cyfrowy polsat / wypowiedzenie umowy / koszty.

Data: 2012-02-05 14:16:49
Autor: Paweł
cyfrowy polsat / wypowiedzenie umowy / koszty.
witam,

w 2009.06 zawarlem z polsatem promocyjna umowe na pakiet familijny
(antene i dekoder mini kupilem sobie na wlasnosc). okres podstawowy
zakonczyl sie w 2011.11 i obecnie trwa roczny okres dodatkowy.
teraz (2012.02) mam zamiar zrezygnowac z tego dostawcy i wypowiedziec umowe.

na oryginale umowy z 2009 roku mam 3 m-ce wypowiedzenia i ulge przyznana
na okres podstawowy w wysokosci 200pln, ale swieze archiwa gugla mowia
o mozliwosci zakonczenia umowy z koncem biezacego okresu rozliczeniowego
plus zaplaceniem kary w wysokosci (39,90-37,90) * ilosc pozostalych miesiecy
okresu dodatkowego (18pln). niestety nie moge sie doszukac nowszych
papierow, ktore polsat mi nadsyslal w zwiazku ze zmianami oferty/regulaminow
i nie jest pewny czy faktycznie czeka mnie 3 m-ce wypowiedzenia, czy wariant
natychmiastowy z koncem okresu rozliczeniowego. ktos zyczliwy podpowie?

Data: 2012-02-05 14:35:29
Autor: ToMasz
W dniu 05.02.2012 14:16, Paweł pisze:
[...]

obawiam się że obowiązuje Cie to co masz w regulaminie. Teraz jest tak że musisz zapłacić karę proporcjonalną. jak wtedy było- niewiem, ale obawiam się ze to prawo nie działa wstecz.
Natomiast jak coś zmienili - to masz prawo wypowiedzieć umowę od chwili zaistnienia zmiany. tu okres 3 miesięczny nie ma zastosowania bo to nie jest z Twojej winy. najlepiej będzie jak ich zapytasz.
Czy jeseteś pewien że warto rezygnować teraz? Zostało Ci raptem pół roku
ToMasz

Data: 2012-02-05 15:52:16
Autor: Robert_J
cyfrowy polsat / wypowiedzenie umowy / koszty.
ktos zyczliwy podpowie?

Spróbuj wykorzystac to, ze 31 maja koncza nadawanie polsatu futbol :-). Napisz rezygnacje w zwiazku ze zmiana oferty programowej.

Data: 2012-02-06 18:07:08
Autor: Paweł
Robert_J wrote:

ktos zyczliwy podpowie?

Spróbuj wykorzystac to, ze 31 maja koncza nadawanie polsatu
futbol :-). Napisz rezygnacje w zwiazku ze zmiana oferty
programowej.

w pakiecie familijnym nie ma tego kanalu, wiec oferta sie nie zmienia.

Data: 2012-02-05 16:01:14
Autor: Kris
cyfrowy polsat / wypowiedzenie umowy / koszty.
Użytkownik "PaweÅ‚"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jglvg2$lof$1@news.icm.edu.pl...

. ktos zyczliwy podpowie?

A dzwoniłeś na infolinie Polsatu?

Data: 2012-02-05 18:46:35
Autor: Paweł
Kris wrote:

Użytkownik "PaweÅ‚"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup

. ktos zyczliwy podpowie?

A dzwoniłeś na infolinie Polsatu?

narazie zapytalem przez formularz kontaktowy z panelu klienta
i czekam na odpowiedz...

Data: 2012-02-12 21:15:36
Autor: Jingiel
cyfrowy polsat / wypowiedzenie umowy / koszty.

narazie zapytalem przez formularz kontaktowy z panelu klienta
i czekam na odpowiedz...

To ci jutro odpiszÄ….

--
Jingiel

cyfrowy polsat / wypowiedzenie umowy / koszty.