czarna mafia

Data: 2011-04-12 21:27:25
Autor: qwerty
czarna mafia
Użytkownik "Paul"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:io28bj$fva$1@node2.news.atman.pl...
Czy czarnej mafii wolno więcej, czy można od tak sobie zagłuszać sygnał GSM?

To pewnie kina też łamią prawo?
Co do czarnej mafii - wiadomo nie od dziś, że są bardziej uprzywilejowani, niż posłowie.

Data: 2011-04-12 21:42:46
Autor: Paul
czarna mafia
W dniu 2011-04-12 21:27, qwerty pisze:
[...]

czyli dobrze rozumiem, że takie zagłuszanie jest legalne?
Mogę włączyć taki zagłuszacz u siebie w domu, żeby sąsiedzi nie mogli
korzystać z komórek?

Data: 2011-04-12 21:50:37
Autor: Leszek
czarna mafia
In article <io29vm$hom$1@node2.news.atman.pl>, example@example.com says...>
W dniu 2011-04-12 21:27, qwerty pisze:
> Uzytkownik "Paul"  napisal w wiadomosci grup
> Co do czarnej mafii - wiadomo nie od dzis, ze sa bardziej
> uprzywilejowani, niz poslowie.

czyli dobrze rozumiem, ze takie zagluszanie jest legalne?
Moge wlaczyc taki zagluszacz u siebie w domu, zeby sasiedzi nie mogli
korzystac z komórek?

Nie, nie jest legalne.

Mozesz pojechac do tego kosciola i jak ci telefon nie zadziala, to zlozyc skarge do UKE. Moze nawet uznaja cie za strone i moze nawet wszczna postepowanie.

Ale wiesz, w ostatecznym rozrachunku to jednak kazdy chce isc do nieba, wiec na wiele nie licz.

Data: 2011-04-13 06:12:15
Autor: Krzysiek
czarna mafia
W dniu 2011-04-12 21:42, Paul pisze:
[...]

co ma zagłuszanie w kościele do tego zagłuszanie sąsiadów?

Data: 2011-04-13 08:49:50
Autor: qwerty
czarna mafia
Użytkownik "Krzysiek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:io37so$d1b$1@node2.news.atman.pl...
co ma zagłuszanie w kościele do tego zagłuszanie sąsiadów?

Ciekawe, czy ksiądz wykonał zagłuszanie prawidłowo (sygnał nie wychodzi poza kościół).

Data: 2011-04-13 10:57:09
Autor: szerszen
czarna mafia

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:io292n$ful$1@inews.gazeta.pl...

To pewnie kina też łamią prawo?

a któreż to kina zagłuszają sygnał i od kiedy, bo co prawda dawno nie byłem, ale jeszcze rok temu żadne multiplexy tego nie robiły

Data: 2011-04-13 13:16:27
Autor: qwerty
czarna mafia
Użytkownik "szerszen"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:io3oh4$tuj$1@news.task.gda.pl...
a któreż to kina zagłuszają sygnał i od kiedy, bo co prawda dawno nie byłem, ale jeszcze rok temu żadne multiplexy tego nie robiły

Ja raz się spotkałem.

czarna mafia