cyklofob w Krakowie

Data: 2016-10-01 13:46:22
Autor: solar
cyklofob w Krakowie
Ewidentny cyklofob.

Etam cyklofob. Raczej po prostu kompleksy i małostkowość. Pewnie jedynie na tym kawałku placu ma na coś wpływ w całym swoim życiu i może sobie porządzić. To rządzi.

--
Solar             www.solar.blurp.org
"Nie potrzeba świątyń, nie potrzeba skomplikowanych filozofii. Mój mózg i moje serce są świątyniami, a moją filozofią jest życzliwość."

Data: 2016-10-03 00:15:07
Autor: Titus Atomicus
cyklofob w Krakowie
In article <57efa210$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>,
 solar <solar91@opBEZTEGO.pl> wrote:

> Ewidentny cyklofob.

Etam cyklofob. Raczej po prostu kompleksy i małostkowość. Pewnie jedynie na tym kawałku placu ma na coś wpływ w całym swoim życiu i może sobie porządzić. To rządzi.

Zdaje sie, ze mial kogos nizszego ranga.
--
TA

cyklofob w Krakowie