cytat 2

Data: 2010-08-20 13:12:56
Autor: kochamspamWYTNIJTO
cytat 2
Czy musicie zachowaywać się na grupie jak prywmitywni żule? Czy nie potraficie dyskutować NORMALNIE?! Nie obrażać dyskutanta?! Co w wami jest nie tak?

-- Zahir

 Ty durniu! Przestaniesz spamować psp swoimi ubeckimi fobiami!

--

Zahir

Data: 2010-08-20 13:19:06
Autor: Zahir
cytat 2

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.0000159b.4c6e6338newsgate.onet.pl...
[...]

Nie ja zaczłąłem tę wojnę wiec jako mądrzejszy wystepuję z gałązką oliwną!

--

Zahir

Data: 2010-08-20 19:23:11
Autor: [heÂŽsk]
cytat 2
On Fri, 20 Aug 2010 13:12:56 +0200, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl
wrote:

> [...]
>  Ty durniu! Przestaniesz spamować psp swoimi ubeckimi fobiami!

 i ma racje. mkarawan to taki wrzod na psp. --

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

cytat 2