(cz. 2) A4 vs Passat

Data: 2010-02-06 17:42:46
Autor: Waldek Godel
(cz. 2) A4 vs Passat
Dnia Sat, 6 Feb 2010 16:49:04 +0000 (UTC), zdezorientowany napisał(a):

passat - w porownywalnych pieniadzach jest do wziecia passat, w dieslu, 170KM.

Ale ten diesel w cenie? To ja bym się nie zastawiał, diesla sprzedać, auto
wyczyścić ze smrodu i będzie czysty zysk. Zakładając oczywiście, że nie
musieli sprasować w kostkę, żeby się zmieścił

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-02-06 18:26:44
Autor: Piotr W
(cz. 2) A4 vs Passat

.

Ale ten diesel w cenie? To ja bym się nie zastawiał, diesla sprzedać, auto
wyczyścić ze smrodu i będzie czysty zysk. Zakładając oczywiście, że nie
musieli sprasować w kostkę, żeby się zmieścił

nie pisz co bierzesz, tylko ile to kosztuje... co wniosles do tematu? tyle, co w wiekszosci przypadkow.
swoja droge juz ci kiedys pisalem, ze sie marnujesz.

Data: 2010-02-06 18:42:30
Autor: Waldek Godel
(cz. 2) A4 vs Passat
Dnia Sat, 6 Feb 2010 18:26:44 +0000 (UTC), Piotr W napisał(a):

nie pisz co bierzesz, tylko ile to kosztuje... co wniosles do tematu? tyle, co w wiekszosci przypadkow.
swoja droge juz ci kiedys pisalem, ze sie marnujesz.

Nie bardzo rozumiem, mógłbyś proszę to samo, tylko powoli i tym razem po
polsku?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-02-06 18:59:26
Autor: Piotr W
(cz. 2) A4 vs Passat
> [...]

> swoja droge juz ci kiedys pisalem, ze sie marnujesz.

Nie bardzo rozumiem, mógłbyś proszę to samo, tylko powoli i tym razem po

No prosze Cie. Przeczytaj, co napisales i odpowiedz gotowa.
Chyba, ze odbieramy na innych falach (nie pierwszy raz :()

Data: 2010-02-06 23:08:45
Autor: Hektor
(cz. 2) A4 vs Passat
Użytkownik "Piotr W" <piotr76@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

[...]

Może, jak już dasz radę z posługiwaniem się j.polskim to się jakoś dogadacie? Chcąc wyglądać na człowieka powyżej przeciętnej, wypadałoby także prezentować podobny poziom wysławiania się.

Zbigniew Kordan

Data: 2010-02-06 23:23:54
Autor: Adam Płaszczyca
(cz. 2) A4 vs Passat
Dnia Sat, 6 Feb 2010 18:59:26 +0000 (UTC), Piotr W napisał(a):

No prosze Cie. Przeczytaj, co napisales i odpowiedz gotowa.
Chyba, ze odbieramy na innych falach (nie pierwszy raz :()

No bo Ty siedzisz w dieslu, a my dalej uważamy, że miejsce diesla jest w
samochodzie, pod maską, a nie na odwrót. --
     ___________ (R)

Data: 2010-02-07 00:28:58
Autor: to
(cz. 2) A4 vs Passat
Adam Płaszczyca wrote:

No bo Ty siedzisz w dieslu, a my dalej uwaĹźamy, Ĺźe miejsce diesla jest w
samochodzie, pod maską, a nie na odwrót.

Czym Ci zawinił, ze chcesz go ekshumować?

--
cokolwiek

Data: 2010-02-06 19:45:12
Autor: Borys Pogoreło
(cz. 2) A4 vs Passat
Dnia Sat, 6 Feb 2010 17:42:46 +0000, Waldek Godel napisał(a):

[...]

 Tonietak. Już dawałem zdjęcia auta w dieslu:

http://2.bp.blogspot.com/_h-JuY6aiBG4/RqaWzCj1wQI/AAAAAAAAAtE/myGXdCwhmSI/s400/oil.jpg

 Cięzko będzie doczyścić. Chyba, że cena naprawdę dobra.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-02-06 23:27:39
Autor: V-Tec
(cz. 2) A4 vs Passat
Borys Pogoreło pisze:
[...]

no, nawet na tvn turbo jeden z prowadzących (ten z Legend PRL) powiedział "w dieselu" :( Nie wymagam, aby mówili "z zapłonem samoczynnym", ale "z silnikiem diesela" byłoby ok.

--
Pozdr,
W.

Data: 2010-02-07 00:29:59
Autor: to
(cz. 2) A4 vs Passat
V-Tec wrote:

no, nawet na tvn turbo jeden z prowadzących (ten z Legend PRL)
powiedział "w dieselu" :( Nie wymagam, aby mówili "z zapłonem
samoczynnym", ale "z silnikiem diesela" byłoby ok.

Albo chociaĹź "z dieslem"...

--
cokolwiek

Data: 2010-02-07 16:26:13
Autor: Ludvigus
(cz. 2) A4 vs Passat
Some day 2010-02-07 01:29, some human being called *to* claimed...
V-Tec wrote:

no, nawet na tvn turbo jeden z prowadzących (ten z Legend PRL)
powiedział "w dieselu" :( Nie wymagam, aby mówili "z zapłonem
samoczynnym", ale "z silnikiem diesela" byłoby ok.

Albo chociaż "z dieslem"...

A ja wolę określenie gnojówkowóz ;)

Pozdrawiam,
--
|____ UDVIGUS greetz you!   me_gg: 783307   me_mail: ludvigus AT op DOT pl

Data: 2010-02-06 19:55:22
Autor: DoQ
(cz. 2) A4 vs Passat
Waldek Godel pisze:

Ale ten diesel w cenie? To ja bym się nie zastawiał, diesla sprzedać, auto
wyczyścić ze smrodu i będzie czysty zysk. Zakładając oczywiście, że nie
musieli sprasować w kostkę, żeby się zmieścił

http://3.bp.blogspot.com/_i7IqN0dMk7g/SfkX8F9n_zI/AAAAAAAAD2o/sl9cHVjxImA/s400/world-largest-diesel-engine.jpg W takim by sie zmiescil, w sumie to moze nawet taniej wyjdzie niż w sedanie ;-)

Pozdrawiam
Pawel

(cz. 2) A4 vs Passat