czajnik elektryczny z regulacja temperatury

Data: 2011-06-26 20:11:34
Autor: m4rkiz
czajnik elektryczny z regulacja temperatury
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4e064a6e$1@news.home.net.pl...
Zależy mi _koniecznie_ na możliwości ustawienia temperatury (przynajmniej wrzenie oraz 70/80C), podtrzymania nie potrzebuję, system przeciw osadom mineralnym jak w Philipsie lub lepszy byłby bardzo wskazany no i zależałoby mi na tym, żeby nie przeciekał (co by chyba wskazywało na czajniki jednorodne, a nie częściowo plastikowe).

w temacie nie pomoge, ale tak na marginesie:

mi czesto czajniki ciekly bo uzywane sa sporo, najczesciej dzialo sie to na
uszczelce pomiedzy dnem\grzalka a korpusem

wystarczy rozebrac i zlozyc ponownie na silikonie *akwarystycznym*, trzyma
pozniej latami

Data: 2011-06-26 21:55:20
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 26.06.2011 21:11, m4rkiz pisze:

mi czesto czajniki ciekly bo uzywane sa sporo, najczesciej dzialo sie to na
uszczelce pomiedzy dnem\grzalka a korpusem

Ano właśnie...

wystarczy rozebrac i zlozyc ponownie na silikonie *akwarystycznym*, trzyma
pozniej latami

Pomysł dobry, ale jak swego czasu próbowałem rozebrać tego Philipsa, to za chiny ludowe nie mogłem znaleźć wszystkich śrubek czy innych mocowań ;)

Data: 2011-06-27 01:49:33
Autor: Dziobak

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:4e078ea8$1news.home.net.pl...
[...]

Pomysł bardzo dobry , dzięki takim pomysłom serwis zarabia; wystarczy wymienic uszczelkę.
A od wszelakich "zelmerów" z "z" w środku nazwy jak najdalej prosze , Chiny i częsci nie ma i nie będzie , a tu nie ciekna na uszczelce tylko ciekną korpusy.
Ale jak masz kasę to wydawaj - jesteś idealnym konsumentem.

pozdrawiam

Dziobak

czajnik elektryczny z regulacja temperatury