cylinder nikasil i selekcje tlokow

Data: 2010-03-31 13:02:00
Autor: Jackare
cylinder nikasil i selekcje tlokow
On 30 Mar, 18:53, "news.gazeta.pl" <adampi...@gazeta.pl> wrote:
Tak jak wczeniej pisalem zamawiam tlok do silnika 2t (cylinder z nikasilem).
Widze w manualu ze sa rozne selekcje tego tloka.
Wiadomość ode mnie może pojawić się podwójnie, bo dziś rano
odpowiadałem na Twój post używając serwera new.interia.pl ale widzę że
u siebie w czytniku mam ale poza ten serwer wiadomość nie zosała
rpzpropagowana (ciekawe dlaczego)

grupy selekcyjne określają tolerancję wymiarów zazwyczaj po którymś
tam
miejscu po przecinku i pasowanie nowych elementów polega zazwyczaj na
dobraniu elementów tej samej grupy selekcyjnej. Dla bezpieczeństwa
zakładałbym tłok tej samej grupy lub mając możliwość precyzyjnego
zmierzenia
średnicy i ewentualnej owalizacji cylindra można byłoby się pokusić o
założenie tłoka z grupy o "rozmiar większej" bo cylinder już jednak
trochę
pracował i jakieś jego zużycie nastapiło wiec teoretycznie nie powinno
być
aobsolutnie żadnych problemów. Przy doborze elementów trzeba mieć
tyle
rozsądku żeby przede wszystkim nie krzyzować pasowań pomiędzy
największą i
najmniejszą grupą bo w takim przypadku efektem może być skłonność do
zacierania tłoka (największy tłok - najmniejszy cylinder) lub do
utraty mocy
po nagrzaniu się silnika (najmniejszy tłok - największy cylinder).
--
Jackare

Data: 2010-04-01 00:26:51
Autor: robertbig
On 31 Mar, 22:02, Jackare <jackare...@gmail.com> wrote:
> [...]

utraty mocy
po nagrzaniu się silnika (najmniejszy tłok - największy cylinder).

Nie pij juz wiecej. Szkodzi ci to jak widać.
I nie pisz już , takich steków bzdur ,bełkotu, bredni itp...

Data: 2010-04-01 02:58:30
Autor: Jackare
On 1 Kwi, 09:26, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:

Nie pij juz wiecej. Szkodzi ci to jak widać.
I nie pisz już , takich steków bzdur ,bełkotu, bredni itp...- Ukryj cytowany tekst -

Nie wiem o co Ci chodzi - tak się kiedyś robiło.
Do tłoka z grupy selekcyjnej oznaczonej np białym kolore pasowało się
sworzeń i wał z tak samo oznakowanej grupy...
--
Jackare

Data: 2010-04-01 12:52:09
Autor: robertbig
On 1 Kwi, 11:58, Jackare <jackare...@gmail.com> wrote:
> [...]

Do tłoka z grupy selekcyjnej oznaczonej np białym kolore pasowało się
sworzeń i wał z tak samo oznakowanej grupy...

Jasne ,ze tak.
Ale selekcje tłoków do nicasilu. To deko inna temata , niz grupy
selekcyjne.
A,B,C,D to kolejne tłoki ,kazdy wiekszy od poprzednika o 0,01mm.
I tyle czarów... :)

Data: 2010-04-01 23:51:02
Autor: news.gazeta.pl
cylinder nikasil i selekcje tlokow
Cze
Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:a317a8c1-4ca9-42a9-8da6-e1f37787785dl25g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

Jackare

Jasne ,ze tak.
Ale selekcje tłoków do nicasilu. To deko inna temata , niz grupy
Tez nie widze nic z bzdur anie belkotu bredni w tym co Robertbig napisal ;)

A,B,C,D to kolejne tłoki ,kazdy wiekszy od poprzednika o 0,01mm.
I tyle czarów... :)
No tak z tym ze czasami jak np w tym przypadku nie co 0,01 a 0,005 pomiedzy literkami.
Pzdr
PanAdol

cylinder nikasil i selekcje tlokow