cyfrowy polsat hdmi

Data: 2011-09-17 17:17:05
Autor: [MF] PL
cyfrowy polsat hdmi
2011-09-17 15:46, WildS napisal (a):
Witam, Mam cyfrowy polsat z dekoderem HD5000.
Ten dekoder ma wyjsciem HDMI.
Mam też laptopa z fajną matryca full HD (i również wyjściem HDMI ;)).
Teraz moje oglÄ…danie telewizji wyglÄ…da tak jak 20 lat temu VHS ;)
Z dekodera ciÄ…gne 3 chinche do wejscia hybrydowego tunera AverTV Volar
HX na USB i dalej już wyświetla mi obraz w laptopie.

Chciałbym ominąć tą analogową część.
Czy są jakieś urządenia (najlepiej na USB), które w skrócie udawałyby,
że są telewizorem z wejsciem HDMI i następnie od początku do końca
cyfrowo podawałyby obraz laptopowi tak, żeby to fullHD to było fullHD a
nie fullHD wykastrowane chinchami po drodze.

Kupno TV odpada :)

USB 3.0
http://tinyurl.com/3rup37s

ExpressCard
http://tinyurl.com/6ggrju9

W tej cenie, a nawet sporo taniej można 22" tv/monitor kupić.

Data: 2011-09-17 17:53:13
Autor: WildS
cyfrowy polsat hdmi
On 2011-09-17, [MF] PL <star_bright@wp.pl> wrote:
[...]

Tak przeglądam i od innej strony się za to próbuję zabrać.
Znalazłem:
http://www.avermedia.com/avertv/Product/ProductDetail.aspx?Id=544
Tylko nie do kupienia :/
W ogole nie moge nigdzie tego znalezc w sprzedazy a wyglÄ…da to jak
rozwiÄ…zanie mojego problemu.

Kupno TV odpada. Jeden laptop w kabinie wystarczy ;)

--
WildS

Data: 2011-09-17 20:00:30
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
cyfrowy polsat hdmi
WildS wrote:

[...]

Nie rozumiem. To jest tylko "odbiornik" umożliwiający odbiór
transmisji satelitarnych DVB-S i S2 współpracujący z PC. Zaś
takiego (czy podobnego) sprzętu jest co niemiara. I nic Tobie
z niego jeśli chodzi o wykorzystanie go do odbioru Cyfrowego
Polsatu, gdyż karty CP są "sparowane" z odbiornikami.

btw:
ostatnio czytałem o:
http://twojepc.pl/news_wiecej.php?id=24751 ceneo już je "widzi",
http://www.ceneo.pl/12354288 w cenie jak widać.

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2011-09-17 21:43:07
Autor: WildS
cyfrowy polsat hdmi
On 2011-09-17, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski <noenunz2x@cbpmgn.barg.cy> wrote:
[...]

Czyli karta nie zadziała z niczym innym? Beznadziejnie :/
Zostaje więc tylko szukać czegoś na USB co udaje TV z HDMI i zapodaje
sygnał laptopowi.

btw:
ostatnio czytałem o:
http://twojepc.pl/news_wiecej.php?id=24751 ceneo już je "widzi",
http://www.ceneo.pl/12354288 w cenie jak widać.

To pierwsze to z grubsza to co mam teraz czyli hybrydowy tuner z
analogowymi wejściami.
To drugie byłoby OK gdyby było na USB. Można przyjąć, że moim głównym
komputerem jest laptop.

--
WildS

Data: 2011-09-17 22:36:26
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
cyfrowy polsat hdmi
WildS wrote:

[...]

Praktycznie rzecz biorąc nie zadziała. Gdybyś był właścicielem
odpowiednio bardzo starego modelu odbiornika, to dałoby się
z niego wyciągnąć dane potrzebne do tego by komputer mógł
się przedstawić z odpowiednimi danymi uwierzytalniającymi, w
ten sposób udając oryginalny odbiornik z punktu widzenia karty.

Realnie dla ~99% użytkowników CP nie zadziała..

[...]

to pierwsze to tam było tylko dlatego że razem występowało z
drugim w jednym artykule..

To drugie byłoby OK gdyby było na USB. Można przyjąć, że moim
głównym komputerem jest laptop.

Myślę że coś znajdziesz, ale tanio nie będzie..

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2011-09-18 09:23:10
Autor: focus42
cyfrowy polsat hdmi

U¿ytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <noenunz2x@cbpmgn.barg.cy> napisa³ w wiadomo¶ci news:j530df$3au$1news.onet.pl...
WildS wrote:

Nie rozumiem. To jest tylko "odbiornik" umo¿liwiaj±cy odbiór
transmisji satelitarnych DVB-S i S2 wspó³pracuj±cy z PC. Za¶
takiego (czy podobnego) sprzêtu jest co niemiara. I nic Tobie
z niego je¶li chodzi o wykorzystanie go do odbioru Cyfrowego
Polsatu, gdy¿ karty CP s± "sparowane" z odbiornikami.

Czyli karta nie zadzia³a z niczym innym? Beznadziejnie :/

Praktycznie rzecz bior±c nie zadzia³a. Gdyby¶ by³ w³a¶cicielem
odpowiednio bardzo starego modelu odbiornika, to da³oby siê
z niego wyci±gn±æ dane potrzebne do tego by komputer móg³
siê przedstawiæ z odpowiednimi danymi uwierzytalniaj±cymi, w
ten sposób udaj±c oryginalny odbiornik z punktu widzenia karty.

Realnie dla ~99% u¿ytkowników CP nie zadzia³a..

zobacz
HDFURY , HDFURY2

Data: 2011-09-18 12:08:26
Autor: WildS
cyfrowy polsat hdmi
On 2011-09-18, focus42 <focus42@gazeta.pl> wrote:
zobacz
HDFURY , HDFURY2

Dzięki za info ale to akurat do laptopa nie będzie mi pasować. Nie mam
wejść vga czy rgb. Analogowe wejścia mam tylko w tunerze na USB, którego
obecnie używam.

--
WildS

cyfrowy polsat hdmi