzecz operatora CYFRY+ wymaganych należności - traci prawo do Stawki Promocyjnej."

Art.13. Regulaminu Umowy o Abonament
"par. 1. Operator CYFRY+ ma prawo zawieszenia świadczenia usług objętych Umową w przypadku opóźnienia Abonenta w płatności całości lub części należności wynikających z Umowy przez okres równy lub przekraczający 30dni kalendażowych od dnia, w którym upłynął termin zapłaty należności. W takim przypadku Abonentowi nie będzą przysługiwać jakiekolwik roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Operatora CYFRY+.
par. 2. Wznowienie świadczenia usług objętych Umową po ich zawieszeniu, zgodnie z par1. niniejszego artykułu może nastąpić wyłacznie po uregulowaniu przez Abonenta zaległych należności wynikających z Umowy oraz zapłaty Opłaty Reaktywacyjnej, której wysokość określona jest w Ceniku."

Przez telefon mówią tylko o promocji, że będzie dwa razy taniej nie mówiąc o spóźnieniach itp.a potem okazuje się żezamiast taniej jest dwa razy drożej na dodatek nie można nic zmienić a trzeba płacić dwarazy drożej.
Wniosek z tego taki zamiast obecanej promocji muszę płacic przez cały okres promocyjny czyli 6miesięcy kwote niepromocyjną.
Drodzy prawnicy co wy o tym wszystkim sądzicie ?
Regulamin według mnie jest przekrętembo nie dośc że zabiera klientowi promocje ale każe płacić cenę normlaną na która bym się nie zgodził gdybym to wiedział podczas rozmowy telefonicznej lub bym sobie przelewy zaprogramowałz góry.
A tak niewiedząc o zapisach w regulaminie promocji dałem się oszukać.

cyfra+ słowna zgodna na promocję - chętnie oddam sprawe prawnikowi, który zobowiąze sie wygrać