cytat 3

Data: 2010-08-20 13:22:45
Autor: kochamspamWYTNIJTO
cytat 3
Czy musicie zachowaywać się na grupie jak prywmitywni żule? Czy nie potraficie dyskutować NORMALNIE?! Nie obrażać dyskutanta?! Co w wami jest nie tak?

-- Zahir

No katopisy, bluzgajcie! Jak już pobluzgacie to poczytajcie sobie to co wypisuje ta kanalia Jaksa i ten głąb Raff  na temat żony prezydenta! No łachudry, śmiało!

--

Zahir

Data: 2010-08-20 13:26:35
Autor: u2
cytat 3
W dniu 2010-08-20 13:22, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Niedawno go psychiatra Kielich wypuścił z psychiatryka i dlatego ujada
na psp :)

Data: 2010-08-20 13:30:37
Autor: Zahir
cytat 3

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c6e6672$0$22803$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Chyba ciebie grupowy błaźnie! Chcesz wojny to będziesz ją mieć!

--

Zahir

Data: 2010-08-20 14:23:45
Autor: awe
cytat 3

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c6e675d$0$27025$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- --
ty jakis debiliny jestes. potrzebujesz wspracia to idz po pomoc do jakiegos osrodka dla psychicznie chorych.
awe

Data: 2010-08-20 13:29:30
Autor: Zahir
cytat 3

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.0000159c.4c6e6585newsgate.onet.pl...
[...]

Pokazałem ich język dyskusji. Jakoś ci nie przeszkadzało obrażanie żony prezydenta przez jaksę. Uszy po sobie czy głowka w piasek?  Dałem więc im poaplić! Tak jak oni mi! Odczuli to na włąsnej skórze jak to jest.Ale z gałązką oliwną jako pierwszy wystąpiłem!

--

Zahir

Data: 2010-08-20 14:24:27
Autor: awe
cytat 3

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c6e671a$0$20996$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
no dobrze ale dlaczego musisz sie psycholu przy tym onanizowac. nikomu tu nie zaimponowales. dupa jas jestes i tyle
awe

Data: 2010-08-20 14:28:07
Autor: kochamspamWYTNIJTO
TO RACJA, ale...

> [...]

Pokazałem ich język dyskusji. Jakoś ci nie przeszkadzało obrażanie żony prezydenta przez jaksę. Uszy po sobie czy głowka w piasek?  Dałem więc im poaplić! Tak jak oni mi! Odczuli to na włąsnej skórze jak to jest.Ale z gałązką oliwną jako pierwszy wystąpiłem!

To wszystko (chyba) racja, ale...
Ja np wszelkie insynuacje, wyzwiska, ploty - traktuję jak powietrze i z góry neguję to co jest w nich powiedziane (dlatego dodałem to 'chyba' w nawiasie). Więc ci co do tego się posuwają tracą czas (przynajmniej na mnie).
Czasem wprawdzie coś skomentuję ale - lepiej wykazać rzeczowo i konkretnie fałsz, kłamstwo, pomówienie, insynuację,...

Data: 2010-08-21 00:26:28
Autor: Jaksa
cytat 3
On Fri, 20 Aug 2010 13:29:30 +0200, Zahir <sahibzahir@gmail.com> wrote:

UĹźytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości  news:47f6.0000159c.4c6e6585newsgate.onet.pl...
Czy musicie zachowaywać się na grupie jak prywmitywni żule? Czy nie
potraficie dyskutować NORMALNIE?! Nie obraĹźać dyskutanta?! Co w wami  jest
nie tak?

-- Zahir

No katopisy, bluzgajcie! Jak juĹź pobluzgacie to poczytajcie sobie to co
wypisuje ta kanalia Jaksa i ten głąb Raff  na temat Ĺźony prezydenta! No
łachudry, śmiało!

-- Zahir

Pokazałem ich język dyskusji. Jakoś ci nie przeszkadzało obraĹźanie Ĺźony  prezydenta przez jaksę. Uszy po sobie czy głowka w piasek?  Dałem więc  im poaplić! Tak jak oni mi! Odczuli to na włąsnej skĂłrze jak to jest.Ale

Lo Jezu! Ale dales popalic! Az mi lzy pociekly z oczu, ze smiechu, ofermo.

Jaksa

cytat 3