czarne skrzynki

Data: 2010-07-08 14:12:39
Autor: Tomy M.
czarne skrzynki
"Polacy odczytali więcej niż Rosjanie"

http://www.dziennik.pl/katastrofa-smolensk/article641129/Polacy_odczytali_wiecej_niz_Rosjanie.html

Ja siÄ™ pytam:  GDZIE SÄ„ ZAPISY CZARNYCH SKRZYNEK SAMOLOTU JAK-40 !!!?

Tomy M.

Data: 2010-07-08 12:42:07
Autor: Eulalia Browarek
czarne skrzynki

U¿ytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c35c0b8$0$17092$65785112news.neostrada.pl...
"Polacy odczytali wiêcej ni¿ Rosjanie"

http://www.dziennik.pl/katastrofa-smolensk/article641129/Polacy_odczytali_wiecej_niz_Rosjanie.html

Ja siê pytam:  GDZIE S¡ ZAPISY CZARNYCH SKRZYNEK SAMOLOTU JAK-40 !!!?

Tomy M.

Ha siê pytam: GDZIE S¡ WYNIKI POLSKIEJ SEKCJI ZW£OK PREZYDENTA? CZY UDOWODNIONO JUZ, ¯E NIE ZOSTA£ ZASTRZELONY NA ZIEMI PO WYPADKU?

Zennon

Data: 2010-07-08 14:53:18
Autor: Bogdan Idzikowski
czarne skrzynki

U¿ytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:i14h2u$jda$1tioat.net...
Ha siê pytam: GDZIE S¡ WYNIKI POLSKIEJ SEKCJI ZW£OK PREZYDENTA? CZY
UDOWODNIONO JUZ, ¯E NIE ZOSTA£ ZASTRZELONY NA ZIEMI PO WYPADKU?

Przypierniczasz siê do niewa¿nych szczegó³ów. Jest czy jej nie ma? To nieistotne. I nie trzeba udowadniaæ, ¿e prezydent zosta³ zastrzelony. To nawet picowskie dziecko wie, ¿e tak.
Istotne jest, ¿e nie ma jeszcze w Polsce wyników sekcji zw³ok dokonane w Moskwie. Jak ¶mieli kacapy tak d³ugo zwlekaæ? Ju¿ my im poka¿emy, gdzie raki zimuj±.

Data: 2010-07-08 16:06:10
Autor: HaMMeR
czarne skrzynki
On 2010-07-08 14:42, Eulalia Browarek wrote:
[...]

Do budy ekskremenciarzu!

Data: 2010-07-08 12:51:15
Autor: Antenka
czarne skrzynki
On 8 Lip, 14:12, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
"Polacy odczytali wiêcej ni¿ Rosjanie"

http://www.dziennik.pl/katastrofa-smolensk/article641129/Polacy_odczy...

Ja siê pytam:  GDZIE S¡ ZAPISY CZARNYCH SKRZYNEK SAMOLOTU JAK-40 !!!?

Tomy M.

Hm skrzynki pewnie s± gdzie¶ w tym Jaku-40. A mo¿e ju¿ je kto¶
podprowadzi³?

Antenka

Data: 2010-07-08 14:16:56
Autor: Bogdan Idzikowski
czarne skrzynki
Ja siÄ™ pytam:  GDZIE SÄ„ ZAPISY CZARNYCH SKRZYNEK SAMOLOTU JAK-40 !!!?

A co? miał wypadek?

Data: 2010-07-08 14:44:02
Autor: jadrys
czarne skrzynki
  W dniu 2010-07-08 14:12, Tomy M. pisze:
[...]

Ale po co ci? Czy chodzi o zapis z lądowania tego JAK-a w tamtym dniu? Z tego co wiem, to tylko ostatnie pół godziny lotu jest rejestrowane, a więc po tamtym zapisie nie ma już ani śladu.

Data: 2010-07-08 16:30:37
Autor: Tomy M.
czarne skrzynki

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i14h7h$rcp$1news.onet.pl...
[...]

Zapis jest podobno w prokuraturze wojskowej.
Ale wyobraźmy sobie że są tam dowody na winę rosjan.
Kto odważy sie to upublicznić ... i jaki byłby ciąg dalszy?

Kto starłby Putinową ślinę Tuskowi z gęby, bo że deszcz
pada to on prawi cały czas.

Tusk to w ogóle jest orzeł, tyle czasu wodę lał narodowi
że dwie powoedzie z tego były. Ot co!

Tomy M.

Data: 2010-07-08 20:12:56
Autor: jadrys
czarne skrzynki
  W dniu 2010-07-08 16:30, Tomy M. pisze:

[...]

No ale co by miało być niby zapisane a tych JAK-owych skrzynkach? Zapis z lądowania owego JAK-a ?

Data: 2010-07-08 20:37:49
Autor: Bogdan Idzikowski
czarne skrzynki

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i155ds$llf$1news.onet.pl...
 W dniu 2010-07-08 16:30, Tomy M. pisze:
Ja siÄ™ pytam:  GDZIE SÄ„ ZAPISY CZARNYCH SKRZYNEK SAMOLOTU JAK-40 !!!?

No ale co by miało być niby zapisane a tych JAK-owych skrzynkach? Zapis z lądowania owego JAK-a ?

Chyba wiem, o co biega z zapisem Jaka. Myślisz, że im kontroler też kazał zejść na 50 m?

Data: 2010-07-08 21:12:57
Autor: jadrys
czarne skrzynki

[...]

Ten JAK podobno lądował jeszcze przy dobrej widoczności.
  A jeżeli chodzi o Prezydenckiego Tupolewa, to instrukcja mówi wyraźnie - "przy sÅ‚abej widocznoÅ›ci nie wolno schodzić poniżej 100-u metrów".  Kontroler w takiej sytuacji to se może kazać co najwyżej przypalić papierosa.

Data: 2010-07-08 23:56:22
Autor: Tomy M.
czarne skrzynki
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1580m$tj9$1news.onet.pl...

[...]

Uważasz że REGULAMIN kontrolera lotów pozwala mu pierdolić
sobie przez radio to na co ma ochotÄ™?!
Abstrahujmy od tego do czego zobowiÄ…zany jest PILOT.

Kontroler lotów nie może wprowadzać w błąd PILOTÓW!

Tomy M.

Data: 2010-07-09 07:55:49
Autor: Bogdan Idzikowski
czarne skrzynki

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c364986$0$2601$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kontroler lotów dał warunkowe zezwolenie lądowania. Mieli zniżyć się na 100 m i gdyby zobaczyli lotnisko mieli o tym zameldować. Wtedy otrzymaliby pozwolenie lądowania.
Załoga złamała polecenie. Próbowała lądować nie widząc lotniska.

Data: 2010-07-08 20:44:34
Autor: Tomy M.
czarne skrzynki

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i155ds$llf$1news.onet.pl...

No ale co by miało być niby zapisane a tych JAK-owych skrzynkach? Zapis z lądowania owego JAK-a ?

Zapis rozmów radiowych miedzy wieżą lotniska, a prezedenckim
Tupolewem. Zapis działa NON STOP, jeżeli radio w JAK-40 było
ustawione na ten sam kanał to rozmowy wieży z Tupolewem
zostały podsłuchane i zarejestrowane. W JAK-40 jest to zapis
zarówno analogowy (czarne skrzynki) jak i cyfrowy (rejestrator
pokładowy - wojskowy).
Dlaczego nic o tym nie mówią? Nie dziwięsię wojskowym i prokuraturze
ale dlaczego MEDIA w OGÓLE SIĘ TYM NIE INTERESUJĄ?!

Tomy M.

Data: 2010-07-08 20:51:19
Autor: Bogdan Idzikowski
czarne skrzynki

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c361c93$0$2582$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Hi,hi. Mechanik jest cwany. Poczytaj sobie jego opowieść. Magnetofony rejestrujące radio zostały wyłączone i nie ma zapisu. Bo ponoć nie było zasilania.
Czarne skrzynki mają taśmę bez końca. Ale zapisywać nie mogą bez końca.

A wogóle to:
"Kapitan samolotu TU-154M nie miał prawa nawet czynić prób oceny i podchodzenia do lądowania z uwagi na warunki widoczności i stan techniczny lotniska, zaliczany do prymitywnych dla samolotów wojskowych, a nie dla potężnych samolotów pasażerskich. Kontrola lotów ostrzegała pilota o warunkach wykluczających lądowanie i rekomendowała lotniska zapasowe. Cała reszta przyczyn pośrednich po wystąpieniu tej głównej zasadniczej przyczyny jest nieistotna, gdyż żadna z nich by nie nastąpiła gdyby pilot zachował się zgodnie z polskim prawem, albowiem wszystkie przyczyny poboczne były niesamodzielne i zależne od przyczyny głównej. I nie ma co tu dalej filozofować ino wyciągnąć wnioski na przyszłość coby wkrótce nie rozbił się kolejny polski samolot z identycznych przyczyn jakimi są ordynarne, bezczelne łamanie polskiego prawa lotniczego."

Data: 2010-07-08 21:13:15
Autor: jadrys
czarne skrzynki
  W dniu 2010-07-08 20:44, Tomy M. pisze:

[...]

No chyba że tak, nie wiedziałem że rejestratory działają również po wylądowaniu i wyłączeniu silników.

Tak, to jest mocno podejrzane..

Data: 2010-07-08 21:16:57
Autor: Bogdan Idzikowski
czarne skrzynki

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1580p$tj9$2news.onet.pl...
 W dniu 2010-07-08 20:44, Tomy M. pisze:
No chyba że tak, nie wiedziałem że rejestratory działają również po wylądowaniu i wyłączeniu silników.

A ille po Smoleńsku Jak odbył rejsów?

Data: 2010-07-08 21:43:12
Autor: jadrys
czarne skrzynki

[...]

Nie wiem, - no na pewno jeden. Musiał przecież wrócić do kraju.

Data: 2010-07-08 21:51:34
Autor: Bogdan Idzikowski
czarne skrzynki

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i159on$3lt$1news.onet.pl...

[...]

I tu masz odpowiedź. Taśma jest bez końca, ale nie nagrywa bez końca. Nagrywa 30-40 minut przed wyłączeniem.

Data: 2010-07-09 02:27:15
Autor: ab.666
czarne skrzynki

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message
> [...]

No ale co by mia³o byæ niby zapisane a tych JAK-owych skrzynkach? Zapis
z l±dowania owego JAK-a ?

Odg³osy stawianych min, wnyków i side³ przeciwlotniczych.

ab.

Data: 2010-07-08 17:07:46
Autor: u2
czarne skrzynki
[...]

W Rosji, ale ruscy czeki¶ci nie zamierzaj± ich Polakom udostêpniæ.

Data: 2010-07-08 15:40:57
Autor: apr...
czarne skrzynki
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):
W dniu 2010-07-08 14:12, Tomy M. pisze:
> "Polacy odczytali wiêcej ni¿ Rosjanie"
Polacy_odczytali_wie
cej_niz_Rosjanie.html

W Rosji, ale ruscy czeki¶ci nie zamierzaj± ich Polakom udostêpniæ.
by³o dzisiaj na ³onecie, ¿e jaki¶ iwan_ow mówi³, i¿ Polska ma ju¿ wszystkie DOwody i lada dzieñ bêdzie raport z maku, jednoznaczny.
skoro dali nam kopie zapisów to i gdzie¶ musi le¿eæ kopia rozbitego samolotu.

Data: 2010-07-08 15:47:22
Autor:
czarne skrzynki
 apr... <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a):
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a): > W dniu 2010-07-08 14:12, Tomy M. pisze:
> [...]
skoro dali nam kopie zapisów to i gdzie¶ musi le¿eæ kopia rozbitego

adresik:
http://tiny.pl/h7mwm

Data: 2010-07-08 18:08:03
Autor: Bogdan Idzikowski
czarne skrzynki

U¿ytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i14ri9$a5g$1inews.gazeta.pl...

> Ja siê pytam:  GDZIE S¡ ZAPISY CZARNYCH SKRZYNEK SAMOLOTU JAK-40 !!!?

A ja ci odpowiadam: w czarnych skrzynkach na pok³adzie Jak-40.

Data: 2010-07-08 16:26:50
Autor: apr...
czarne skrzynki
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisa³(a):

U¿ytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i14ri9$a5g$1inews.gazeta.pl...

A ja ci odpowiadam: w czarnych skrzynkach na pok³adzie Jak-40.

co¶ ci siê pojeba³o, ja takiego pytania nie zada³em, judzisz ?

Data: 2010-07-08 19:12:44
Autor: cytryna
czarne skrzynki
[...]

W Budzie.....Ruskiej zwanej wie¿± ¶mierci....demokracji i honoru.

--

czarne skrzynki