czarne tablice rejestracyjne

Data: 2012-06-15 07:30:22
Autor: Przemysław Gubernat
czarne tablice rejestracyjne
W dniu 2012-06-15 02:07, Feromon pisze:
Witam!
Kto mi wyjaśni, jakim cudem nowe w miarę samochody
jeżdżą na czarnych blachach, mimo, że po wyczerpaniu
miejsca w dowodzie rejestracyjnym zmuszono mnie
15 (plusminus)  lat temu do wymiany tablic na nowe???
PrzecieĹź przepisy UNII EUROBEJSKIEJ bla bla bla...

Dałeś sobie wcisnąć, bo urzędnik nie umiał obsługiwać aplikacji
dla "starych" tablic. Do momentu zmiany właściciela nie musiałeś zmieniać
tablic.

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

Data: 2012-06-15 10:04:51
Autor: Big Jack
czarne tablice rejestracyjne
W wiadomości
*Przemysław Gubernat* napisał(-a):

Do momentu zmiany właściciela nie musiałeś
zmieniać tablic.

Z ciekawości, bo nie wiem; jak ktoś kupuje pojzad z czarnymi tablicami to już musi je zmienić na białe?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-06-15 08:14:47
Autor: Rafał Grzelak
Big Jack wrote:

> [...]

> zmieniać tablic.

Z ciekawości, bo nie wiem; jak ktoś kupuje pojzad z czarnymi
tablicami to już musi je zmienić na białe?

Musi, ale chyba dalej nie ma kary za nieprzerejestrowanie.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-06-15 11:13:34
Autor: tck

Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@spam.com> napisał w wiadomości news:xn0hzd885lphzac000news.gazeta.pl...
Big Jack wrote:

> [...]

tablicami to już musi je zmienić na białe?

Musi, ale chyba dalej nie ma kary za nieprzerejestrowanie.

nawet jak w obrebie jednego miasta czy powiatu? biale tablice w takim wypadku sie nie zmieniaja

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2012-06-15 14:11:08
Autor: Bydlę

Big Jack wrote:

> [...]

Musi, ale chyba dalej nie ma kary za nieprzerejestrowanie.

nawet jak w obrebie jednego miasta czy powiatu?

Tak.

biale tablice w takim wypadku sie nie zmieniaja

Bo to jest zupełnie inny przypadek niz czarne.

--
Bydlę

Data: 2012-06-15 19:28:34
Autor: lublex
Użytkownik "Bydlę"  napisał:

[...]

Nie

biale tablice w takim wypadku sie nie zmieniaja
Bo to jest zupełnie inny przypadek niz czarne.

Białe to białe...
Sprzedałem jakiś czas temu poloneza z czarnymi tablicami. Został przerejestrowany na nowego właściciela. Tablice zostały czarne. WK ten sam.

pozdr
lublex

Data: 2012-06-15 23:28:34
Autor: Bydlę
On 2012-06-15 17:28:34 +0000, "lublex" <lublexNOSPAM@o2.pl> said:

Użytkownik "Bydlę"  napisał:

[...]

A czarne to czarne.
Przecież wypunktowałem to...
;>

Sprzedałem jakiś czas temu poloneza z czarnymi tablicami.

Świetnie. I tak precyzyjnie...
;>>>

--
Bydlę

Data: 2012-06-16 10:58:33
Autor: lublex
Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomości news:jrg9e2$l16$3inews.gazeta.pl...
On 2012-06-15 17:28:34 +0000, "lublex" <lublexNOSPAM@o2.pl> said:
Użytkownik "Bydlę"  napisał:
[...]

14.04.2006r. (Wielki Piątek). Teraz masz dokładnie, a skoro tak, to może podasz jakieś uzasadnienie Twoich poglądów nt. konieczności wymiany tablic czarnych przy sprzedaży pojazdu w tym samym powiecie. Albo chociaż podaj adres magla w którym tak wartościową wiedzę zdobywasz..
EOT

pozdr
lublex

Data: 2012-06-16 23:01:14
Autor: Bydlę

On 2012-06-15 17:28:34 +0000, "lublex" <lublexNOSPAM@o2.pl> said:
Sprzedałem jakiś czas temu poloneza z czarnymi tablicami.
Świetnie. I tak precyzyjnie...

14.04.2006r. (Wielki Piątek). Teraz masz dokładnie

Jasne. ;>
Dalej bez sensu. Jedne pies, czyś katolik, czy była środa, czy kupujący chciał herbatę.
Ważne jest skąd był on, a skąd ty. A dokładniej - gdzie pojazd był rejestrowany i gdzie miał być.
;>>>

--
Bydlę

czarne tablice rejestracyjne