czajnik elektryczny

Data: 2015-01-10 10:40:37
Autor: Krycha
czajnik elektryczny
Witam.
Mój czajnik ma lekko uszkodzoną przezroczystą dolną część
co powoduje sączenie się wody z dolnej części kontrolki
http://tnij.org/voebibo
Macie jakieś propozycje czy doświadczenie, jak tą część uszczelnić,
aby tolerowało wysoką temperaturę oraz nie zatruwało wody?
Wyrzucić jeszcze szkoda.

Pozdrawiam Krycha.

Data: 2015-01-10 13:45:41
Autor: kogutek444
czajnik elektryczny
W dniu sobota, 10 stycznia 2015 10:40:26 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:
[...]

Klej typu Kropelka powinien pomóc. Nie musi być do niego super hiper wysuszone. Nie ejst szkodliwy ani toksyczny ( protezy takim kleją). Skutecznośc nie będzie duża a wrecz może się nie udać.

Data: 2015-01-11 13:49:56
Autor: XL
czajnik elektryczny
Dnia Sat, 10 Jan 2015 13:45:41 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

Klej typu Kropelka powinien pomóc. Nie musi być do niego super hiper wysuszone. Nie ejst szkodliwy ani toksyczny ( protezy takim kleją).

Ale ich potem nie gotują, durniu.

Data: 2015-01-11 07:54:05
Autor: kogutek444
czajnik elektryczny
napisał(a):

> Klej typu Kropelka powinien pomóc. Nie musi być do niego super hiper wysuszone. Nie ejst szkodliwy ani toksyczny ( protezy takim kleją).

Ale ich potem nie gotują, durniu.

Jesteś tak głupia że żadna ustawa nie reguluje twojej głupoty. Specjalnie nie ma się co dziwić. Byłaś nauczycielką.

Data: 2015-01-11 20:05:12
Autor: XL
czajnik elektryczny

napisał(a):

[...]

No - trafiałam na samych takich jak ty, więc spasowałam :-]

Data: 2015-01-11 13:47:29
Autor: kogutek444
czajnik elektryczny
napisał(a):

No - trafiałam na samych takich jak ty, więc spasowałam :-]

Żaden cudowny wynik. Żeby być od ciebie mądrzejszym wystarczyło się na 3- uczyć.

Data: 2015-01-11 23:20:51
Autor: XL
czajnik elektryczny

napisał(a):

[...]

Dziubasku, ty na pewno byłeś takim prymusem 3-]

Data: 2015-01-11 14:31:58
Autor: kogutek444
czajnik elektryczny
A sie odgryzłaś. Jebie ci na dekiel na stare lata.

Data: 2015-01-11 23:45:27
Autor: XL
czajnik elektryczny
Dnia Sun, 11 Jan 2015 14:31:58 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

A sie odgryzłaś. Jebie ci na dekiel na stare lata.

Ty prymusiku tymój! Chodź babcia przytuli.

Data: 2015-01-11 15:33:12
Autor: kogutek444
czajnik elektryczny
napisał(a):

> A sie odgryzłaś. Jebie ci na dekiel na stare lata.

Ty prymusiku tymój! Chodź babcia przytuli.

Daj spokój, do tych fałd skóry pokrytych cellulitem to ślepy pies by się nie chciał przytulić.

Data: 2015-01-11 15:11:02
Autor: Ghost
czajnik elektryczny

napisał(a):

Klej typu Kropelka powinien pomóc. Nie musi być do niego super hiper wysuszone. Nie ejst szkodliwy ani toksyczny ( protezy takim kleją).

Ale ich potem nie gotują, durniu.

chrum, chrum

Data: 2015-01-13 07:51:16
Autor: Przesmiewca
czajnik elektryczny
[...]

Idiota.

Data: 2015-01-10 19:46:06
Autor: XL
czajnik elektryczny
Dnia Sat, 10 Jan 2015 10:40:37 +0100, Krycha napisał(a):

[...]

To tylko tak wygląda niepozornie - ale nic nie pomoże, powinnaś wyrzucić.
Miejsce wyjątkowo newralgiczne, bo narażone jednocześnie na duże zmiany
temperatury i wilgoć/parę, w dodatku plastik na pewno już jest porowaty -
więc nie ma nieszkodliwego sposobu, aby to trwale zabezpieczyć.

Data: 2015-01-13 03:47:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
czajnik elektryczny

"XL" ml4qrgtjmurm$.1npp7o6ul0ngd$.dlg@40tude.net

[...]

Ja bym dotknął lutownicą. :)

Data: 2015-01-10 19:52:10
Autor: XL
czajnik elektryczny
[...]

Przed wyrzuceniem czajnika wypróbuj może tylko klej na gorąco (choć wg mnie
nie ma sensu na dłuższą metę) - ale tylko po idealnym osuszeniu wszystkich
szczelin i porów w okolicy tego uszkodzenia, tj zagotuj wodę, zaraz wylej
ją i wysusz ścierką wnętrze i zenętrze czajnika, żeby wszystko było gorące
i szybko wyschło. To nie wystarczy - postaw czajnik na kaloryferze na jakiś
tydzień. Potem zaklajstruj uszkodzenie od zewnątrz (z dużym zapasem!)
klejem na gorąco i używaj czajnika dopiero po całkowitym wystudzeniu i
zastygnięciu kleju. Jednak nie przewiduję trwałej skuteczności.

Data: 2015-01-13 03:48:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
czajnik elektryczny

"XL" 1r9k6hq1gd3dh$.1ip4ze697ohac.dlg@40tude.net

[...]

Kleje bywają toksyczne.

Data: 2015-01-10 22:31:42
Autor: Ghost
czajnik elektryczny

Użytkownik "Krycha"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:54b0f388$0$2643$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Pani, tam jes prónd, spróndem rztuf nima!

Jak masz dzieci to wypierdziel to do kosza. Jak nie masz tez nie zaszkodzi.

Data: 2015-01-11 08:51:09
Autor: ZbyszekZ
czajnik elektryczny
[...]

Skuteczny klej będzie droższy niż nowy czajnik (<20zł).

--
ZZ@private

Data: 2015-01-11 19:57:37
Autor: XL
czajnik elektryczny
Dnia Sun, 11 Jan 2015 08:51:09 -0800 (PST), ZbyszekZ napisał(a):

[...]

Ja akurat rozumiem Krychę - do wielu DOBRYCH rzeczy się przyzwyczaiłam na
tyle, że wszelkimi sposobami je próbowałam ratować, wiele razy.

Data: 2015-01-11 21:41:15
Autor: adam
czajnik elektryczny
Skuteczny klej będzie droższy niż nowy czajnik (<20zł).

Nie takie to proste. Za dwie dychy kupisz podstawowy chiński wyrób, herbata jest po nim naaromatyzowana rozmaitymi polimerami co najmniej na trzy lata.
Trzeba się naprawdę naprzerzucać tych czajników, żeby wybrać te nieśmierdzące. Przerabiałem. Jakoś biały plastik mniej śmierdzi od czarnego, ale w końcu kupiłem firmowy (możliwe że też chiński, ale firmowy) za >100 i cieszę się aromatem ...herbaty.

Data: 2015-01-11 22:22:56
Autor: Jarosław Sokołowski
czajnik elektryczny
pan adam napisał:

[...]

Mam ze stali nierdzewnej. Chyba z pięć dych dałem. Herbata z niego
żelazista nie jest.

Jarek

--
-- Posłusznie melduję, panie lejtnant, że ta woda ma naprawdę smak
żelazisty. W Kamyku nad Wełtawą pewien szynkarz robił dla swoich gości

Data: 2015-01-11 22:31:48
Autor: adam
czajnik elektryczny
W Kamyku nad Wełtawą pewien szynkarz robił dla swoich gości
żelazista wodę w ten sposób, że do studni wrzucał stare podkowy.

Szwejk jest ponad czasowy, jak jadę gdzieś dalej samochodem, to biorę go zawsze i słucham na okrągło, nie da się zasnąć.

Data: 2015-01-12 11:32:30
Autor: ZbyszekZ
czajnik elektryczny
W dniu niedziela, 11 stycznia 2015 21:41:15 UTC+1 użytkownik aaadam napisał:
> [...]

Trzeba się naprawdę naprzerzucać tych czajników, żeby wybrać te nieśmierdzące. Przerabiałem. Jakoś biały plastik mniej śmierdzi od czarnego, ale w końcu kupiłem firmowy (możliwe że też chiński, ale firmowy) za >100 i cieszę się aromatem ...herbaty.

Ten z obrazka jest biały, ale raczej z tych ~20zł.
Można też kupić szklany (50-100zł), polecam bo sam używam, w końcu czajnik jest czyszczony z kamienia :-)

--
ZZ@private

Data: 2015-01-12 20:46:52
Autor: Ghost
czajnik elektryczny

Użytkownik "ZbyszekZ"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0fc46f25-5440-4240-ab86-d53fb4334ab7@googlegroups.com...

> [...]

Można też kupić szklany (50-100zł), polecam bo sam używam, w końcu czajnik jest czyszczony z kamienia :-)

Najfajniejsze są porcelanowe, ale trochę wyższa półka.

Data: 2015-01-12 23:06:18
Autor: Krycha
czajnik elektryczny
W dniu 2015-01-12 20:32, ZbyszekZ pisze:
[...]

Ten z obrazka to Philips i choć biały, to kosztował dużo więcej niż 20 zł. :-)

Krycha.

Data: 2015-01-13 00:32:50
Autor: ZbyszekZ
czajnik elektryczny
W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 23:06:20 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:

> [...]

Ten z obrazka to Philips i choć biały, to kosztował dużo więcej niż 20 zł. :-)

Czajnik nie kosztował, kosztowała marka, kup taki za dwadzieścia i ten Philips ze starego przyklej na nowy. Zachowasz dotychczasową inwestycję :-P

--
ZZ@private

Data: 2015-01-12 23:25:41
Autor: @
czajnik elektryczny

Użytkownik "Krycha" <kkrycha@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:54b0f388$0$2643$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja tam sie nie znam, moze ktos fachowy sie wypowie co do mojej propozycji, ale pomyslalam o kleju polimerowym. Pewnie uszczelni, ale pojecia nie mam czy to bedzie bezpieczne dla zdrowia.
http://www.uszczelniacze.com/kleje/uniwersalne/polimerowy

Gdybys sie jednak zdecydowala na zakup nowego, polecam Philips - u mnie dziala od 18 lat, a uzywam go naprawde intensywnie - m. in. dlatego, ze w ogole nie gotuje wody na gazie, zalewam wszystko wrzatkiem z czajnika, sparzam tez i cytrusy (przed obraniem - bo pryskane) i warzywa.

Pozdrawiam
@ -- -

Data: 2015-01-13 19:37:25
Autor: Krycha
czajnik elektryczny
W dniu 2015-01-12 23:25, @ pisze:

Użytkownik "Krycha" <kkrycha@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
(...)
[...]

@

Ten mój to też Philips i działał ponad 10 lat bez problemów.
Plastik już się zużył. Nic nie jest wieczne.
Pójdzie do recyklingu. Lubiłam go.

Krycha.

Data: 2015-01-14 10:21:38
Autor: collie
czajnik elektryczny
W dniu 13.01.15 19:37, Krycha pisze:

Pójdzie do recyklingu. Lubiłam go.

Na lubienie nie ma rady, zatem pozostaje jeszcze metoda, która przywróci przynajmniej podstawową funkcjonalność czajnika - możliwość zagotowania
w nim wody: proszek do uszczelniania chłodnicy samochodowej. Sprawdzone
na przeciekającym od nowości czajniku, ale potem służył on do przegotowania
wody do podlewania storczyków, bo ponoć te kwiatki taką uwielbiają.

--
collie

Data: 2015-01-14 18:43:05
Autor: XL
czajnik elektryczny
Dnia Wed, 14 Jan 2015 10:21:38 +0100, collie napisał(a):

[...]

Miękką. Gotowanie to jeden ze sposobów na otrzymywanie takowej. Ale zamiast
tego wystarczy ekologicznie deszczówki nałapać, zamiast nabijać sobie
rachunek za prąd.

Data: 2015-01-14 23:38:12
Autor: Krycha
czajnik elektryczny
W dniu 2015-01-14 18:43, XL pisze:
[...]

To zależy w jakiej części Polski. Czasami spadający deszcz jest zbyt bogaty w składniki szkodliwe :-(

Krycha.

Data: 2015-01-15 21:50:45
Autor: XL
czajnik elektryczny
Dnia Wed, 14 Jan 2015 23:38:12 +0100, Krycha napisał(a):

[...]

To już przeszłość - uprzemysłowienie pewnych rejonów jako źródło tego typu
zagrożeń już odeszło w niepamięć na skutek (niekoniecznie przejrzyście
wytłumaczalnych) zmian gospodarczych, a to, co pozostało, musiało się
dostosować do wymogów i norm.

Data: 2015-01-15 22:05:46
Autor: Krycha
czajnik elektryczny
W dniu 2015-01-15 21:50, XL pisze:
[...]

Mieszkam przy koksowni i mam na ten temat inne zdanie.

Krycha.

Data: 2015-01-15 22:51:44
Autor: XL
czajnik elektryczny
Dnia Thu, 15 Jan 2015 22:05:46 +0100, Krycha napisał(a):

[...]

Czyli Twoje miejsce zamieszkania nie jest typowe - wręcz niestety
kwalifikuje się jako skrajność... Jednak storczykom ta woda nie powinna
zaszkodzić - im szkodzi WAPŃ. Twarda woda to taka, która zawiera jony
wapnia i magnezu, więc tylko takiej trzeba unikać. W okolicach koksowni
zanieczyszczenia deszczówki mają charakter kwaśny, a storczyki potrzebują
lekko zakwaszonej wody - byle bez wapnia.

Data: 2015-01-16 08:47:09
Autor: Przesmiewca
czajnik elektryczny
XL <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Ale zakwaszenie zakwaszenie nierowne, to nie jest jak posolona woda, gdzie skladnikiem
jest tylko chlorek sodu. Jest wiele substancji chemicznych powodujacych zakwaszenie
i nie wszystkie z pewnoscia storyczki lubia.

czajnik elektryczny