cyrograf na 2 lata, oferuja mi zmiane - brać?

Data: 2010-04-01 13:04:30
Autor: news..pl
cyrograf na 2 lata, oferuja mi zmiane - brać?
mam cyrograf w Plusie na 2 lata (taryfa elastyczna 30 - 36,60 zł brutto), do
czerwca tego roku. Dzwoniła do mnie pani z działu utrzymania klienta i
zaoferowała aneks do umowy - zmiana na taryfę taniorozmowna 45 (24,40 zł brutto)
na 12 miesiecy - plus bonusy - jakieśtam pakiety minut - w sumie mi nie
potrzebne za bardzo, ale obnizenie rachunku o 1/3 mi sie podoba :)

I teraz mam pytania:
- gdzie jest haczyk?
W taniorozmownej SMSy są płatne ekstra o ile pamiętam, zmieniałem i kwotowo mi to gra, to chyba ta taryfa.
Piotr

cyrograf na 2 lata, oferuja mi zmiane - brać?