Data: 2010-02-06 16:49:04 | |
Autor: zdezorientowany | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
ok, jestem juz po zapoznaniu sie z dwoma tytulowymi modelami. siedzialem,
macalem, porownywalem, poczytalem. i jaki efekt? a4 - no niestety duzo mniejszy w srodku (vs passat). nie ma sensu pisac, ze obecne a4 jest najwieksze w historii. moze i jest, ale prawda oczywista jest, ze odstaje od paska. oczywiscie inna sprawa jest jakosc wykonania, ogolny design (mmm, te swiatla...), czy wreszcie renoma. silniki beznzynowe tez zachecaja do tego autka. jedyny minus - wielkosc dla rodziny 2+2. aha, rozpatruje tylko avanta (2.0 fsi lub 2.0 tdi), z dsg. passat - w porownywalnych pieniadzach jest do wziecia passat, w dieslu, 170KM. juz bez glosnych i usterkowych pompowtryskow. rowniez z poprawionym wykonaniem i montazem elementow deski rozdzielczej. jedno "ale" - passat jest b. popularny. az za popularny. auto ginie. a i jego design juz nieco sie opatrzyl. wersja high- oferuje ponadoczekiwane wyposazenie. praktycznie wszystko co potrzeba (aq nawet wiecej). no i jest do wziecia od reki. tym autem juz jezdzilem - co prawda w manualu, ale zalety dsg znam. ciekaw jestem waszych za i przeciw. przypomne - auto sluzbowe, ale do wykorzystania rowniez prywatnie. rzadko, ale jednak. design vs praktycznosc. prestiz (?) vs gabaryty. decyzja? przed jazda probna a4, na razie 55%-45% na korzysc audi... -- |
|
Data: 2010-02-06 17:42:46 | |
Autor: Waldek Godel | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
Dnia Sat, 6 Feb 2010 16:49:04 +0000 (UTC), zdezorientowany napisał(a):
passat - w porownywalnych pieniadzach jest do wziecia passat, w dieslu, 170KM. Ale ten diesel w cenie? To ja bym się nie zastawiał, diesla sprzedać, auto wyczyścić ze smrodu i będzie czysty zysk. Zakładając oczywiście, że nie musieli sprasować w kostkę, żeby się zmieścił -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2010-02-06 18:26:44 | |
Autor: Piotr W | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):
Dnia Sat, 6 Feb 2010 16:49:04 +0000 (UTC), zdezorientowany napisał(a): nie pisz co bierzesz, tylko ile to kosztuje... co wniosles do tematu? tyle, co w wiekszosci przypadkow. swoja droge juz ci kiedys pisalem, ze sie marnujesz. -- |
|
Data: 2010-02-06 18:42:30 | |
Autor: Waldek Godel | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
Dnia Sat, 6 Feb 2010 18:26:44 +0000 (UTC), Piotr W napisał(a):
nie pisz co bierzesz, tylko ile to kosztuje... co wniosles do tematu? tyle, co w wiekszosci przypadkow. Nie bardzo rozumiem, mógłbyś proszę to samo, tylko powoli i tym razem po polsku? -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2010-02-06 18:59:26 | |
Autor: Piotr W | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):
Dnia Sat, 6 Feb 2010 18:26:44 +0000 (UTC), Piotr W napisał(a): No prosze Cie. Przeczytaj, co napisales i odpowiedz gotowa. Chyba, ze odbieramy na innych falach (nie pierwszy raz :() -- |
|
Data: 2010-02-06 23:08:45 | |
Autor: Hektor | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
Użytkownik "Piotr W" <piotr76@NOSPAM.gazeta.pl> napisał
Nie bardzo rozumiem, mógłbyś proszę to samo, tylko powoli i tym razem po Może, jak już dasz radę z posługiwaniem się j.polskim to się jakoś dogadacie? Chcąc wyglądać na człowieka powyżej przeciętnej, wypadałoby także prezentować podobny poziom wysławiania się. Zbigniew Kordan |
|
Data: 2010-02-06 23:23:54 | |
Autor: Adam Płaszczyca | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
Dnia Sat, 6 Feb 2010 18:59:26 +0000 (UTC), Piotr W napisał(a):
No prosze Cie. Przeczytaj, co napisales i odpowiedz gotowa. No bo Ty siedzisz w dieslu, a my dalej uważamy, że miejsce diesla jest w samochodzie, pod maską, a nie na odwrót. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |
|
Data: 2010-02-07 00:28:58 | |
Autor: to | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
Adam PĹaszczyca wrote:
No bo Ty siedzisz w dieslu, a my dalej uwaĹźamy, Ĺźe miejsce diesla jest w Czym Ci zawiniĹ, ze chcesz go ekshumowaÄ? -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-06 19:45:12 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
Dnia Sat, 6 Feb 2010 17:42:46 +0000, Waldek Godel napisał(a):
passat - w porownywalnych pieniadzach jest do wziecia passat, w dieslu, 170KM. Tonietak. Już dawałem zdjęcia auta w dieslu: http://2.bp.blogspot.com/_h-JuY6aiBG4/RqaWzCj1wQI/AAAAAAAAAtE/myGXdCwhmSI/s400/oil.jpg Cięzko będzie doczyścić. Chyba, że cena naprawdę dobra. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2010-02-06 23:27:39 | |
Autor: V-Tec | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
Borys Pogoreło pisze:
Dnia Sat, 6 Feb 2010 17:42:46 +0000, Waldek Godel napisał(a): no, nawet na tvn turbo jeden z prowadzących (ten z Legend PRL) powiedział "w dieselu" :( Nie wymagam, aby mówili "z zapłonem samoczynnym", ale "z silnikiem diesela" byłoby ok. -- Pozdr, W. |
|
Data: 2010-02-07 00:29:59 | |
Autor: to | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
V-Tec wrote:
no, nawet na tvn turbo jeden z prowadzÄ cych (ten z Legend PRL) Albo chociaĹź "z dieslem"... -- cokolwiek |
|
Data: 2010-02-07 16:26:13 | |
Autor: Ludvigus | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
Some day 2010-02-07 01:29, some human being called *to* claimed...
V-Tec wrote: A ja wolę określenie gnojówkowóz ;) Pozdrawiam, -- | | "IEFBR14. Elegant and clearly the most reliable code on the planet." | | ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ | |__ v0.9 [ cobol programmer / electronic music lover / AR156 driver ] |____ UDVIGUS greetz you! me_gg: 783307 me_mail: ludvigus AT op DOT pl |
|
Data: 2010-02-06 19:55:22 | |
Autor: DoQ | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
Waldek Godel pisze:
Ale ten diesel w cenie? To ja bym się nie zastawiał, diesla sprzedać, auto http://3.bp.blogspot.com/_i7IqN0dMk7g/SfkX8F9n_zI/AAAAAAAAD2o/sl9cHVjxImA/s400/world-largest-diesel-engine.jpg W takim by sie zmiescil, w sumie to moze nawet taniej wyjdzie niż w sedanie ;-) Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-02-06 18:40:23 | |
Autor: mirek | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
weź passata. Jakość wykonania obecnie jest poprawna i nie widze sensu przeplacać za logo i lepsza jakość mat.
|
|
Data: 2010-02-06 18:53:41 | |
Autor: Piotr W | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
dla potomnych:
http://www.auto-swiat.pl/wydania,Audi-A4-amp-VW-Passat-Serce-i-dwie-dusze,20258,1.html wiem, wiem, AS ;-) -- |
|
Data: 2010-02-06 18:54:23 | |
Autor: Kwik | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
zdezorientowany pisze:
decyzja? przed jazda probna a4, na razie 55%-45% na korzysc audi... No to na czym polega problem? Przed jazda probna wybrales A4, po jezdzie probnej wciaz "wiekszosc" jest za A4... Na Twoim miejscu wzialbym... A4. Dlaczego? Sam piszesz ze rzadko wykorzystujesz go prywatnie. Wiec po co sie tym kierowac za bardzo? Dwa razy w roku na wakacje przezyja jak beda mieli pare cm mniej miejsca (a nie oszukujmy sie, podrozowanie w A4 jakies uwlaczajace nie jest). A jak wezmiesz Passata kierujac sie rodzinka, to za kazdym razem jak zobaczysz A4 bedziesz myslal: kurka, jaki ladny, a moglem takiego miec... Kwik |
|
Data: 2010-02-06 18:35:01 | |
Autor: Piotr W | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
Kwik <kwik@nospaminteria.pl> napisał(a):
zdezorientowany pisze: Przepraszam, ale albo nie doczytales, albo nie bylem dosc precyzyjny. W a4 jedynie siedzialem ;-) jeszcze nie jezdzilem. Na razie sie doktoryzowalem teoretycznie. Passatem jezdzilem i wiem, czego sie po nim spodziewac. Dylemat polega na tym, ze w porownywalnym budzecie mam mocno wyposazonego VW, z drugiej strony, cztery kolka, nawet bez czujnikow cofania(!). Jazda no urlop to jedno, ale jak codziennie mam sobie pluc w brode, ze postawilem na marke, kosztem przestrzeni i "dodatkow" to dylemat gotowy ;) Duzo zalezec bedzie od tego, jak ten fsi sprawuje sie w realu. Co innego czytac, co innego sprobowac. Rozumiem, ze na moim miejscu zdecydowalbys sie na oooo? -- |
|
Data: 2010-02-07 09:15:31 | |
Autor: Kwik | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
Piotr W pisze:
Rozumiem, ze na moim miejscu zdecydowalbys sie na oooo? Po 1. przejedz sie konkretnymi wersjami silnikowymi, ktore rozpatrujesz. Po 2. Zastanowilbym sie co ma ten wypasiony VW a czego nie ma "golas" audi, zastanowilbym sie jak to jest dla mnie wazne, i wtedy decydowal. Ja osobiscie sklanialbym sie ku audi, bo uwazam ze na tym poziomie roznice nie sa az tak drastyczne, a wolalbym co rano z usmiechem spojrzec na swoje auto zamiast smetnego wodzenia wzrokiem za samochodami innych ;-) Kwik |
|
Data: 2010-02-06 19:54:09 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
zdezorientowany pisze:
a4 - no niestety duzo mniejszy w srodku (vs passat). nie ma sensu pisac, ze Nie bierz 2.0FSI. Mul okrutny i do tego sa problemy ze wszystkimi FSI w VW/Audi. Jak cos to tylko diesla. -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2010-02-06 19:00:37 | |
Autor: Piotr W | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał(a):
zdezorientowany pisze: mul = turbo dziura? -- |
|
Data: 2010-02-06 20:07:55 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
Piotr W pisze:
mul = turbo dziura? Od kiedy w silnikach niedoladowanych wystepuje turbodziura? -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2010-02-06 21:10:43 | |
Autor: Piotr W | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał(a):
Piotr W pisze: czyli odradzasz 3,2l ? sorry, ale to nie moj zasieg $$. rozpatruje 1.8 (120 - 160 KM) lub 2.0 (180 - 211 KM), oba t.doladowane -- |
|
Data: 2010-02-07 00:55:09 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
Piotr W pisze:
sorry, ale to nie moj zasieg $$. Z tego co mi wiadomo to 2.0FSI to silnik 2.0 N/A 150KM ;) Tobie prawdopodobnie chodzilo o 2.0TFSI. Nie dogadalismy sie w takim razie, co do mula to wycofuje, jesli chodzi o TFSI ale co do problemow to nadal istnieja, jest problem z kazdym FSI VW/Audi. -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2010-02-07 06:55:51 | |
Autor: Piotr W | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał(a):
Piotr W pisze: Na czym polega ten feler? -- |
|
Data: 2010-02-07 02:01:29 | |
Autor: PJ | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
//Na czym polega ten feler?
to żaden feler to po prostu TTTM :-) technologia FSI jest rozwojowa tzn ze użytkownicy silników np. 1.6 FSI mieli wyjątkową okazje stać się królikami doświadczalnymi dla VW ... okazało się tez, ze spalanie nie jest tak rewelacyjne nawet przy tankowaniu Pb 98 i porównanie ze stara jednostka 1.6 wypada bladziuchno, następnie kwestia trwałości, stare 1.6 dożywają (w Niemczech) po 400 tkm zobaczymy ile pojeździ 1.6 FSI ... sytuacje można (z grubsza) porównać do kupna Windowsa Visty, wydałeś kasę a potem drapiesz się po głowie i myślisz: po kiego xxxxx tak się śpieszyłem ? z drugiej strony chyba dobrze się stało bo dołożyli kompresor/ sprężarkę i mamy TSI (TFSI) o umiarkowanym apetycie na paliwo i całkiem sporej mocy P. |
|
Data: 2010-02-07 11:11:14 | |
Autor: Hektor | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał
jesli chodzi o TFSI ale co do problemow to nadal istnieja, jest problem z kazdym FSI VW/Audi. W ten sposób do tego podchodząc, to na każdy z aktualnie produkowanych silników VAG-a można znaleźć jakiegoś haka. Z drugiej strony to trochę szukanie dziury w całym. Przy zakupie nowego samochodu i takich przebiegach jak wymienione, to kiedy pojawią się z nim problemy to będzie już dawno sprzedany, więc dajmy spokój z tymi 'problemami' w jakimkolwiek rozwiązaniu. Zbigniew Kordan |
|
Data: 2010-02-06 20:57:32 | |
Autor: Budzik | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
Użytkownik zdezorientowany piotr76@WYTNIJ.gazeta.pl ...
jedno "ale" - passat jest b. masz na mysli popularnosc wsród złodziei czy brak lansu? |
|
Data: 2010-02-06 21:06:19 | |
Autor: Piotr W | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):
Użytkownik zdezorientowany piotr76@WYTNIJ.gazeta.pl ... ito-ito, czyli i to, i to. -- |
|
Data: 2010-02-06 22:33:25 | |
Autor: mirek | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
Z audi A4 jest dokladnie tak samo - nie oszukuj sie! to nie beantleymasz na mysli popularnosc wsród złodziei czy brak lansu? |
|
Data: 2010-02-07 01:30:36 | |
Autor: limken | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
zdezorientowany wrote:
dieslu, 170KM. juz bez glosnych i usterkowych pompowtryskow. rowniez napisz coś więcej o tych awaryjnych pompowtryskach bo ja do tej pory słyszałem tylko o awaryjnym CR -- limken polimken |
|
Data: 2010-02-07 11:03:31 | |
Autor: krzyss | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
limken pisze:
zdezorientowany wrote: Bo wszyscy mowia o awaryjnych pompowtryskach, tylko jak spytac czy znasz kogos komu by sie popsuly to nie ma nikogo :-) Ja tez mam PD i juz drugie auto, poprzednie mialo 250kkm i jezdzilo swietnie bez awarii, teraz kolejnym zrobilem 45kkm (125-170kkm) i tez nic sie nie dzieje. Tankuje gdzie popadnie, tyle ze na markowych stacjach raczej... |
|
Data: 2010-02-07 14:18:17 | |
Autor: Piotr W | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com> napisał(a):
limken pisze: Hmmm. Pisalem juz wczesniej. Na 4 passaty znajomych, jeden mial dwie awarie (zreszta zagranica) - 170KM, drugi, 140 KM, rowniez zaliczyl serwis i 4000zl. Oczywiscie w przypadku nowego auta koszty nie bola, ale mozliwosc staniecia na autostradzie 1000km od PL, juz jak najbardziej. Dwa pozostale sprawuja sie bezproblemowo (nie liczac awarii elektrycznej kurtyny szyby tylnej oraz uszkodzenia pompki spryskiwaczy). -- |
|
Data: 2010-02-07 21:54:15 | |
Autor: J_K_K | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
Użytkownik "Piotr W" <piotr76@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hkmi39$krv$1inews.gazeta.pl...
(zreszta zagranica) - 170KM, drugi, 140 KM, rowniez zaliczyl serwis i 4000zl. W przypadku nowego, to powinno być gratis, na gwarancji ... Pzdr JKK |
|
Data: 2010-02-07 23:49:50 | |
Autor: limken | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
Piotr W wrote:
Hmmm. Pisalem juz wczesniej. Na 4 passaty znajomych, jeden mial dwie ale passaty 140 i 170 KM miały CR a nie PD ;] CR -common rail PD - pompo wtryski ;] -- limken polimken |
|
Data: 2010-02-08 06:58:06 | |
Autor: Piotr W | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
limken <limka999@xxx.xx> napisał(a):
Piotr W wrote: Ekspertem od VW nie jestem, ale CR to im dopiero od niedawna zastosowano. Wczesniej zdecydowanie klekoczace pompowtryski. -- |
|
Data: 2010-02-08 11:06:13 | |
Autor: j | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
ciekaw jestem waszych za i przeciw. przypomne - auto sluzbowe, ale do Miałem ten sam dylemat dwa lata temu. Też wybierałem służbowy samochód między A4 i Paskiem. Jestem zadowolonym posiadaczem A4 mimo, że za te same pieniądze VW dawał lepsze wyposażenie. Dlaczego? między innymi dlatego, że: - quattro daje dużo fajniejsze wrażenia z jazdy i przede wszystkim ze "ślizgania" niz 4motion - wersja s-line (usztywnione i obniżone nieco zawieszenie, sportowe fotele) są wygodniejsze niż te z highline Passata - A4 miałem 'od ręki' a na Passata musiałbym czekać ze 2 miesiące - dużo bardziej podoba mi się design A4 S-line niż Passata Highline - a w końcu liczą się też odczucia a nie tylko twarde parametry i porównania cennikowe. :-) Faktem jest, że A4 jest mniejsze ale w moim przypadku to nie miało znaczenia - więcej niż 2 osoby jeżdżą nim może z 5 razy w roku. Gdybym miał wybierać jeszcze raz to znów wybrałbym A4. Powodzenia! pzdr, J. -- |
|
Data: 2010-02-10 20:34:24 | |
Autor: RUN | |
(cz. 2) A4 vs Passat | |
Użytkownik "j" <jmieczkoWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6617.000003e8.4b6fe215newsgate.onet.pl... ciekaw jestem waszych za i przeciw. przypomne - auto sluzbowe, ale do a jak sie to ma cenowo ? MAciej |
|