cyklofob w Krakowie

Data: 2016-09-26 08:28:13
Autor: Ignac
cyklofob w Krakowie
W dniu poniedziałek, 26 września 2016 11:51:06 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

Ewidentny cyklofob.
Za tego bałwana mogę Cię jedynie przeprosić!
https://goo.gl/photos/KwVsSPW1dLcoSNTh9
Krakow - Kazimierz, ul. Dajwor na tylach Starej Synagogi
Jestem pewien, że ten mural jest widoczny ze strony ul.Szerokiej,
więc trzeba było tam pojechać, czyli na agrafkę, w prawo-na zdjęciu i
następnie pierwsza w lewo.

Data: 2016-10-01 02:02:27
Autor: Titus Atomicus
cyklofob w Krakowie
In article <d1dd2bf3-549e-4ba3-a47a-358b7aed9605@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

W dniu poniedzia(C)(C)ek, 26 września 2016 11:51:06 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

> Ewidentny cyklofob.
Za tego bałwana mogę Cię jedynie przeprosić!
Przeprosiny przyjmuje, ale czy naprawde nie mozna mu jakos zaszkodzic?
Moze to jakas pralnia pieniedzy? No, bo samochody, to tam moze 3 staly...

> [...]
Jestem pewien, że ten mural jest widoczny ze strony ul.Szerokiej,
więc trzeba było tam pojechać, czyli na agrafkę, w prawo-na zdjęciu i
No, mozna, ale do fotografii to sie za bardzo nie nadaje.
--
TA

Data: 2016-10-01 03:22:07
Autor: Ignac
cyklofob w Krakowie
W dniu sobota, 1 października 2016 02:02:20 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

> Za tego bałwana mogę Cię jedynie przeprosić!
Przeprosiny przyjmuje, ale czy naprawde nie mozna mu jakos zaszkodzic?

Sądzę że tak, musimy się tylko umówić, i o zmierzchu natłuc mu ryja.
podjeżdżając dyskretnie, cichaczem, na rowerach.

Data: 2016-10-03 00:16:27
Autor: Titus Atomicus
cyklofob w Krakowie
In article <48edd61f-5d2a-4e99-a79b-731e6e2925da@googlegroups.com>,
> [...]

Sądzę że tak, musimy się tylko umówić, i o zmierzchu natłuc mu ryja.
podjeżdżając dyskretnie, cichaczem, na rowerach.

Ale ja jestem przeciwny przemocy fizycznej.
:-(
Poza tym mam daleko.
--

TA