człowiek-pająk 2

Data: 2014-04-30 17:04:04
Autor: Qrczak
człowiek-pająk 2
Widziałeś Habeck?
Co fajnego po napisach jest?

Data: 2014-05-01 16:44:29
Autor: Habeck Colibretto
człowiek-pająk 2
Dnia 30.04.2014, o godzinie 17.04.04, na pl.rec.film, Qrczak napisał(a):

Widziałeś Habeck?
Co fajnego po napisach jest?

Nie widziałem. Boję się... bo na jedynce prawie zasnąłem. Podejrzewam, że
ta będzie fajniejsza, ale jednak się boję iść.
Pewnie się wybiorę jak mi w Grodzisku puszczą (czyli 23 maja).

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-05-01 17:17:38
Autor: Qrczak
człowiek-pająk 2
Dnia 2014-05-01 16:44, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

Mnie zmuszają bachory wstrętne.
Jedynki to ja nie pamiętam wcale, więc taka amazing ona nie była.
No nic... książkę se wezmę, czasu w razie czego nie zmarnuję.

Data: 2014-05-01 21:33:22
Autor: FEniks
człowiek-pająk 2
W dniu 2014-05-01 17:17, Qrczak pisze:
[...]

My chyba jutro też się wybierzemy, bo zanosi się na deszcz.

No nic... książkę se wezmę, czasu w razie czego nie zmarnuję.

Fajny pomysł, tylko że w kinie ciemno.

Ewa

Data: 2014-05-01 22:12:46
Autor: Habeck Colibretto
człowiek-pająk 2
Dnia 01.05.2014, o godzinie 21.33.22, na pl.rec.film, FEniks napisał(a):

[...]

Kundel z podświetleniem i się da.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-05-02 16:32:58
Autor: FEniks
człowiek-pająk 2
W dniu 2014-05-01 22:12, Habeck Colibretto pisze:
[...]

Mam akurat bez. Poza tym i tak wolę papier, kundel tylko do zadań specjalnych.

Ad meritum - film porażka. W dodatku zdecydowanie zbyt długa. Dobrze że w Cinema City mają przynajmniej wygodne fotele.
Dubbing zupełnie nietrafiony. Dialogi niedobre. Właściwie nie ma za co chwalić tego filmu. Może za efekty? Nie znam się.

Ewa

Data: 2014-05-02 18:04:18
Autor: Habeck Colibretto
człowiek-pająk 2
Dnia 02.05.2014, o godzinie 16.32.58, na pl.rec.film, FEniks napisał(a):

[...]

Cholera... dla mnie jedynka to było połączenia Spidermana z Twilight. Czy
tutaj też tak samo i poszli w podobny schemat? :(

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-05-02 20:20:25
Autor: FEniks
człowiek-pająk 2
W dniu 2014-05-02 18:04, Habeck Colibretto pisze:
[...]

Nie znam Twilight, ale jak pytasz, czy SM2 podobny do jedynki, to według mnie tak, z tym że nudniejszy.
Niestrawne były też dialogi między Peterem i Gwen, ale może to efekt dubbingu lub tłumaczenia.

BTW Po seansie poszliśmy na lody w galerii, siedliśmy sobie na ławeczce i obserwując przetaczający się tłum zakupowiczów stwierdziliśmy, że to o wiele lepsze kino - dużo ciszej, akcja mniej przewidywalna, aktorzy bardziej naturalni, efekt 3D lepszy. ;) Chociaż w sumie jedyne, co można pochwalić w SM2 to kilka efektów 3D właśnie, zwłaszcza jak szybuje między wieżowcami.

Ewa

Data: 2014-05-02 20:29:18
Autor: Habeck Colibretto
człowiek-pająk 2
Dnia 02.05.2014, o godzinie 20.20.25, na pl.rec.film, FEniks napisał(a):

[...]

OMG... :( No tego bym się nie spodziewał. Zajawki wskazywały na o wiele
większą ilość akcji i mniejszą ilość nudnych dialogów...

Niestrawne były też dialogi między Peterem i Gwen, ale może to efekt dubbingu lub tłumaczenia.

W oryginale też nie brzmiały w jedyne przekonująco. Ostatnia seria
Spidermana nie była chwalona, ale ja bardzo ją lubię i ta moim zdaniem poza
efektami w żaden sposób nie przebija tamtej.

[...]

Nie jest to coś, co mnie aż tak kręci, żeby lecieć do kina. Dzięki -
postoję i poczekam jak będzie w wypożyczalniach.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-05-03 11:42:31
Autor: Qrczak
człowiek-pająk 2
Dnia 2014-05-02 20:29, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

Nie pocieszacie mnie, drodzy moi.
Ale cóż... wezmę to brzemię na swoje wątłe ramionka. Obiecałam Młodemu, a on nie jest miłosierdzia pełen ani nawet w połowie.
Zamiast kundla wezmę nieszeleszczącą gazetkę i led-latareczkę. Fotele nawet znośne, odleżyn nie dostanę.
Swoją szosą będzie to ciekawe doświadczenie, zobaczyć, jak Owsik wytrzymuje 2 i pół godziny na dupsku siedząc.

Data: 2014-05-08 17:33:37
Autor: Habeck Colibretto
człowiek-pająk 2
Dnia 03.05.2014, o godzinie 11.42.31, na pl.rec.film, Qrczak napisał(a):

[...]

Wyczymałaś? Owsik wyczymał?

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-05-08 17:42:38
Autor: Qrczak
człowiek-pająk 2
Dnia 2014-05-08 17:33, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:

Przeca napisałam? Videło siadnęło?

Data: 2014-05-09 13:30:04
Autor: Habeck Colibretto
człowiek-pająk 2
Dnia 08.05.2014, o godzinie 17.42.38, na pl.rec.film, Qrczak napisał(a):

[...]

Obsiadło i wsjo...

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-05-01 22:12:13
Autor: Habeck Colibretto
człowiek-pająk 2
Dnia 01.05.2014, o godzinie 17.17.38, na pl.rec.film, Qrczak napisał(a):

[...]

Mnie niespecjalnie na szczęście. :)

Jedynki to ja nie pamiętam wcale, więc taka amazing ona nie była.
No nic... książkę se wezmę, czasu w razie czego nie zmarnuję.

I daj znać czy coś na końcu było i czy w ogóle warto pójść.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-05-07 11:39:27
Autor: Qrczak
człowiek-pająk 2
Dnia 2014-04-30 17:04, obywatel Qrczak uprzejmie donosi:
Widziałeś Habeck?

Widziałam. Cóż... dwie i pół godziny wyrwane z życia można w sumie podsumować dwoma słowami: efektowna pustka.
Jest to na pewno kino dla dziesięciolatków (dlatego nie rozumiem narzuconej kategorii wiekowej), Młodemu i koledze jego podobało się. Cytując Młodego: "pod względem efektów specjalnych daję 9/10". Chociaż on też źle reagował na wenezualską stylistykę rozmów Petera i Gwen.
Jeśli chodzi o zabawność tekstów - z moich komentarzy dzieci śmiały się soczyściej.
W sumie najbardziej podobał mi się trailer "Powstania Warszawskiego".
A po wyjściu z kina ogarnęła mnie błoga cisza galerii handlowej.

Co fajnego po napisach jest?

Już nie pająki...

Data: 2014-05-07 16:55:18
Autor: Titus Atomicus
człowiek-pająk 2
In article <5369ff50$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>,
 Qrczak <qrka@gazeta.pl> wrote:

[...]

Qrde, moze my juz tacy starzy jestesmy?
:-(

--
TA

Data: 2014-05-07 17:25:12
Autor: Malpy i Delfiny
człowiek-pająk 2
On 07.05.2014 16:55, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

Qrde, moze my juz tacy starzy jestesmy?
:-(

I tak i nie ;)

W sensie - my coraz starsi a filmy sie robi coraz bardziej dzieciuchowate.

--

Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-internetu/

CzyĹź nie? ;)

Data: 2014-05-08 00:12:09
Autor: Habeck Colibretto
człowiek-pająk 2
Dnia 07.05.2014, o godzinie 17.25.12, na pl.rec.film, Malpy i Delfiny
napisał(a):

Qrde, moze my juz tacy starzy jestesmy?
:-(

I tak i nie ;)

W sensie - my coraz starsi a filmy sie robi coraz bardziej dzieciuchowate.

No... Taki Robocop to była porażka.
Ostatnio Scanners sobie przypomniałem - niezły odlot. Niestety jakoś nie
widzę takich filmów ostatnio w produkcji.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-05-08 01:15:37
Autor: Malpy i Delfiny
człowiek-pająk 2
napisał(a):

[...]

Bo film musi byc sklasyfikowany od 13 lat, inaczej bedzie klapa finansowa

no a to narzuca nawet nie tyle ilosc fakow, ale tez poziom - trzeba zrobic tak, zeby sredniokumaty 13-latek zakumal o co kaman

wiec zegnaj fabulo z podtekstami (chyba, ze pseudoseksualnymi jak w teen-comedyjkach), zegnajcie zbyt trudne slowa, itp.

zostaja wiec
- prosta fabula lub brak
- duzo migania na ekranie - akcja, efekty
- znane brandy spiderman lub chlopiec/dziewczynka z magiczna rozdzka
- i ma byc glosno, bo pokolenie mp3 slyszy coraz gorzej

Data: 2014-05-08 08:06:55
Autor: Qrczak
człowiek-pająk 2
Dnia 2014-05-08 01:15, obywatel Malpy i Delfiny uprzejmie donosi:
napisał(a):

[...]

I teraz już rozumiem... polskie filmy są dla szczególnie dojrzałego i specjalnie inteligentnego widza.

Data: 2014-05-08 08:10:01
Autor: Habeck Colibretto
człowiek-pająk 2
Dnia 08.05.2014, o godzinie 08.06.55, na pl.rec.film, Qrczak napisał(a):

[...]

Inteligentny umie ściągać, ale za udostępnianie są kary, więc nie ściąga i
są klapy.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-05-08 09:42:19
Autor: Qrczak
człowiek-pająk 2
Dnia 2014-05-08 08:10, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

Jakoś trudno mi uwierzyć, że po ści(ą)gnięciu mają lepszy sound.

Data: 2014-05-08 17:31:36
Autor: Habeck Colibretto
człowiek-pająk 2
Dnia 08.05.2014, o godzinie 09.42.19, na pl.rec.film, Qrczak napisał(a):

[...]

Parafrazując polske fylmy - mają saund zaebysty, kumasz?

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-05-08 17:40:59
Autor: Qrczak
człowiek-pająk 2
Dnia 2014-05-08 17:31, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:

Rech rech rech.

Data: 2014-05-08 08:08:15
Autor: Qrczak
człowiek-pająk 2
Dnia 2014-05-07 17:25, obywatel Malpy i Delfiny uprzejmie donosi:

....a łyżka na to: niemożliwe!

Data: 2014-05-08 08:08:04
Autor: Qrczak
człowiek-pająk 2

[...]