cyklofob w Krakowie

Data: 2016-09-26 11:50:55
Autor: Titus Atomicus
cyklofob w Krakowie
Witam,
Bylem ostatnio przejazdem w Krakowie.
Odwiedzilem i Kazimierz, i tam moja uwage zwrocil nowy mural za Stara Synagoga.
Niestety, widac go bylo mocno pod katem, i zeby pstryknac fotke dobrze
byloby stanac en face.
Przed muralem byl parking.
Postawilem rower przy wejsciu i chcialem wejsc do srodka to mnie
pogonili. Bo to jest PARKING.
I ze nie moge wejsc bo oni przeciez odpowiadaja za samochody.
Samochodow bylo tylko kilka.
No dobra, pytam. Ile kosztuje godzina parkowania.
3 zl
No to ja mowie ze zaplace, wejde, zrobie zdjecie i sobie pojade dalej.
A ciec na to ze nie jestem samochodem tylko rowerem. I ze to jest PARKING.
Na pytanie czy moglbym spytac jego szefa odpowiedzial ze on tu jest
wlascicielem i szefem.
I ze przeciez moge sobie sobie zrobic zdjecie z ulicy.
Zrobilem zdjecie parkingu (mural widoczny po lewej na scianie) i
powiedzialem ze go obsmaruje w internecie, to sie zasmial szyderczo.
Ewidentny cyklofob.
Zdjecie parkingu ponizej.
https://goo.gl/photos/KwVsSPW1dLcoSNTh9
Krakow - Kazimierz, ul. Dajwor na tylach Starej Synagogi
Jak ja im jakos moge zaszkodzic?
Z przyjemnoscia to zrobie.
--
TA

Data: 2016-09-26 08:28:13
Autor: Ignac
cyklofob w Krakowie
W dniu poniedziałek, 26 września 2016 11:51:06 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

Ewidentny cyklofob.
Za tego bałwana mogę Cię jedynie przeprosić!
https://goo.gl/photos/KwVsSPW1dLcoSNTh9
Krakow - Kazimierz, ul. Dajwor na tylach Starej Synagogi
Jestem pewien, że ten mural jest widoczny ze strony ul.Szerokiej,
więc trzeba było tam pojechać, czyli na agrafkę, w prawo-na zdjęciu i
następnie pierwsza w lewo.

Data: 2016-10-01 02:02:27
Autor: Titus Atomicus
cyklofob w Krakowie
In article <d1dd2bf3-549e-4ba3-a47a-358b7aed9605@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

W dniu poniedzia(C)(C)ek, 26 września 2016 11:51:06 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

> Ewidentny cyklofob.
Za tego bałwana mogę Cię jedynie przeprosić!
Przeprosiny przyjmuje, ale czy naprawde nie mozna mu jakos zaszkodzic?
Moze to jakas pralnia pieniedzy? No, bo samochody, to tam moze 3 staly...

> [...]
Jestem pewien, że ten mural jest widoczny ze strony ul.Szerokiej,
więc trzeba było tam pojechać, czyli na agrafkę, w prawo-na zdjęciu i
No, mozna, ale do fotografii to sie za bardzo nie nadaje.
--
TA

Data: 2016-10-01 03:22:07
Autor: Ignac
cyklofob w Krakowie
W dniu sobota, 1 października 2016 02:02:20 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

> Za tego bałwana mogę Cię jedynie przeprosić!
Przeprosiny przyjmuje, ale czy naprawde nie mozna mu jakos zaszkodzic?

Sądzę że tak, musimy się tylko umówić, i o zmierzchu natłuc mu ryja.
podjeżdżając dyskretnie, cichaczem, na rowerach.

Data: 2016-10-03 00:16:27
Autor: Titus Atomicus
cyklofob w Krakowie
In article <48edd61f-5d2a-4e99-a79b-731e6e2925da@googlegroups.com>,
> [...]

Sądzę że tak, musimy się tylko umówić, i o zmierzchu natłuc mu ryja.
podjeżdżając dyskretnie, cichaczem, na rowerach.

Ale ja jestem przeciwny przemocy fizycznej.
:-(
Poza tym mam daleko.
--

TA

Data: 2016-09-26 11:55:15
Autor: JaceK
cyklofob w Krakowie
On 26.09.2016 11:50, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Jak ja im jakos moge zaszkodzic?
Z przyjemnoscia to zrobie.

Powieś się na ich ogrodzeniu a na klacie przypnij sobie pinezkami manifest i zadzwoń do telewizji.

JaceK

Data: 2016-10-01 13:46:22
Autor: solar
cyklofob w Krakowie
Ewidentny cyklofob.

Etam cyklofob. Raczej po prostu kompleksy i małostkowość. Pewnie jedynie na tym kawałku placu ma na coś wpływ w całym swoim życiu i może sobie porządzić. To rządzi.

--
Solar             www.solar.blurp.org
"Nie potrzeba świątyń, nie potrzeba skomplikowanych filozofii. Mój mózg i moje serce są świątyniami, a moją filozofią jest życzliwość."

Data: 2016-10-03 00:15:07
Autor: Titus Atomicus
cyklofob w Krakowie
In article <57efa210$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>,
 solar <solar91@opBEZTEGO.pl> wrote:

> Ewidentny cyklofob.

Etam cyklofob. Raczej po prostu kompleksy i małostkowość. Pewnie jedynie na tym kawałku placu ma na coś wpływ w całym swoim życiu i może sobie porządzić. To rządzi.

Zdaje sie, ze mial kogos nizszego ranga.
--
TA

cyklofob w Krakowie