czarna skrzynak - nowe podejście

Data: 2009-06-04 13:41:47
Autor: kiki
czarna skrzynak - nowe podejście

"Dziadek Mroz" <DziadekDziadek.Mroz@wp.pl> wrote in message news:h081fd$t6i$1news.onet.pl...
Witam,
Myśląc o ostatnim wypadku pomyślałem czy nie należy wrócić do koncepcji wyposarzenia czarnych skrzynek w mechanizm wypływania na powierznię wody.
Czy wiecie coś więce? Kiedyś było na liście ale niemoge znaleść.

Te czarne skrzynki to jakieś ogólne nieporozumienie. Czemu nie ma w samolotach kamer patrzących na silniki i ogon i czemu MPGi nie lecą z tych kamer do tych skrzynek? Przecież nowe skrzynki są półprzewodnikowe. Dla mnie to jest jakiś archaizm te skrzynki. Bardzo lubię "katastrofę w przestworzach" i aż samo sie prosi za każdym razem żeby dodać kamer i poprawić te skrzynki. Piloci zwykle nic nie widzą, nie widzą palących sie silników, nie widzą co w luku bagażowym się dzieje. Czemu tak jest?

Data: 2009-06-06 14:41:30
Autor: Maciek
czarna skrzynak - nowe podejście
Rozumiem, że chceszte kamery, żeby potem w "katastrofach(...)" oglądać prawdziwe nagrania?

Maciek K.

Data: 2009-06-06 16:08:53
Autor: kiki

"Maciek" <skysailor@op.pl> wrote in message news:h0do5s$2fs$1inews.gazeta.pl...
Rozumiem, że chceszte kamery, żeby potem w "katastrofach(...)" oglądać prawdziwe nagrania?

ta

czarna skrzynak - nowe podejście