czajnik emaliowany, gdzie ?

Data: 2011-07-24 09:55:24
Autor: CeZ__134
czajnik emaliowany, gdzie ?
Witam

Poszukuje czajnika emaliowanego, takiego jak produkowano kiedys - nie jakiejs tam taniej chinszczyny.
Mam juz dosc czajnikow z blaszki rodem z puszki, ktore przeciekaja i generalnie nie nadaja sie do niczego. Tak ze wymyslilem sobie taki oto czajniczek; pojemnosc, 2,5 L, prawdziwa emalia i kolor inny niz bialy :)
Na allegro jest pelno chinskiego badziewia ktore tylko przypomina prawdziwy czajnik.
Zatem, poszukuje firmy ktora takie rzeczy robi, badz tez gdzie ew moglbym zakupic takie cudenko ?:)najchetniej produkcji polskiej sprzed 20-30 lat :)

pozdrawiam

CeZ__134

Data: 2011-07-24 10:18:57
Autor: widow
czajnik emaliowany, gdzie ?
[...]

Mam podobne przekonania co do Ciebie i ze swojej strony polecam poszukać na alledrogo:)
Sam zakupiłem kilka rzeczy nie używanych! rodem z minionej epoki, które jakością bija na głowę obecne produkty!:)

Data: 2011-07-24 10:31:44
Autor: CeZ__134
czajnik emaliowany, gdzie ?

[...]

Allegro bylo pierwszym kierunkiem :) Ale poki co, nic ciekawet nie ma :(

Data: 2011-07-24 10:56:16
Autor: robercik-us
czajnik emaliowany, gdzie ?
Użytkownik CeZ__134 napisał:

Allegro bylo pierwszym kierunkiem :) Ale poki co, nic ciekawet nie ma :(

Emalia Olkusz...? czy jak się to zwało. Nie wiem, czy jeszcze coś tam produkują, ale miałem od nich kilka naczyń i sprawowały się bardzo dobrze. To słynna niegdyś marka.

pozdr
Robert G.

Data: 2011-07-24 13:20:04
Autor: Pooh
czajnik emaliowany, gdzie ?
Dnia Sun, 24 Jul 2011 10:56:16 +0200, robercik-us napisał(a):
Emalia Olkusz...? czy jak się to zwało. Nie wiem, czy jeszcze coś tam produkują, ale miałem od nich kilka naczyń i sprawowały się bardzo dobrze.
Produkują, produkują. Ostatnio garnki kupiłem.

--
Pooh                                 Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

Data: 2011-08-13 23:33:39
Autor: kuchenka
czajnik emaliowany, gdzie ?

Emalia Olkusz...? czy jak się to zwało. Nie wiem, czy jeszcze coś tam
produkują, ale miałem od nich kilka naczyń i sprawowały się bardzo
dobrze. To słynna niegdyś marka.

tez  zdecydowanie polecam Emalie Olkusz, czajnika nie mam, ale garnki mistrzowsto swiata (choc kupilem zestaw z tych drozszych serii, wiec nie wiem, czy te tansze sa tak samo dobre)

Data: 2011-08-13 23:37:17
Autor: kuchenka
czajnik emaliowany, gdzie ?
W dniu 2011-08-13 23:33, kuchenka pisze:

[...]

i jeszcze jedno, jesli nie zalezy ci na czasie, ze 2-3 razy w roku real ma produkty emali oklusz w naprawde dobrych promocjach

Data: 2011-07-25 22:48:38
Autor: MaW
czajnik emaliowany, gdzie ?
Użytkownik "CeZ__134" <Da__FreaK@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j0gj5b$fus$1news.onet.pl...
[...]

wrzucasz w google np 'czajnik olkusz" i masz np

http://stank.abc24.pl/default.asp?kat=12034

MaW

Data: 2011-07-30 02:11:40
Autor: mal
czajnik emaliowany, gdzie ?
On 25 Lip, 22:48, "MaW" <niepis...@aaa.bbb> wrote:

> Poszukuje czajnika emaliowanego, takiego jak produkowano kiedys - nie
> jakiejs tam taniej chinszczyny.

Zajrzyj do Auchan. Niedawno nabylam tam ukraiński czajnik taki, o
jakim piszesz.
Cena ok.45 zl.

Data: 2011-07-29 14:11:39
Autor: mal
czajnik emaliowany, gdzie ?
On 24 Lip, 09:55, "CeZ__134" <Da__Fr...@poczta.onet.pl> wrote:
Witam

Poszukuje czajnika emaliowanego, takiego jak produkowano kiedys - nie
jakiejs tam taniej chinszczyny.

Całkiem niedawno udało mi się kupić w Auchan solidny, ukraiński
czajnik (blaszany i emaliowany). Może nie jest zbyt uroczy, bo wygląda
jak garnek z dziubkiem i rączką, ale jest to właśnie taki czajnik,
jakiego pożądasz.

Pozdrawiam

mal

czajnik emaliowany, gdzie ?