[ID]- czarna komedia

Data: 2013-09-14 20:18:41
Autor: RR
[ID]- czarna komedia
Jest sobie grupa (lub rodzina), wykonująca prywatnie karę śmierci na przestępcach którym upiekło się przed sądem.
Pewnego razu z więźniarki(?) ucieka pewien czarny bandyta, by wkrótce trafić w łapy samozwańczego wymiaru sprawiedliwość. Grozi mu egzekucja,
ale okazuje się, że jest niewinny - został wrobiony(?).
W finale przystępuje do grupy i razem wykonują wyrok na prawdziwych sprawcach(?).
Znaki zapytania oznaczają, że mogę zmyślać, bo film oglądałem z piętnaście lat temu.
--
rry

[ID]- czarna komedia