czarne skrzynki

Data: 2010-07-08 17:07:46
Autor: u2
czarne skrzynki
W dniu 2010-07-08 14:12, Tomy M. pisze:
"Polacy odczytali więcej niż Rosjanie"

http://www.dziennik.pl/katastrofa-smolensk/article641129/Polacy_odczytali_wiecej_niz_Rosjanie.html

Ja się pytam:  GDZIE SĄ ZAPISY CZARNYCH SKRZYNEK SAMOLOTU JAK-40 !!!?

Tomy M.

W Rosji, ale ruscy czekiści nie zamierzają ich Polakom udostępnić.

Data: 2010-07-08 15:40:57
Autor: apr...
czarne skrzynki
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2010-07-08 14:12, Tomy M. pisze:
> "Polacy odczytali więcej niż Rosjanie"
Polacy_odczytali_wie
cej_niz_Rosjanie.html

W Rosji, ale ruscy czekiści nie zamierzają ich Polakom udostępnić.
było dzisiaj na łonecie, że jakiś iwan_ow mówił, iż Polska ma już wszystkie DOwody i lada dzień będzie raport z maku, jednoznaczny.
skoro dali nam kopie zapisów to i gdzieś musi leżeć kopia rozbitego samolotu.

Data: 2010-07-08 15:47:22
Autor:
czarne skrzynki
 apr... <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a): > W dniu 2010-07-08 14:12, Tomy M. pisze:
> [...]
skoro dali nam kopie zapisów to i gdzieś musi leżeć kopia rozbitego

adresik:
http://tiny.pl/h7mwm

Data: 2010-07-08 18:08:03
Autor: Bogdan Idzikowski
czarne skrzynki

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i14ri9$a5g$1inews.gazeta.pl...

> Ja się pytam:  GDZIE SĄ ZAPISY CZARNYCH SKRZYNEK SAMOLOTU JAK-40 !!!?

A ja ci odpowiadam: w czarnych skrzynkach na pokładzie Jak-40.

Data: 2010-07-08 16:26:50
Autor: apr...
czarne skrzynki
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):

A ja ci odpowiadam: w czarnych skrzynkach na pokładzie Jak-40.

coś ci się pojebało, ja takiego pytania nie zadałem, judzisz ?

--

czarne skrzynki