cytat 1

Data: 2010-08-20 13:07:00
Autor: kochamspamWYTNIJTO
cytat 1
Czy musicie zachowaywać się na grupie jak prywmitywni żule? Czy nie potraficie dyskutować NORMALNIE?! Nie obrażać dyskutanta?! Co w wami jest nie tak?

-- Zahir

Awe, jesteś łajzą!  Prostakiem, prymitywnym chamem, zakompleksionym pedałem i durniem. Nie bez powodów kandydujesz na pajaca roku! Nie dziwie się, pochodzisz w prostej linii od zdziczałych czerwonoarmiejsców z kałmuckich stepów. Chcesz jeszcze?

--

Zahir --

Data: 2010-08-20 13:11:29
Autor: u2
cytat 1
W dniu 2010-08-20 13:07, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Ten zahuj to typowy przykład chamskiego aroganta z pełobandy.

Data: 2010-08-20 13:18:57
Autor: Zahir
cytat 1

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c6e62e7$0$20987$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie ja zaczłąłem tę wojnę wiec jako mądrzejszy wystepuję z gałązką oliwną!
Widzisz prostaku! Z wami trzeba tylko waszym językiem! Wtedy czujecie respekt chamy!

--

Zahir

Data: 2010-08-20 14:22:28
Autor: awe
cytat 1

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c6e64a1$0$20988$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
ty gownienko spadaj, powietrze tylko psujesz. chcesz se pogadac to poszukaj rownych sobie.
awe

Data: 2010-08-20 16:01:21
Autor: konus
cytat 1

[...]

Nalezaloby zastanowic sie , czy ten ave , czy jak mu tam , nie jest jak wiekszosc pisowcow rowniez psychicznie chory z tym , ze jego choroba rozwinela sie w kerunku paranoi masochistycznej . Mowiac inaczej prowokuje glu[ota po to aby go wyzywac od jelopow i innych durniow bo kocha to i prowadzi go do orgazmow .

kwakwa

Data: 2010-08-20 16:51:01
Autor: awe
cytat 1

Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał w wiadomości news:i4m1si$m6n$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
jak sie zastanowisz, zaaaastanowisz - marzenie scietej glowy
awe

Data: 2010-08-20 19:23:11
Autor: [heÂŽsk]
cytat 1
On Fri, 20 Aug 2010 13:07:00 +0200, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl
wrote:

> [...]
> Awe, jesteś łajzą!  Prostakiem, prymitywnym chamem, zakompleksionym pedałem i durniem. Nie bez powodów kandydujesz na pajaca roku! Nie dziwie się, pochodzisz w prostej linii od zdziczałych czerwonoarmiejsców z kałmuckich stepów. Chcesz jeszcze?

 i ma gosciu racje! nareszcie ktos daje mu popalic!

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-21 23:37:13
Autor: awe
cytat 1

wrote:

> [...]

stepów. Chcesz jeszcze?

-- Zahir

i ma gosciu racje! nareszcie ktos daje mu popalic!

hesk -- > ty lajzo nieziemska. jestes zalosnie smieszny
awe

cytat 1