czajnik elektryczny

Data: 2015-01-10 13:45:41
Autor: kogutek444
czajnik elektryczny
W dniu sobota, 10 stycznia 2015 10:40:26 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:
Witam.
Mój czajnik ma lekko uszkodzoną przezroczystą dolną część
co powoduje sączenie się wody z dolnej części kontrolki
http://tnij.org/voebibo
Macie jakieś propozycje czy doświadczenie, jak tą część uszczelnić,
aby tolerowało wysoką temperaturę oraz nie zatruwało wody?
Wyrzucić jeszcze szkoda.

Pozdrawiam Krycha.

Klej typu Kropelka powinien pomóc. Nie musi być do niego super hiper wysuszone. Nie ejst szkodliwy ani toksyczny ( protezy takim kleją). Skutecznośc nie będzie duża a wrecz może się nie udać.

Data: 2015-01-11 13:49:56
Autor: XL
czajnik elektryczny
Dnia Sat, 10 Jan 2015 13:45:41 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

Klej typu Kropelka powinien pomóc. Nie musi być do niego super hiper wysuszone. Nie ejst szkodliwy ani toksyczny ( protezy takim kleją).

Ale ich potem nie gotują, durniu.

Data: 2015-01-11 07:54:05
Autor: kogutek444
czajnik elektryczny
napisał(a):

> Klej typu Kropelka powinien pomóc. Nie musi być do niego super hiper wysuszone. Nie ejst szkodliwy ani toksyczny ( protezy takim kleją).

Ale ich potem nie gotują, durniu.

Jesteś tak głupia że żadna ustawa nie reguluje twojej głupoty. Specjalnie nie ma się co dziwić. Byłaś nauczycielką.

Data: 2015-01-11 20:05:12
Autor: XL
czajnik elektryczny

napisał(a):

[...]

No - trafiałam na samych takich jak ty, więc spasowałam :-]

Data: 2015-01-11 13:47:29
Autor: kogutek444
czajnik elektryczny
napisał(a):

No - trafiałam na samych takich jak ty, więc spasowałam :-]

Żaden cudowny wynik. Żeby być od ciebie mądrzejszym wystarczyło się na 3- uczyć.

Data: 2015-01-11 23:20:51
Autor: XL
czajnik elektryczny

napisał(a):

[...]

Dziubasku, ty na pewno byłeś takim prymusem 3-]

Data: 2015-01-11 14:31:58
Autor: kogutek444
czajnik elektryczny
A sie odgryzłaś. Jebie ci na dekiel na stare lata.

Data: 2015-01-11 23:45:27
Autor: XL
czajnik elektryczny
Dnia Sun, 11 Jan 2015 14:31:58 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

A sie odgryzłaś. Jebie ci na dekiel na stare lata.

Ty prymusiku tymój! Chodź babcia przytuli.

Data: 2015-01-11 15:33:12
Autor: kogutek444
czajnik elektryczny
napisał(a):

> A sie odgryzłaś. Jebie ci na dekiel na stare lata.

Ty prymusiku tymój! Chodź babcia przytuli.

Daj spokój, do tych fałd skóry pokrytych cellulitem to ślepy pies by się nie chciał przytulić.

Data: 2015-01-11 15:11:02
Autor: Ghost
czajnik elektryczny

napisał(a):

Klej typu Kropelka powinien pomóc. Nie musi być do niego super hiper wysuszone. Nie ejst szkodliwy ani toksyczny ( protezy takim kleją).

Ale ich potem nie gotują, durniu.

chrum, chrum

Data: 2015-01-13 07:51:16
Autor: Przesmiewca
[...]