cyfrowa kablowka w dvb-t

Data: 2009-07-13 15:02:58
Autor: Tomasz Pyra
cyfrowa kablowka w dvb-t
adresss@poczta.pl pisze:
http://www.satkurier.pl/news/48098

mozna ja tez zrobic w dvb-t - i po mojemu w dzisiejszych czasach tak
wlasnie sie powinno robic kablowki - bez kodowania, aby w domu mozna
byloby podlaczyc np. 2 telewizory i ew. nagrywarke bez kombinowania.

I sąsiada przez ścianę...
I sądzę że właśnie dlatego tak nie robią, bo innych rozsądnych przyczyn nie widzę (same zalety).

Data: 2009-07-13 15:21:50
Autor: adresss
cyfrowa kablowka w dvb-t
On Mon, 13 Jul 2009 15:02:58 +0200, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote:

adresss@poczta.pl pisze:
[...]

I s±siada przez ¶cianê...
I s±dzê ¿e w³a¶nie dlatego tak nie robi±, bo innych rozs±dnych przyczyn nie widzê (same zalety).

jak bedziemy uwazac, ze wszyscy jestesmy zlodziejami, to daleko na tym
nie zajedziemy.

Ja napewno nie zostane abonentem cyfrowej kablowki. Jak mialbym placic
drugie/trzecie abo za to, ze che miec jeszcze 2 telewizory w domu.
Teraz mam to w analogu i nie zamierzam zmieniac.

--
ThinkXtra

Data: 2009-07-13 16:07:34
Autor: ToTylkoJa
cyfrowa kablowka w dvb-t
Tomasz Pyra wrote:

I sąsiada przez ścianę...
I sądzę że właśnie dlatego tak nie robią, bo innych rozsądnych przyczyn
nie widzÄ™ (same zalety).

Czyli jeśli mam analogową kablówkę to mogę "i z sąsiadem przez ścianę" i
platforma kablowa ma się na to godzić. Ale już z cyfrową wersją co to to
nie.

MArek

Data: 2009-07-13 16:30:35
Autor: Cezar
cyfrowa kablowka w dvb-t

"ToTylkoJa" <marek.b@nie.chce.tego.poczta.fm> wrote in message news:h3ff27$bcf$1news.onet.pl...
Tomasz Pyra wrote:

[...]

Czy jesli w sklepie nie ma monitoringu i ochrony to mozna w nim kraść a po zalozeniu monitoingu i zatrudnieniu ochrony juz nie mozna?

c.

cyfrowa kablowka w dvb-t