cyfra+, zamawianie filmów

Data: 2009-03-04 19:21:30
Autor: Wolvier
cyfra+, zamawianie filmów
Jest w cyfrze+ opcja odpłatnego zamawiania filmów. Zamawianie odpłatne z poziomu dekodera.
Powiedzcie mi proszę, skąd pracownicy cyfry+ wiedzą, że ja oglądam taki film powiedzmy w systemie VOD.
Rozumiem, że moj dekoder pobiera sygnał ale przeciez nie wysyła. Skad więć oni wiedzą, że ja to oglądałem? Skad wiedzą jaka kwota mnie maja obciążyc?

obaj "zamówcy" szaleją z odpowiedziami....

Tu masz instrukcje
http://www.cyfraplus.pl/_abo_vod-jak-zamowic.html
we flashu i w pdfie.
Uprawnienia idą na dany nr seryjny dekodera (nie karty!), a kwota należna za film jest doliczana do następnej faktury.

Wchodząc w menu dekodera, bez zamawiania, można sobie opis przeczytać i trailer oglądnąć lub urywek i to wszystko.
Aha jeszcze dana pozycja musi być ściągnięta na dysk, ale to już inna historia....

Data: 2009-03-11 00:13:36
Autor: Pa_blo
cyfra+, zamawianie filmów

Użytkownik "Wolvier" <wolvier@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gomgv3$h70$1atlantis.news.neostrada.pl...

Uprawnienia idą na dany nr seryjny dekodera (nie karty!), a kwota należna za

a jak zmienic nr seryjny w PVR ? ;)

Picasso

cyfra+, zamawianie filmów