czajnik elektryczny z regulacja temperatury

Data: 2011-06-25 22:51:57
Autor: Andrzej Lawa
czajnik elektryczny z regulacja temperatury
Ave!

Ponieważ właśnie "znienacka" odmówił mi współpracy czajnik (http://www.euro.com.pl/czajniki/philips-hd4686-90.bhtml, tylko starszy model) stanąłem przed koniecznością nabycia nowego.

Z powyższego byłbym zasadniczo zadowolony (szybko gotuje, ma regulację i podtrzymanie temperatury, bardzo dobry system ochrony przed kamieniem i śmieciami w nalewanej wodzie - filtr _i_ metalowa "gąbka", dość łatwa do czyszczenia, dająca kamieniowi alternatywne miejsce do osadzania) gdyby nie to, że po jakimś czasie zaczął nieco przeciekać.

Z ofert w EURO wpadł mi jeszcze w oko Krups BW4108, ale mnie zniechęciły kłamstwa producenta - piszą, że wykonany ze stali nierdzewnej, podczas gdy jest to "plastik-fantastik" w podobnej technice, jak powyższy Philips.

Na stronie mają też Tefal VitesseS i Bosch TWK8611, ale żadnego z nich nie miałem okazji obejrzeć.

Ma ktoś jakieś pomysły/sugestie?

Zależy mi _koniecznie_ na możliwości ustawienia temperatury (przynajmniej wrzenie oraz 70/80C), podtrzymania nie potrzebuję, system przeciw osadom mineralnym jak w Philipsie lub lepszy byłby bardzo wskazany no i zależałoby mi na tym, żeby nie przeciekał (co by chyba wskazywało na czajniki jednorodne, a nie częściowo plastikowe).

Data: 2011-06-25 22:55:28
Autor: Andrzej Lawa
czajnik elektryczny z regulacja temperatury
Data: 2011-06-26 20:11:34
Autor: m4rkiz
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4e064a6e$1@news.home.net.pl...
[...]

w temacie nie pomoge, ale tak na marginesie:

mi czesto czajniki ciekly bo uzywane sa sporo, najczesciej dzialo sie to na
uszczelce pomiedzy dnem\grzalka a korpusem

wystarczy rozebrac i zlozyc ponownie na silikonie *akwarystycznym*, trzyma
pozniej latami

Data: 2011-06-26 21:55:20
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 26.06.2011 21:11, m4rkiz pisze:

mi czesto czajniki ciekly bo uzywane sa sporo, najczesciej dzialo sie to na
uszczelce pomiedzy dnem\grzalka a korpusem

Ano właśnie...

wystarczy rozebrac i zlozyc ponownie na silikonie *akwarystycznym*, trzyma
pozniej latami

Pomysł dobry, ale jak swego czasu próbowałem rozebrać tego Philipsa, to za chiny ludowe nie mogłem znaleźć wszystkich śrubek czy innych mocowań ;)

Data: 2011-06-27 01:49:33
Autor: Dziobak

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:4e078ea8$1news.home.net.pl...
[...]

Pomysł bardzo dobry , dzięki takim pomysłom serwis zarabia; wystarczy wymienic uszczelkę.
A od wszelakich "zelmerów" z "z" w środku nazwy jak najdalej prosze , Chiny i częsci nie ma i nie będzie , a tu nie ciekna na uszczelce tylko ciekną korpusy.
Ale jak masz kasę to wydawaj - jesteś idealnym konsumentem.

pozdrawiam

Dziobak

Data: 2011-06-27 10:50:30
Autor: robercik-us
Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

Zależy mi _koniecznie_ na możliwości ustawienia temperatury
(przynajmniej wrzenie oraz 70/80C)

No pacz pan...
A mi coś w głowie świta z siódmej klasy szkoły podstawowej z lekcji fizyki, że woda przy standardowym ciśnieniu wrze przy temperaturze 100 stC... Czyżby się coś zmieniło przez te dwadzieścia pięć - trzydzieści lat...?

Co też jeszcze te ludzie nie wymyślo... :-) ???

pozdr
Robert G

Data: 2011-06-27 11:15:13
Autor: Andrzej Ława
W dniu 27.06.2011 10:50, robercik-us pisze:
[...]

Dla idiotów/pijanych - potrzebuję przynajmniej dwóch ustawień czajnika:
1. zagotowanie wody
2. podgrzanie jej do temperatury 70-80C.

Teraz zrozumiałeś?

Data: 2011-06-27 13:08:32
Autor: robercik-us
czajnik elektryczny z regulacja temperatury
Użytkownik Andrzej Ława napisał:
Dla idiotów/pijanych

Dzięki za wywnętrzenie się jaki poziom kultury prezentujesz...

Data: 2011-06-27 15:43:36
Autor: Andrzej Ława
W dniu 27.06.2011 13:08, robercik-us pisze:
Użytkownik Andrzej Ława napisał:
Dla idiotów/pijanych

Dzięki za wywnętrzenie się jaki poziom kultury prezentujesz...

....napisał "kulturalny", który chciał się do rzekomej czyjejś pomyłki
złośliwie przyp*.*lić i teraz się dąsa.

Data: 2011-06-27 15:59:41
Autor: robercik-us
czajnik elektryczny z regulacja temperatury
Użytkownik Andrzej Ława napisał:
teraz się dąsa.

Nazywaj sobie to jak tam chcesz, ale wymyślanie komuś od idiotów/pijanych raczej do kulturalnych zachowań nie należy.

Ja po prostu nie wiem, że takie czajniki są, co to i temp wrzenia się ustawia, zatem pytam od tego są grupy dyskusyjne, a czegoś nie wiedzieć to nie żadna tam wtopa..., ale widocznie źle trafiłem :-P

Data: 2011-06-27 21:17:21
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 27.06.2011 15:59, robercik-us pisze:
[...]

Spieprzaj do jaskiń tam sobie trollować

*plonk*

Data: 2011-06-27 23:17:33
Autor: Dziobak
czajnik elektryczny z regulacja temperatury

Użytkownik "Andrzej Lawa"  napisał

Spieprzaj do jaskiń tam sobie trollować

*plonk*

Erudyta usenetowy w dodatku :>>>

pozdrawiam

Dziobak

Data: 2011-06-27 23:15:35
Autor: Dziobak
czajnik elektryczny z regulacja temperatury

Użytkownik "robercik-us"  napisał ...
Użytkownik Andrzej Ława napisał:
Dla idiotów/pijanych

Dzięki za wywnętrzenie się jaki poziom kultury prezentujesz...

A po co mu kultura, ma kasę , pija Yerbamate i dziecku robi kaszki z nieprzegotowanej wody ;)

pozdrawiam

Dziobak

Data: 2011-06-27 23:37:54
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 27.06.2011 23:15, Dziobak pisze:

Dzięki za wywnętrzenie się jaki poziom kultury prezentujesz...

A po co mu kultura, ma kasę , pija Yerbamate i dziecku robi kaszki z
nieprzegotowanej wody ;)

A ty masz dodatkowy chromosom.

*plonk*

Data: 2011-06-28 01:17:29
Autor: robercik-us
czajnik elektryczny z regulacja temperatury
Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

A ty masz dodatkowy chromosom.

*plonk*

To się kolega popisał...
Cóż każdy wizytówkę sobie sam wystawia swoim zachowaniem...
A może frustrat jaki...? ;-)

pozdrawiam wszystkich, którym jeszcze kszta kultury została
Robert G.

Data: 2011-07-03 23:03:42
Autor: JK
W dniu 2011-06-28 01:17, robercik-us pisze:

pozdrawiam wszystkich, którym jeszcze kszta
kultury została

My cię nie pozdrawiamy. Głąbie.

--
JK

Data: 2011-07-04 10:15:41
Autor: robercik-us
Użytkownik JK napisał:

pozdrawiam wszystkich, którym jeszcze kszta
kultury została

My cię nie pozdrawiamy. Głąbie.

Specyficzna ta 'wasza' kultura...

I tak oto proszę Państwa, znaleźliśmy się w tzw 'innej' rzeczywistości, gdzie chamstwo górą, a jak ktoś ma jakieś poczucie taktu, to zostaje wysłany do jaskini i nazwany Głąbem.

Niech i tak będzie... Ja zabieram stąd swoje zabawki, bo mi towarzystwo nie odpowiada. Przepraszam wszystkich, kogo to nie dotyczy.

czajnik elektryczny z regulacja temperatury