czarna mafia

Data: 2011-04-12 21:14:59
Autor: Paul
czarna mafia
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9423713,Proboszcz_z_Wadowic_zagluszyl_komorki_wiernych__Na.html

Czy czarnej mafii wolno więcej, czy można od tak sobie zagłuszać sygnał GSM?

Data: 2011-04-12 21:27:25
Autor: qwerty
czarna mafia
UĹźytkownik "Paul"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:io28bj$fva$1@node2.news.atman.pl...
Czy czarnej mafii wolno więcej, czy można od tak sobie zagłuszać sygnał GSM?

To pewnie kina też łamią prawo?
Co do czarnej mafii - wiadomo nie od dziś, że są bardziej uprzywilejowani, niż posłowie.

Data: 2011-04-12 21:42:46
Autor: Paul
czarna mafia
W dniu 2011-04-12 21:27, qwerty pisze:
[...]

czyli dobrze rozumiem, że takie zagłuszanie jest legalne?
Mogę włączyć taki zagłuszacz u siebie w domu, żeby sąsiedzi nie mogli
korzystać z komórek?

Data: 2011-04-12 21:50:37
Autor: Leszek
czarna mafia
In article <io29vm$hom$1@node2.news.atman.pl>, example@example.com says...>
W dniu 2011-04-12 21:27, qwerty pisze:
> Uzytkownik "Paul"  napisal w wiadomosci grup
> Co do czarnej mafii - wiadomo nie od dzis, ze sa bardziej
> uprzywilejowani, niz poslowie.

czyli dobrze rozumiem, ze takie zagluszanie jest legalne?
Moge wlaczyc taki zagluszacz u siebie w domu, zeby sasiedzi nie mogli
korzystac z komórek?

Nie, nie jest legalne.

Mozesz pojechac do tego kosciola i jak ci telefon nie zadziala, to zlozyc skarge do UKE. Moze nawet uznaja cie za strone i moze nawet wszczna postepowanie.

Ale wiesz, w ostatecznym rozrachunku to jednak kazdy chce isc do nieba, wiec na wiele nie licz.

Data: 2011-04-13 06:12:15
Autor: Krzysiek
czarna mafia
W dniu 2011-04-12 21:42, Paul pisze:
[...]

co ma zagłuszanie w kościele do tego zagłuszanie sąsiadów?

Data: 2011-04-13 08:49:50
Autor: qwerty
czarna mafia
UĹźytkownik "Krzysiek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:io37so$d1b$1@node2.news.atman.pl...
co ma zagłuszanie w kościele do tego zagłuszanie sąsiadów?

Ciekawe, czy ksiądz wykonał zagłuszanie prawidłowo (sygnał nie wychodzi poza kościół).

Data: 2011-04-13 10:57:09
Autor: szerszen
czarna mafia

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:io292n$ful$1@inews.gazeta.pl...

To pewnie kina też łamią prawo?

a któreż to kina zagłuszają sygnał i od kiedy, bo co prawda dawno nie byłem, ale jeszcze rok temu żadne multiplexy tego nie robiły

Data: 2011-04-13 13:16:27
Autor: qwerty
czarna mafia
UĹźytkownik "szerszen"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:io3oh4$tuj$1@news.task.gda.pl...
a któreż to kina zagłuszają sygnał i od kiedy, bo co prawda dawno nie byłem, ale jeszcze rok temu żadne multiplexy tego nie robiły

Ja raz się spotkałem.

Data: 2011-04-13 14:51:47
Autor: Czarna teczka
czarna mafia

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9423713,Proboszcz_z_Wadowic_zagluszyl_komorki_wiernych__Na.html

Czy czarnej mafii wolno więcej, czy można od tak sobie zagłuszać sygnał GSM?

Primo: We własnym domu możesz nawet zagłuszać sygnał z Marsa. Jako że ów proboszcz jest
gospodarzem tego obiektu (w zastępstwie Pana Boga, oczywiście :-)), to może tak
ustalić. Do kościoła nikt nie zmusza chodzić. Więc ci którzy tam przychodzą
robią to dobrowolnie. Co innego, gdyby tak np właściciel dworca kolejowego zabronił używania komórek.
Tutaj sprawa jest inna, bo dworzec to budynek użyteczności publicznej, dla
zainteresowanych - niezbędny. I fakt zagłuszania sygnału mógłby być odebrany
jako naruszenie swobód obywatelskich. --

Data: 2011-04-13 15:09:18
Autor: RadoslawF
czarna mafia
Dnia 2011-04-13 14:51, Użytkownik Czarna teczka napisał:
[...]

Z technicznego punktu widzenia albo nie zagłuszysz dokładnie
i w nawach bocznych będą komórki dzwonić ale nie zablokuje to
działania komórek obok kościoła albo zagłuszysz równo i dokładnie
ale zagłuszanie będzie działało też poza budynkiem kościoła.

Pozdrawiam

Data: 2011-04-13 15:10:51
Autor: Andrzej Ława
czarna mafia
W dniu 13.04.2011 15:09, RadoslawF pisze:

[...]

Chyba że zrobi z budynku klatkę Faradaya ;)

Data: 2011-04-13 18:55:26
Autor: RadoslawF
czarna mafia
Dnia 2011-04-13 15:10, Użytkownik Andrzej Ława napisał:

[...]

Nie zrobi, nie zlikwiduje okien i drzwi.

Pozdrawiam

Data: 2011-04-13 17:26:25
Autor: Smok Eustachy
czarna mafia
Dnia Wed, 13 Apr 2011 15:09:18 +0200, RadoslawF napisał(a):
/../
[...]

Na palcu przykościelnym więc?

Data: 2011-04-22 10:36:41
Autor: niusy.pl
czarna mafia

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawf@onet.pl>

[...]

Może w ogóle nadawać na tych częstotliwościach ???

Data: 2011-04-22 12:08:32
Autor: RadoslawF
czarna mafia
Dnia 2011-04-22 10:36, Użytkownik niusy.pl napisał:

[...]

A pytasz o stronę prawną czy techniczną ?
Bo od technicznej to możesz na każdej od prawnej nie wolno
ale jeśli nie zablokujesz sygnału mieszkańcom z sąsiednich
bloków to nikt tego nie będzie zgłaszał.

Pozdrawiam

Data: 2011-04-22 14:58:16
Autor: niusy.pl
czarna mafia

[...]

Pytasz z nudów czy poważnie ?

Bo od technicznej to możesz na każdej od prawnej nie wolno
ale jeśli nie zablokujesz sygnału mieszkańcom z sąsiednich
bloków to nikt tego nie będzie zgłaszał.

No ale ja właśnie myślę, że powinni zgłosić bo lokalnego BTS'a którego wpływ na otoczenie jest znacznie bardziej przewidywalny niż zakłócaczy mieć raczej nie mogą.

Data: 2011-04-22 15:12:49
Autor: RadoslawF
czarna mafia
Dnia 2011-04-22 14:58, Użytkownik niusy.pl napisał:

[...]

Jak puści mocny sygnał że wyłączy ludziom komórki w sąsiednich
blokach to będą zgłaszać, jak wyjdzie tylko nieznacznie
za ogrodzenie to kto zgłosi i co zgłosi ? a może w tym miejscu
jest faktycznie za słaby sygnał ?

Pozdrawiam

Data: 2011-04-25 20:56:39
Autor: niusy.pl
czarna mafia

[...]

Bezprawne nadawanie

a może w tym miejscu
jest faktycznie za słaby sygnał ?

No może, ale nie o to pytano przecież

Data: 2011-04-26 10:30:58
Autor: RadoslawF
czarna mafia
Dnia 2011-04-25 20:56, Użytkownik niusy.pl napisał:

[...]

I co z tego że bezprawne skoro nikt tego nie zgłosi ?

a może w tym miejscu
jest faktycznie za słaby sygnał ?

No może, ale nie o to pytano przecież

Nie zrozumiałeś, typowy człowiek który obok kościoła
stwierdzi słaby lub brak sygnału raczej uzna że jest on
w tym miejscu słaby z winy nadawcy a nie uzna że to ksiądz
zagłuszarkę włączył.

Pozdrawiam

Data: 2011-04-13 15:13:57
Autor: JeSt
czarna mafia
Użytkownik "Czarna teczka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:129b.00000059.4da59c63@newsgate.onet.pl...

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9423713,Proboszcz_z_Wadowic_zagluszyl_komorki_wiernych__Na.html

Czy czarnej mafii wolno więcej, czy można od tak sobie zagłuszać sygnał GSM?

Primo:
.............. Jako że ów proboszcz jest gospodarzem tego obiektu (w zastępstwie Pana Boga, oczywiście :-)),

Guzik prawda. Właścicielem kościoła nie jest Pan Bóg, więc proboszcz go nie zastępuje.
Właścicielem obiektu są parafianie.

Data: 2011-04-13 13:52:11
Autor: goldi
czarna mafia

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9423713,Proboszcz_z_Wa...

> Czy czarnej mafii wolno więcej, czy można od tak sobie zagłuszać sygnał
> GSM?

Primo:
[...]

Prędzej właścicielem obiektu jest parafia, a jej organem jest
proboszcz.

Data: 2011-04-13 16:21:10
Autor: witek
czarna mafia
On 4/13/2011 3:52 PM, goldi wrote:
[...]

Parafia (po za drobnymi wyjątkami na świecie) nie jest właścicielem obiektu i w zasadzie nie ma nic do powiedzenia jesli o to chodzi.

Data: 2011-04-13 21:55:34
Autor: goldi
czarna mafia
On 13 Kwi, 23:21, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:

> Pr dzej w a cicielem obiektu jest parafia, a jej organem jest
> proboszcz.

Parafia (po za drobnymi wyj tkami na wiecie) nie jest w a cicielem
obiektu i w zasadzie nie ma nic do powiedzenia jesli o to chodzi.

Dlaczego parafia nie miałaby być właścicielem budynku kościoła ? Ma
przecież osobowość prawną, a kościół parafialny jest podstawą rzeczą
wykorzystywaną w działalności parafii, więc każde inne rozwiązanie
(własność diecezji, specjalnie powołanej fundacji etc. jest dużo mniej
logiczne).

Data: 2011-04-14 08:24:56
Autor: witek
czarna mafia
On 4/13/2011 11:55 PM, goldi wrote:

Dlaczego parafia nie miałaby być właścicielem budynku kościoła ?

Bo tak sobie wpisali w prawie koscielnym.

Na bazie prawa cywilnego moze, ale wowczas zaden biskup nie ustanowi tam parafii, bo nie i juz. I co mu zrobisz.

zauwaz, ze nie napisalem, "nie moze" tylko "nie jest".

Data: 2011-04-14 12:11:26
Autor: goldi
czarna mafia
On 14 Kwi, 15:24, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
> [...]

parafii, bo nie i juz. I co mu zrobisz.

zauwaz, ze nie napisalem, "nie moze" tylko "nie jest".

Czy możesz wskazać przepis prawa kanonicznego, który wykluczałby
przysługiwanie parafii prawa własności budynku kościelnego ? Wedle
mojej wiedzy parafia jest osobą prawną nie tylko w rozumieniu prawa
cywilnego, ale również kanonicznego. Trudno mi sobie wyobrazić
ustawodawcę (w tym wypadku prawodawcę kościelnego), który z jednej
strony nadawałby danej jednostce organizacyjnej osobowość prawną, a z
drugiej strony zakazywał, czy poważnie utrudniał, nabywanie przez nią
dóbr.

Data: 2011-04-14 15:06:05
Autor: Smok Eustachy
czarna mafia
Dnia Thu, 14 Apr 2011 08:24:56 -0500, witek napisał(a):

[...]

Mówiąc szczerze wątpię. Dlatego że są możliwe zmiany wyznania przez parafię.

Data: 2011-04-14 13:13:59
Autor: goldi
czarna mafia
On 14 Kwi, 17:06, Smok Eustachy <smok.eusta...@wurg.pl> wrote:

> [...]

> zauwaz, ze nie napisalem, "nie moze" tylko "nie jest".

Mówiąc szczerze wątpię. Dlatego że są możliwe zmiany wyznania przez

Parafia nie może zmienić wyznania, bo jest osobą prawną. Tylko
parafianie mogą zmienić wyznanie, ale nawet jeśli to zrobią, to nie
powoduje to zmiany własności budynku kościoła.

Data: 2011-04-14 21:03:43
Autor: Cubus
czarna mafia
W dniu 11-04-14 15:24, witek pisze:
[...]

Oglądałem kiedyś księgę wieczystą działki na której budowano kościół
i dowód rejestracyjny proboszczowego poloneza - w obu przypadkach jako
właściciel występowała "Parafia Rzymsko-Katolicka Św. XXX w YYY".

--
oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
ID: 7JLTTMQN -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2011-04-13 18:57:45
Autor: RadoslawF
czarna mafia
Dnia 2011-04-13 15:13, Użytkownik JeSt napisał:

[...]

W naszym kraju ? od kiedy ?
Z tego co wiem budynek świątyni jaki inne budynki są własnością
KK jako instytucji.

Pozdrawiam

Data: 2011-04-13 17:28:10
Autor: Smok Eustachy
czarna mafia
Dnia Wed, 13 Apr 2011 18:57:45 +0200, RadoslawF napisał(a):
/../
W naszym kraju ? od kiedy ?
Z tego co wiem budynek świątyni jaki inne budynki są własnością KK jako
instytucji.

Obawiam się, że parafia jest własnością parafii.

Data: 2011-04-13 21:27:18
Autor: RadoslawF
czarna mafia
Dnia 2011-04-13 19:28, Użytkownik Smok Eustachy napisał:
[...]

Parafia niewykluczone że jest własnością parafii.
Stojące na niej budynki już nie, grunt pewnie też nie
ale tu nie jestem pewien.
:-)

Pozdrawiam

Data: 2011-04-14 00:52:11
Autor: henry_k
czarna mafia
Użytkownik "JeSt" <osoba@wp.eu> napisał w wiadomości news:4da5a197$0$2500$65785112news.neostrada.pl...
Guzik prawda. Właścicielem kościoła nie jest Pan Bóg, więc proboszcz go nie zastępuje.
Właścicielem obiektu są parafianie.
Właścicielem jest korporacja z Rzymu, siedzibę ma w dzielnicy Watkan a szefem jest Benio XVI czy XVII ( następca SANTO SUBITO).
Jak proboszcz będzie opylał coś droższego to będzie w dupie miał parafian i o zgodę musi prosić Benia.

Data: 2011-04-22 10:33:48
Autor: niusy.pl
czarna mafia

Użytkownik "Czarna teczka" <czarnateczkaWYTNIJTO@onet.pl>

[...]

A nie wydaje mi się by tak było. Prywatnie może sobie kościół zaekranować co jest w miarę realne. Nadawać nie może tudzież może ze zbyt małą mocą by zakłócić komórki.

czarna mafia