(cz. 2) A4 vs Passat

Data: 2010-02-06 18:54:23
Autor: Kwik
(cz. 2) A4 vs Passat
zdezorientowany pisze:

decyzja? przed jazda probna a4, na razie 55%-45% na korzysc audi...

No to na czym polega problem? Przed jazda probna wybrales A4, po jezdzie probnej wciaz "wiekszosc" jest za A4...

Na Twoim miejscu wzialbym... A4. Dlaczego? Sam piszesz ze rzadko wykorzystujesz go prywatnie. Wiec po co sie tym kierowac za bardzo? Dwa razy w roku na wakacje przezyja jak beda mieli pare cm mniej miejsca (a nie oszukujmy sie, podrozowanie w A4 jakies uwlaczajace nie jest). A jak wezmiesz Passata kierujac sie rodzinka, to za kazdym razem jak zobaczysz A4 bedziesz myslal: kurka, jaki ladny, a moglem takiego miec...

Kwik

Data: 2010-02-06 18:35:01
Autor: Piotr W
(cz. 2) A4 vs Passat
Kwik <kwik@nospaminteria.pl> napisał(a):
zdezorientowany pisze:

> [...]

Na Twoim miejscu wzialbym... A4. Dlaczego? Sam piszesz ze rzadko wykorzystujesz go prywatnie. Wiec po co sie tym kierowac za bardzo? Dwa razy w roku na wakacje przezyja jak beda mieli pare cm mniej miejsca (a nie oszukujmy sie, podrozowanie w A4 jakies uwlaczajace nie jest). A jak wezmiesz Passata kierujac sie rodzinka, to za kazdym razem jak zobaczysz A4 bedziesz myslal: kurka, jaki ladny, a moglem takiego miec...

Przepraszam, ale albo nie doczytales, albo nie bylem dosc precyzyjny.
W a4 jedynie siedzialem ;-) jeszcze nie jezdzilem. Na razie sie doktoryzowalem
teoretycznie.

Passatem jezdzilem i wiem, czego sie po nim spodziewac.

Dylemat polega na tym, ze w porownywalnym budzecie mam mocno wyposazonego VW,
z drugiej strony, cztery kolka, nawet bez czujnikow cofania(!).

Jazda no urlop to jedno, ale jak codziennie mam sobie pluc w brode, ze
postawilem na marke, kosztem przestrzeni i "dodatkow" to dylemat gotowy ;)

Duzo zalezec bedzie od tego, jak ten fsi sprawuje sie w realu. Co innego
czytac, co innego sprobowac.

Rozumiem, ze na moim miejscu zdecydowalbys sie na oooo?

Data: 2010-02-07 09:15:31
Autor: Kwik
(cz. 2) A4 vs Passat
Piotr W pisze:

Rozumiem, ze na moim miejscu zdecydowalbys sie na oooo?

Po 1. przejedz sie konkretnymi wersjami silnikowymi, ktore rozpatrujesz.
Po 2. Zastanowilbym sie co ma ten wypasiony VW a czego nie ma "golas" audi, zastanowilbym sie jak to jest dla mnie wazne, i wtedy decydowal.

Ja osobiscie sklanialbym sie ku audi, bo uwazam ze na tym poziomie roznice nie sa az tak drastyczne, a wolalbym co rano z usmiechem spojrzec na swoje auto zamiast smetnego wodzenia wzrokiem za samochodami innych ;-)

Kwik

(cz. 2) A4 vs Passat