cyrki z dystrybucja biletow w Krakowie

Data: 2010-09-13 18:20:33
Autor: Danpe
cyrki z dystrybucja biletow w Krakowie
Jajca jakies.
Kolega dzis byl kupic  bilet na mecz Wisly z Korona, stal uwaga: trzy
godziny!!! Otwarcie sie przyznal, ze tylko dlatego, iz spotkal w
kolejce znajomego i ten go wpuscil, wlasciwie to stali na zmiane. Tak
to jescze by musial godzinke dorzucic.

Bilety na 19 000 obecnie stadion sprzedawane sa w jednym miejscu w
Krakowie, cala ta pule obsluguja 4 osoby. Czyli odejmujac bulety dla
VIP, sponsorow itp to wychodzi po 4000 biletow na jedna osobe.

Czy tak powinna wygladac profesjonalna obsluga kibica? Chyba juz w ZUS
sie ludzie czuja lepiej traktowani, zwlaszcza ostatnio.
Czy co tydzien bede musial brac urlop, aby kupic bilet, mimo, iz
posiadam karte kibica, na ktora to podobno latwo szybko i przyjemnie
mialo sie kupowac bilety?

Co ciekawe strona wislakrakow.com sie bardzo cieszy, ze byla taka
kolejka i zacheca do tego, aby zaciagac do niej znajomych. Co do
diaska? Czy ktos z Zzrzadu im zaplacil, za wypisywanie takich
idiotycznych tekstow?

Mam brac znajomych, aby zobaczyli jaki idiotyzm panuje w naszym
klubie, aby jesli sa spokojni to odstali swoje, a jesli nie - poszli w
ch..olere?
Przeciez kazda osoba, ktora nigdy na mecze nie chodzila, a
przyciagnela ja wizja nowego stadionu po jednym takim dniu spedzonym w
kolejce dojdzie do wniosku, ze komuna minela i glupota jest stac w
kolejce i jeszcze kase wydac ;)

Jak Wisla nie potrafi sprzedawac biletow na zwykly ligowy mecz 19 000
ludzi , to co  bezie przy 30 000 i  - uchowaj Boze - pucharach :-o

Ladny strzal w kolano.
W ogole dziwne jest, aby w obecnych czasach kibic ligowy nie mogl
sobie kupic karnetu przez internet, tak jak  - nie reklamujac  tych
naciagaczy kurierowych - na kupbilet.pl
Tyle mam w tym temacie do powiedzenia, nie wiem, czy mam ochote w
takich warunkach kupowac bilety na mecze ligowe, ktore jak wiadome nie
sa zbyt porywajace. Nie wiem czy mam ochote stac 4 godziny aby kupic
bilet na ogladanie takiej obrony, jaka prezentuje Wisla. A co jesli
przed sama kasa zechce mi sie lac? Kolejne 4 godz? :D
To jakby nie bylo moj stracony czas.
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748