część sędziów ma odwagę by się postawić "nadzwyczajnej kaście" chwała im za to !!!

Data: 2019-12-13 12:20:10
Autor: Bruno Brunowski
część sędziów ma odwagę by się postawić "nadzwyczajnej kaście" chwała im za to !!!
W dniu pi±tek, 13 grudnia 2019 20:38:41 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
KRS i sędziowie Izby Dyscyplinarnej wydaj± o¶wiadczenia. "Wyrok SN nie wi±że innych s±dów"

A jest pewno¶ć, że oba powyższe ciała zostały wybrane zgodnie z obowi±zuj±cym prawem? Listy poparcia do KRS opublikowane?

--
Bruno

Data: 2019-12-13 23:24:29
Autor: boukun
czę¶ć sędziów ma odwagę by się postawić "nadzwyczajnej ka¶cie" chwała im za to !!!
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Postkomunistycznym sędziom jak widać nowi nie na rękę. Ta cała Gersdorf, nie przynosi chluby wymiarowi sprawiedliwo¶ci.

boukun

Data: 2019-12-14 09:30:25
Autor: Runt
W dniu 2019-12-13 o 23:24, boukun pisze:
[...]

Masz na mysli np. stacha Piotrowicza? ;-)))

jak widać nowi nie na rękę.

Jacy nowi? Przecież to postkomuna w farbowanych gatkach.

Ta cała Gersdorf,

Tu was boli ;-)))

nie przynosi chluby wymiarowi sprawiedliwo¶ci.

Stacho Piotrowicz przynosi ;-)))

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2019-12-15 00:56:16
Autor: Jacek Bialy
część sędziów ma odwagę by się postawić "nadzwyczajnej kaście" chwała im za to !!!
Ta cała Gersdorf,

    -- - Tu was boli ;-)))

Bardziej ¶mieszy niespełniony sadysto...    Nie widzisz, że ona jest po prostu szurnięta? Dobrze, że Duda j± do kwietnia zostawił. Dzięki temu ¶wiat ogl±da kolejny kliniczny przypadek końcowego stadium lemingozy - kto¶ kiedy¶ poważn± rozprawę napisze na ten temat.

JB

Data: 2019-12-15 10:48:51
Autor: Runt
W dniu 2019-12-15 o 09:56, Jacek Bialy pisze:
Ta cała Gersdorf,

     -- - Tu was boli ;-)))

Bardziej ¶mieszy niespełniony sadysto...
Nie każdy jest do ciebie podobny sadysto-onanisto ;-)))
Nie widzisz, że ona jest po prostu szurnięta?
Skoro tak to dlaczego nie gnije w psychuszce?
Dobrze, że Duda j± do kwietnia zostawił.
Duda miał tyle do POwiedzenia co Żyd za okupacji!
Dzięki temu ¶wiat ogl±da kolejny kliniczny przypadek końcowego stadium lemingozy
¦wiat? Czy PRL-pis ma jeszcze jaki¶ kraj z którym nie s± skłóceni?
- kto¶ kiedy¶ poważn± rozprawę napisze na ten temat.

Tu masz trochę materiałów:

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/1928002,1,oto-jak-pis-rujnowal-panstwo-10-najwiekszych-afer.read

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/rynek/1924882,1,cztery-lata-rzadow-pis-gospodarka-zwalnia-jest-coraz-drozej.read

Data: 2019-12-15 04:03:01
Autor: Jacek Bialy
część sędziów ma odwagę by się postawić "nadzwyczajnej kaście" chwała im za to !!!
Nie widzisz, że ona jest po prostu szurnięta?
Skoro tak to dlaczego nie gnije w psychuszce?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Bo lemingoza to całkiem nowy przypadek, choć bardzo w dzisiejszej Polsce rozpowszechniony - brakłoby dla was wszystkich miejsc!

Dobrze, że Duda j± do kwietnia zostawił.
Duda miał tyle do POwiedzenia co Żyd za okupacji!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To Żydzi w czasie okupacji wetowali jakie¶ ustawy?

JB

Data: 2019-12-15 16:15:17
Autor: Runt
W dniu 2019-12-15 o 13:03, Jacek Bialy pisze:
[...]

To A.Duda jakies ustawy wetował? ;-)))

Data: 2019-12-15 13:10:24
Autor: Jacek Bialy
[...]

W GazWyb-ie o tym nie pisali?
JB

Data: 2019-12-16 02:32:18
Autor: Jacek Bialy
[...]

Jak to nie wiesz?   Przecież na okr±gło tutaj GWno linkujesz/ cytujesz...  Nie czytasz tego, co tutaj przynosisz?

JB

Data: 2019-12-16 19:31:15
Autor: Runt
W dniu 2019-12-16 o 11:32, Jacek Bialy pisze:
[...]

Ile razy wam Kałecki mam wbijac do łysej główki, że GW nie jest moim "pzrewodnikiem duchowym".

Data: 2019-12-16 12:46:05
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Ale GW jest kodem Ľródłowym "Polityki" oraz innych 'przekaziorów' (tak wsiarnia się o nich wszystkich wyrażała), które wyszły spod ręki Michnika.

JB

Data: 2019-12-17 07:25:05
Autor: Runt
W dniu 2019-12-16 o 21:46, Jacek Bialy pisze:
[...]
Mało to mnie obchodzi.
Pytanie: sk±d to wiesz? Regularnie czytasz w/w? ;-)
(tak wsiarnia się o nich wszystkich wyrażała),
Pochodzisz ze wsi, prawda?;-)
które wyszły spod ręki Michnika.
Spod czyjej "ręki" ty wyszedłe¶?--

Data: 2019-12-17 13:54:47
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -

Skoro te gówna tutaj wklejasz, to sobie czasem poczytam..
JB

Data: 2019-12-18 07:11:26
Autor: Runt
PRL-bis?
W dniu 2019-12-17 o 22:54, Jacek Bialy pisze:
[...]

Uwielbiasz skatologię? ;-)))

Data: 2019-12-18 00:02:50
Autor: Jacek Bialy
PRL-bis?
[...]

Tym różnię się od ciebie, że czytam to, na co odpowiadam.    I nie ja decyduję, co tutaj wklejasz...

JB

Data: 2019-12-18 09:57:14
Autor: Runt
PRL-bis?
W dniu 2019-12-18 o 09:02, Jacek Bialy pisze:
[...]

Nie s±dzę. Wypisujesz brednie nie zwi±zane z tematem.

 I nie ja decyduję, co tutaj wklejasz...

Tęsknisz za czasami SB, co?

Data: 2019-12-19 03:07:18
Autor: Jacek Bialy
PRL-bis?
 I nie ja decyduję, co tutaj wklejasz...

   -- - Tęsknisz za czasami SB, co?

Gdybym był twoim oficerem prowadz±cym, to byłbym odpowiedzialny za twoje tutaj wklejki i wpisy. Ale nigdy nim nie byłem, więc za swoje gówna miej pretensje do kogo¶ innego.

JB

Data: 2019-12-20 06:16:19
Autor: Runt
PRL-bis?
W dniu 2019-12-19 o 12:07, Jacek Bialy pisze:
  I nie ja decyduję, co tutaj wklejasz...

    -- - Tęsknisz za czasami SB, co?

Gdybym był twoim oficerem prowadz±cym,

Ale nie byłe¶-nie jeste¶-nie będziesz ;-)))

to byłbym odpowiedzialny za twoje tutaj wklejki i wpisy.

No to masz problem. ;-)

Ale nigdy nim nie byłem,

Twoje chlanie z SB-ekami to bzdura? ;-)

więc za swoje gówna

Uwielbiasz skatologię?

miej pretensje do kogo¶ innego.

Gdzie napisałem, że mam do kogos pretensje?

Data: 2019-12-20 03:24:19
Autor: Jacek Bialy
PRL-bis?
miej pretensje do kogo¶ innego.

   -- - Gdzie napisałem, że mam do kogos pretensje?

No to smacznego!  :-DD

JB

Data: 2019-12-20 06:56:25
Autor: Trefni¶
PRL-bis?
W dniu .12.2019 o 06:16 Runt <runtime@anakumena.po> pisze:

W dniu 2019-12-19 o 12:07, Jacek Bialy pisze:

(...)
więc za swoje gówna

Uwielbiasz skatologię?

GW-nem karmieni...

--
Trefni¶

Data: 2019-12-20 07:07:51
Autor: Trefni¶
PRL-bis?
W dniu .12.2019 o 07:00 Runt <runtime@anakumena.po> pisze:

[...]

Nie próbuję pożywienia was GW-nem karmionych.

--
Trefni¶

Data: 2019-12-20 07:27:58
Autor: Runt
PRL-bis?
W dniu 2019-12-20 o 07:07, Trefni¶ pisze:
[...]

Żresz z kociej michy? ;-)))

Data: 2019-12-15 07:50:19
Autor: Konopny
W dniu niedziela, 15 grudnia 2019 10:48:52 UTC+1 użytkownik Runt napisał:
> [...]
¦wiat? Czy PRL-pis ma jeszcze jaki¶ kraj z którym nie s± skłóceni?
> - kto¶ kiedy¶ poważn± rozprawę napisze na ten temat.

Nu tak, tyle że "zrujnował" wg. pismaków od TW Johna, "ż" zreszt±.

Skoro zrujnował, czemu im poparcie nie spadło?

.... a ludziom żyje się lepij i na wakacje wyjeżdżaj±?:)
Skromne, bo skromne ale jednak, a za  peło musieli dymać na 3 etaty.

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/rynek/1924882,1,cztery-lata-rzadow-pis-gospodarka-zwalnia-jest-coraz-drozej.read

W takim razie donek już ma wygran± w kieszeni:)

Raz gospodarka przyspiesza, raz zwalnia, to naturalne. Rzecz w tym, że za poprzedniego pisiorstwa przyspieszyła, za peło zwolniła
i za obecnego pisiorstwa w 2016 też przyspieszyła.

Data: 2019-12-15 04:51:23
Autor: Bruno Brunowski
W dniu pi±tek, 13 grudnia 2019 23:24:32 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Postkomunistycznym sędziom jak widać nowi nie na rękę.. Ta cała Gersdorf, nie przynosi chluby wymiarowi sprawiedliwo¶ci.

A komunistyczna sędzia Przyłębska?

A komunistyczny prokurator Piotrowicz?

Oni chlubę przynosz±?

PS. Gersdorf nigdy nie składała przysięgi przed Rad± Państwa. Zgadnij dlaczego.

--
Bruno

część sędziów ma odwagę by się postawić "nadzwyczajnej kaście" chwała im za to !!!