cylinder do rieju rs2

Data: 2012-06-22 10:38:12
Autor: maniek123456
cylinder do rieju rs2
witam mam zamiar kupić używane rieju rs2 matrix 50 i chciał bym się dowiedzieć jaki cylinder był by do niego najlepszy, cena nie gra roli ważne żeby dużo przejchał i dawał dobre osiągi? z góry dzięki za odpowiedzi.

Data: 2012-06-22 10:43:35
Autor: Piotr Klimek
cylinder do rieju rs2
Dnia (Fri, 22 Jun 2012 10:38:12 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za maniek123456
wyklawiaturowal co nastepuje:

witam mam zamiar kupić używane rieju rs2 matrix 50 i chciał bym się dowiedzieć jaki cylinder był by do niego najlepszy, cena nie gra roli ważne żeby dużo przejchał i dawał dobre osiągi? z góry dzięki za odpowiedzi.

Wossner, Meteor i Vertex to firmy które robią dobre tłoki i cylindry.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

cylinder do rieju rs2