cyfrowy polsat jakaś pierdolona podwyżka ?

Data: 2014-09-26 08:11:50
Autor: pawell32
cyfrowy polsat jakaś pierdolona podwyżka ?
do tej pory płaciłem za cyfrowy polsat 39,9 pln...
od tego miesiąca pisze mi na ekranie, że mam wpłacić 49,9 pln...
powiedziałem pierdolę i wpłaciłem 39,9 pln...
a oni mi wyświetlają, że mam dopłacić do pełnej kwoty...

co jest grane?

oglądałeś mistrzostwa?
to teraz ktoś musi pokryć te straty.

cyfrowy polsat jakaś pierdolona podwyżka ?